Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

והיום חוסל עבריין (עד מדינה) בהאמר, לא במוו.

 

רוברט, אחת הסיובת שאתה לא מכיר עבריינים עם במוו, זה כי אתה לא מסתובב בסביבתם. גם אצלי בחניון יש כ- 10 רכבי במוו, אני מכיר את רובם אישית וחלקם שיטחית, לדעתי אף אחד מהם לא עבריין ולא קרוב לזה. אבל שוב, זה משום שאנחנו לא חיים בסביבה עבריינית.

אני מאמין שכיום אין הבדל בין רכבי היוקרה ביחס למספר העבריינים שמסתובבים בהם. היום חיסול בהאמר H2, לפני כחודש פיצוץ בוולוו XC90, חלקכם אומרים אאודי, חלק מרצדס. אני בדעה שכיום אין רכב ספציפי.

 

ועוד סיפור: אתמול בערב יצאתי לתדלק, לפני בתחנה עמדה M4 חדשה מהניילונים, עמד ותדלק אותה אדם מבוגר שכשניגשתי לשאול איך הרכב הוא נלחץ מאוד.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
והיום חוסל עבריין (עד מדינה) בהאמר, לא במוו.

 

רוברט, אחת הסיובת שאתה לא מכיר עבריינים עם במוו, זה כי אתה לא מסתובב בסביבתם. גם אצלי בחניון יש כ- 10 רכבי במוו, אני מכיר את רובם אישית וחלקם שיטחית, לדעתי אף אחד מהם לא עבריין ולא קרוב לזה. אבל שוב, זה משום שאנחנו לא חיים בסביבה עבריינית.

אני מאמין שכיום אין הבדל בין רכבי היוקרה ביחס למספר העבריינים שמסתובבים בהם. היום חיסול בהאמר H2, לפני כחודש פיצוץ בוולוו XC90, חלקכם אומרים אאודי, חלק מרצדס. אני בדעה שכיום אין רכב ספציפי.

 

ועוד סיפור: אתמול בערב יצאתי לתדלק, לפני בתחנה עמדה M4 חדשה מהניילונים, עמד ותדלק אותה אדם מבוגר שכשניגשתי לשאול איך הרכב הוא נלחץ מאוד.

הוא נלחץ כי ראה שאתה עם הבמוו 3 :)

פורסם

אכן כן. בטח הוא ראה את המבט שטוף הזימה שנתת על האוטו שלו והגיב באופן הכי טבעי- ונלחץ. גם אני, אם מישהו עם סדרה 3 ניגש אלי בתחנת דלק אני מרים ידיים ואומר בקול את הקוד של האיתוראן..(:-

פורסם

איך בעלי בימרים חיים בהכחשה. בתור בוגר של 3 רכבי מותג אני יכול להעיד איך היא נתפסת. גם פרופסור גילו מאיכילוב נסע על סידרה 5 וקיבל כדור מעופנוע חולף. כנראה טעות בזיהוי. לעומת זאת לא שמענו על כדור טועה לכיוון לקסוס. [emoji6]

פורסם

העבריינים הגדולים ביותר נוסעים ברכבי ממשלה ורכבי מדינה, אבל זה כבר נושא אחר.

 

לדעתי ומניסיוני, חלק גדול מהציבור עדיין חי בתחושה שBMW זה רכב של עבריינים ולא משנה כמה הסטטוס הנ"ל כבר לא נכון במציאות של היום.

 

אני מכיר המון אנשים שנוסעים ברכבים מתחרים למרות שאהבו יותר את הBMW ולא קנו רק בגלל הסטיגמה- עצוב אך זה המצב.

אגב, דווקא בימר כחולה לא תיתפס כעבריינית בגלל הצבע המיוחד.

פורסם

רוצה BMW אבל שלא תתפס כעברין, x1 החדש.

הרכב נראה מדהים מאובזר וכל המבחנים מדברים על להיט,

בתקציב שלך אתה יכול לרכוש את הדגם המפואר ואני אישית קונה אותו ממך בעוד שנתיים שלוש :-) (צבע לבן לא שחור)

טסלה 3 2022

פורסם

היום בכביש 6 ראיתי ג'יפ מרצדס לבן חדש שנראה בדיוק כמו X6 . ולתומתי חשבתי שלא יכול להיות משהו יותר וולגארי מ X6. התבדיתי ברגע.

פורסם
היום בכביש 6 ראיתי ג'יפ מרצדס לבן חדש שנראה בדיוק כמו X6 . ולתומתי חשבתי שלא יכול להיות משהו יותר וולגארי מ X6. התבדיתי ברגע.

לא מסכים.

היא כלכך דומה לX6 כמעט על גבול הגיחוך, אבל לטעמי נראית קצת יותר טוב.

אגב אין הרבה רכבי ב.מ.וו שאני סולד מעיצובם. X6 הוא אחד, וסדרה 2 גראן טוארר הוא השני.

פורסם

לכל הרופאים\אנשי הייטק\ואשכנזים עם משקפיים

 

לא התכוונתי לפגוע באף אחד מכם כשאמרתי שהתדמית של BMW היא של עבריין, פשוט במרכז זה טיפה שונה, במרכז גם רופא יכול לנוע בסדרה 3, בבאר שבע אנחנו בבעיה, כל סדרה 3 שתראה בכביש אוטומטית תחשוב: "עבריין" ואת זה חברים אני לא יכול להרשות לעצמי.

 

הבעייה שבשביל צבע כחול זו הזמנה מיוחדת שצריך לחכות 4.5 חודשים... ובזמן הזה הג'וליה כבר מגיעה ארצה (אמורה), אז אני אחכה שיהיה קצת יותר מידע מה בדיוק מגיע לארץ ואז נקבל החלטה.

 

תודות לכל העונים. נשארתי ללא תשובה סופית אבל כן כיוננתי את עצמי...

Now: Alfa Romeo 159, 1.9 2007

Soon: Alfa Romeo Giulia


×
×
  • תוכן חדש...