Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבת קלה בתל-אביב? אז זהו, שלא


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכבת תחתית בישראל נשמע לי כמו מתכון לאסון, במדינה שלא יודעים מה זה לעמוד בתור ולשמור על הסדר יהיה ממש נעים בתחנות הרכבת התת קרקעיות...

ויש גם את בעיית הטרור, שזאת עובדה בשטח, מצד שני תמיד אפשר להביא פועלים מעזה לחפור מנהרות בתל אביב, יש להם אחלה רזומה.

haters will hate

פורסם

:roflmao::multi::turn-l:

 

מדינת ישראל במיטבה. דופקים את כולם לכמה שנים בשביל כלום, ימשיכו להמציא סיפורים מצוצים מהאצבע במשך כמה שנים על כך שיהיה מטרו ובסוף לא יקרה כלום. לבנות מטרו בתל אביב יהפוך את החיים בגוש דן לבלתי נסבלים. זה הרבה יותר מסובך מלבנות קו של רכבת קלה. פאקינג לחצוב ולחפור. ohh well, כל עוד תתממש התחזית של בחזרה לעתיד וכולנו נתנייד ברכבים מעופפים, לא רואה בעיה. אבל מי יודע? אולי הדבר יביא להוזלת מחירי הדיור (היות ויהיה בלתי נסבל לחיות במרכז).

 

נ.ב

אני מודע לכך שזה לא באמת יוזיל. נאמר סתם בהלצה.

פורסם

פשוט צריכים להביא סינים שייבנו , כמו שבנו את מנהרות הכרמל, ללא הפרעה תחבורתית. אהה החיפאים האלה גם בנו את הכרמלית לפני מיליון שנה.

 

במנהרות אפשר גם להשתמש בשעת מלחמה כמחסה.

 

כנראה שהמימוש יהיה כבר אחרי זמני

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם חלק גדול מהרכבת הקלה בתכנון הנוכחי שלה אמור להיות תחתי.

מעניין שבמקומות אחרים בעולם בימינו באמת הצליחו להקים קווים תת קרקעים כאלו תוך כמה חודשים. מעניין למה פה זה לוקח כ"כ הרבה זמן.

חבל, דווקא במקומות שיצא לי להיות בהם והרכבת התחתית תפקדה כמו שצריך, זה היה אמצעי תחבורה הנוח והזמין ביותר שרק אפשר היה לבקש.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

במנהרות אפשר גם להשתמש בשעת מלחמה כמחסה.

 

כמו הרכבת התחתית במוסקבה, שנבנתה לשמש בין היתר כמקלט במקרה של מתקפה גרעינית (התחנות שנבנו בשנות ה50-60 לפחות).

 

מזה לקחו את הרעיון במשחק Metro 2033 למי שמכיר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אפשר להרגיע. בקריאה חוזרת של הידיעה בטמקא מתברר שלא מתכוונים לבטרל את הקו שבניתו הוחלה לאחרונה, אלא בתכנון מחדש של שאר הקוים. בקיצור - סביר הקו הבא יתחיל להחפר בסביבות 2035.

 

אם ישה הזכיר את הכרמלית - היא נבנתה לפני 55 שנה וחיברה בין שלושת המרכזים המסחריים של העיר. במהלך השנים היא היתה מושבתת מספר שנים, ובתקופה זו, מהרבה סיבות, מרכזים אלה הפכו נשניים לחלוטין. היום הכרמלית מתחילה בשום-מקום, עוברת דרך שום מקום ונגמרת בשים מקום (טוב, אניקצת מגזים, אבל לא בהרבה. הפעילות המסחרית בחיפה עברה לאזורים אחרים)

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אפשר להרגיע. בקריאה חוזרת של הידיעה בטמקא מתברר שלא מתכוונים לבטרל את הקו שבניתו הוחלה לאחרונה, אלא בתכנון מחדש של שאר הקוים. בקיצור - סביר הקו הבא יתחיל להחפר בסביבות 2035.

 

ידיעות צופות עתיד בטמקא אפשר להזניח... וגם הרבה שלא.

בגלל הנטייה הפוליטית של האתר יש שם נטייה להשחיר הכל. לא צריך להתרגש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

רעיון הרכבת הקלה הוא טיפשי לא יעיל ובזבוז מוחלט של כסף.

 

מה שצריך לעשות כדי לעצור את הפקקים זה לעודד "הגירה" של עסקים מת"א לכיוון הפריפריה הקרובה

לא יתכן שכל בוקר "יעלו לרגל" מאות אלפי רכבים לכיוון ת"א ,חלק מבנייני המשרדים יעברו הסבה

לבנייני מגורים כך פותרים 2 בעיות במכה אחת ,גם את בעיות התנועה וגם את בעיות המגורים בת"א.

וזה יעלה הרבה פחות כסף.

פורסם

^^^^

 

בדיחה עצובה ההודעה שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

"בדיקטטורה בראשותי" הייתי אוכף קשות עם קנסות כבדים תקיעת נתיב שמאלי שלא לצורך עקיפה, שימוש בסלולרי בזמן נהיגה (או בכלל, התעסקות במשהו אחר חוץ מהנהיגה) ובנוסף גורם לתחבורה הציבורית הנוכחית לעבוד בצורה סבירה (קווי אוטובוס נורמליים ותדירות סבירה במחירים סבירים) וכך בכלל לא היינו צריכים רכבת תחתית... הראשון והשני יחדיו מורידים פקקים בעשרות אחוזים..

