Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מצליח להבין מדוע ביונדאי מתעקשים למסור כי אין בכוונתם להביא את ה-1.6 טורבו.

אין לי קיבעון ליונדאי, אני יודע שיש גם את הספורטז. פשוט עניין של טעם.

פורסם

הם כנראה מרוויחים יפה מלמכור i10/i20/i30 ודגמים אחרים של הטוסון.

 

לדעתי אחרי שהם יראו כמה טוב נמכר דגם הטורבו אצל המתחרים, טולי יבוא להם התיאבון, והם יביאו אותו בהמשך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

מחיר לא ידוע בשלב זה. לפי השמועות ככל הנראה רק עוד מספר שבועות יהיה ניתן "להירשם" לדגם ואז אולי יהיו מחירים.

הראב 4, ככל הנראה תגיע בחודש מרץ.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם
נראה לי שהם ימתינו ויראו איך נמכר הדגם המקביל של הספורטאז'

לפי איך שזה נראה כרגע, הדור החדש הולך להפוך מצליח אפילו יותר מהדור הקודם.

מה זה אומר? שלא נראה אותה כאן?

פורסם (נערך)

כנראה.

אבל, אולי יצליחו להשיג "מחיר טוב" מהיצרן ואז לנסות להתחרות בספורטאז.

בכל מקרה, גם הדגם הבסיסי של הטוסון יקר יותר מהדגם המקביל של הספורטאז ונטול כל מערכות הבטיחות.

נראה שכדי למכור את הטוסון במחיר "נמוך" הורידו לו את כל מערכות הבטיחות, חיישני הרוורס ומצלמת הרוורס, פשוט הכל, כדי להציג מחיר תחרותי.

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם

יכול באמת להיות שביונדאי מחכים?

כמה טוב יימכר אצל קיה וגם בכמה למכור?

נראה לי צעד מחושב ונבון,למרות שהראשון מסוגו זוכה תמיד בהילה סביבו.

פורסם

ראיתי ברחוב את הספוטאז׳ החדש והוא ממש יפה, מרחוק הוא נראה כמו בייבי פורש קאיין...

לדעתי במחיר שימכרו אם ימכרו את ה 1.6 טורבו יש אלטרנטיבות מעניינות...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

עדכוןhttp://wheel.co.il/%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%93%d7%90%d7%99-%d7%98%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%9f-4x4-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%9c-%d7%9e-174900-%d7%a9%d7%97/

 

בחודשים הקרובים צפוי להתחיל שיווק הטוסון טורבו עם מנוע 1.6 ליטר 177 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים.

 

השאלה עכשיו אם ישכילו ליבא את הדגם המקביל לספוראז עם כל מערכות הבטיחות או שיוותרו עליהם כדי להוזיל את המחיר כדי להיות תחרותיים במחיר, לעומת הספורטאז...

עריכה אחרונה על ידי shai_ka
פורסם

"בחודשים הקרובים" זה חודשיים או 36 חודשים? בכל מקרה, כרגע היבואן שומר על עמימות יוצאת דופן בנושא. לא מוכן להוציא מידע לגבי מתי ואם בכלל יתחיל השיווק.

 

השאלה עכשיו אם ישכילו ליבא את הדגם המקביל לספוראז עם כל מערכות הבטיחות או שיוותרו עליהם כדי להוזיל את המחיר כדי להיות תחרותיים במחיר, לעומת הספורטאז...

 

או... למשל... לא זה ולא זה, כמו שקורה עכשיו.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
עדכוןhttp://wheel.co.il/%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%93%d7%90%d7%99-%d7%98%d7%95%d7%a1%d7%95%d7%9f-4x4-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%9c-%d7%9e-174900-%d7%a9%d7%97/

 

בחודשים הקרובים צפוי להתחיל שיווק הטוסון טורבו עם מנוע 1.6 ליטר 177 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים.

 

השאלה עכשיו אם ישכילו ליבא את הדגם המקביל לספוראז עם כל מערכות הבטיחות או שיוותרו עליהם כדי להוזיל את המחיר כדי להיות תחרותיים במחיר, לעומת הספורטאז...

 

 

הערכה שלי חודש אפריל תחילת מאי כדי לתת קונטרה למבצע חבר שיהיה בקיה

פורסם

בשיחה שהיתה לי עם נציג מהחברה לפני כחודש מסר לי כי, לפי מה ששמע, יש הקצאה של 1.6 טורבו, שתגיע לישראל בחודש אפריל.

אף אחד נוסף לא מוכן לאשר את המידע.


×
×
  • תוכן חדש...