Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במבחנים שביצעו ליונדאי טוסון הזכירו כי צפויה להגיע גרסת הטורבו.

ככל שידוע לי ספק אם תגיע גרסה כזו ארצה.

האם יש למשהו אינפורמציה יותר מבוססת לגבי דגם הטורבו?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראה לי שהם ימתינו ויראו איך נמכר הדגם המקביל של הספורטאז'

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי מה שידוע לי כבר עבר תקינה וצפוי להתחיל להימכר באיזור אפריל.

עדיין לא ידוע מחירים או אבזור סופי אבל אם הקיה המקבילה נמכרת ב185 לפי ניסיון עבר אפשר לצפות ל190-195K.

פורסם

תודה למשיבים.

האם יש למישהו אינפורמציה לגבי רמות הגימור?

אני מקווה שהדגמים שיגיעו יהיו עם מירב מערכות הבטיחות המוצעות עם הדגם.

פורסם

נכון להיום אין מידע לגבי רמות הגימור או האבזור.

אפשר לשער שיוצא ברמת אבזור גבוהה מהנוכחית עם המנוע 2.0

פורסם

עדכון:

שוחחתי עם נציג מכירות ומסר שכרגע אין צפי להביא את הרכב.

הסיבה לכך העלות הגבוהה הצפויה. כלומר יווצר הפרש קטן לדגם 5 מקומות של הסנטה פה וחוששים שלא יקנו את הרכב בגלל המחיר.

חבל....

פורסם

נשמע יותר כמו "עזוב'תי באמא'שך מהשטויות האלה. בוא תקנה עכשיו מה שיש וזהו".

הרכב כבר בארץ, הגיע לפחות אחד לתקינה. לא ידוע מתי ואם בכלל ישווק אבל קשה לי להאמין שהם ישאירו את הספורטאג' 1.6 טורבו בלי מתחרה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

למה מעניין? אף אחד לא יודע מתי יתחילו לשווק אותו. וחוץ מזה ה"דגם" עצמו כבר פה, אז אני לא באמת מבין את ההגיון להכניס אותו לרשימה הזו.

גם הקקטוס טורבו/דיזל לא שם, ובכלל, תחשוב כמה ארוכה הייתה הכתבה הזו אם היו דוחפים לשם כל גרסה שאמורה להגיע מתישהו.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
למה מעניין? אף אחד לא יודע מתי יתחילו לשווק אותו. וחוץ מזה ה"דגם" עצמו כבר פה, אז אני לא באמת מבין את ההגיון להכניס אותו לרשימה הזו.

גם הקקטוס טורבו/דיזל לא שם, ובכלל, תחשוב כמה ארוכה הייתה הכתבה הזו אם היו דוחפים לשם כל גרסה שאמורה להגיע מתישהו.

לא נראה לי שהדאגה לאורך הכתבה הוא הגורם.

הדגמים שנמכרים הם ה"זולים" כדי לתת מענה לדרישה של השוק.

יונדאי הכניסו רמת גימור נוספת למנוע 2.0. הם כנראה, רוצים לראות את הנכונות לקנות דגם כזה ברמת גימור מעט גבוה יותר(עור, התנעה ללא מפתח וכו', ללא מערכות בטיחות אקטיביות).

פורסם (נערך)

האם יש למשהו נסיון עם יבוא אישי?

אני שוקל לקנות את הטוסון ביבוא אישי.

הכוונה לדגם 1.6 טורבו לימטד. בינתיים לא נמכר בארץ ולא ידוע אם יימכר בארץ.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם (נערך)

שי היקר,

כמו שרשמתי לך בהודעות הקודמות, ב99% שהרכב כן יימכר.

כמובן שאני לא מנכ"ל כלמוביל ולא יכול להתחייב, אבל יש צפי לתחילת שיווק באפריל.

הנתונים חסויים אך יש כבר רשימת מתעניינים, בעיקר מקורבים אשר מחכים לטרייד אין.

נכון, אין מחירים ואין מפרט, אבל אפשר להעריך כמו שרשמתי לך בהתחלה.

 

אין טעם כלכלי לייבא באופן אישי את הטוסון, ייצא לך יקר מאוד וכבר עדיף לרכוש את המקבילה מבית קיה אשר זהה לו ורק העיצוב שונה במיהד ואתה נעול על הדגם הספציפי הזה.

עריכה אחרונה על ידי fish

פורסם

אכן, כמו שרשמו לך פה, יש בארץ לפחות אחד כזה (כנראה הובא לצרכי תקינה). צולם לפני כמה חודשים על-ידי.

תחכה קצת, לא מן הנמנע שישווק בקרוב, לא רואה סיבה שלא (ולא קונה את ההסברים של הנציג).

 

37d6ab4cf7e22e8b1efb6d68d913c3b1.jpg3193401c84042ca191bcc239461775ab.jpg

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

תודה על המידע.

אני יודע שהגיע בסביבות אוקטובר רכב לתקינה של משרד התחבורה.

אבל משיחות שלי עם כמה נציגים של יונדאי, הכל עניין של מחיר.

להבנתי, ממה שנמסר לי, אם המחיר יעבור את ה-200k, קיימת סבירות שלא ימכרו את הדגם הנ"ל, ואולי אפילו יורידו את מערכות הבטיחות האקטיביות כדי להוזיל מעט.

מבחינתי, האפשרות הנוספת היא ה-ראב 4 ההיברידית.

פורסם

אני במקומך הייתי מפסיק להקשיב לנציגים, אין להם מושג,עדכון ושיתוף במה שהולך בהנהלה.

התפקיד שלהם זה למכור את המוצר שהעמידו להם באולם התצוגה ותו לא.

 

הגיעו 2 יחידות לארץ, אחת לצורך תקינה.

 

אחת בוודאות נוסעת על כבישי ארץ הקודש.

 

ואשמח לדעת, למה להיות כל כך נעול על הטוסון שאולי תגיע ומי יודע מתי בדיוק ובאיזה מחיר ובאיזה אבזור ולא ללכת לאחות הזהה קיה ולפתוח הזמנה על אותו רכב עם כל האבזור שאתה רוצה במחיר שכבר ידוע מראש ויושבת לה באולם התצוגה להתרשמות?


×
×
  • תוכן חדש...