פורסם

היום הכרמלית מתחילה בשום-מקום, עוברת דרך שום מקום ונגמרת בשים מקום (טוב, אניקצת מגזים, אבל לא בהרבה. הפעילות המסחרית בחיפה עברה לאזורים אחרים)

זו דווקא דרך סופר יעילה להגיע בין מרכז הכרמל למרכז העיר התחתית בחיפה, עם מקומות חשובים כמו קרית הממשלה, מכס חיפה, בית המשפט, והרבה מקומות בילוי בערב במרחק הליכה קצרה (מתחם 21 למשל והפאבים הסובבים אותו)

2 תחנות הקצה דווקא במיקום בסדר. כל מה שבאמצע....

 

תל אביב ואיזורי המסחר שלה צפופים בהרבה, אני לא רואה דרך שיהיה אפשרי לסגור בה מתחם גדול כמו שדרוש כדי להכניס מכונת חפירה ולהתחיל לחצוב מנהרות ארוכות בשביל רכבת תחתית. את הרכבת אמורים לבנות עם התפתחות העיר, לא להיזכר 100 שנה אחרי שיש עיר שצריך גם רכבת (ובמקרה של תל אביב- זה אכן 100 שנה מילולית)

במשך עשורים דחו הצעות לרכבות תחתיות בטענות שהקרקע בעייתית ומים יחלחלו מה לא, אני מחכה לראות מה תהיה הבדיחה הבאה שתמומן מכספי המיסים שלנו (כזכור, הרכבת הקלה- 2.5 מיליארד שקל בוזבזו במשך כמה שנים על שום כלום, הצעות מאף אחד לאף אחד, ותכניות שלא הוגשו לשום גורם)

פורסם

חלחול מים זאת הבדיחה הכי עצובה בנושא הרכבת התחתית כבר לפני יותר ממאה שנה בלונדון ובפריז חפרו רכבת תחתית ליד גדות בוציות של נחלים וגם מתחת לנחל. אז פתרונות הנדסיים היו כבר ממזמן.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)
זו דווקא דרך סופר יעילה להגיע בין מרכז הכרמל למרכז העיר התחתית בחיפה, עם מקומות חשובים כמו קרית הממשלה, מכס חיפה, בית המשפט, והרבה מקומות בילוי בערב במרחק הליכה קצרה (מתחם 21 למשל והפאבים הסובבים אותו)

2 תחנות הקצה דווקא במיקום בסדר. כל מה שבאמצע....

 

תל אביב ואיזורי המסחר שלה צפופים בהרבה, אני לא רואה דרך שיהיה אפשרי לסגור בה מתחם גדול כמו שדרוש כדי להכניס מכונת חפירה ולהתחיל לחצוב מנהרות ארוכות בשביל רכבת תחתית. את הרכבת אמורים לבנות עם התפתחות העיר, לא להיזכר 100 שנה אחרי שיש עיר שצריך גם רכבת (ובמקרה של תל אביב- זה אכן 100 שנה מילולית)

במשך עשורים דחו הצעות לרכבות תחתיות בטענות שהקרקע בעייתית ומים יחלחלו מה לא, אני מחכה לראות מה תהיה הבדיחה הבאה שתמומן מכספי המיסים שלנו (כזכור, הרכבת הקלה- 2.5 מיליארד שקל בוזבזו במשך כמה שנים על שום כלום, הצעות מאף אחד לאף אחד, ותכניות שלא הוגשו לשום גורם)

פיקה, אני תושב חיפה מזה כמעט 58 שנים, ומשך תקופה לא קצרה הייתי משתמש בשירותי הכרמלית באופן יום יומי. לכן ראיתי את ירידת מרכז הכרמל, ובמיוחד הדר, מגדולתם. לכן גם מספר המשתמשים בכרמלית קטן מאד, אאל"ט פחות מ-2000 ביום.

 

לגבי מטרופולין תל אביב - אין ברירה אלא לבצע את העבודות, ויפה שעה אחת קודם. אין ספק שאנחנו נמצאים בפיגור של לפחות 50 שנה בעניין, אבל בלי תחתית העיר תלך ותסתם עם השנים. עם כל הכבוד לאוטובוסים ו-BRT, מדובר בעיר עם כבישים צרים ועמוסים, הוספת קוים כאלה תגרום ההגברה גדולה של העומס וגם הם יהיו איטיים. בדוק את התלונות על המטרונית בחיפה, ומדובר בקוים הפועלים באזורים הרבה פחות צפופים וקשים לתמרון ממרכז תל אביב. עדיף לסתום קטע מסויים לשנתיים כדילבנות תשתיות לשימוש במשך 100 שנההבאות מאשר להתייאש מראש ולתת לאותו איזור להסתם (ולהתנוון) תוך כמה שנים, או, במקרה הטוב, עשורים בודדים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...