Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה תודה.

 

הרכב בארץ וצפוי לעבור לידי תוך עד 10 ימים עסקים מהיום.

כמובן שאעדכן.

 

פגז. תתחדש ותהנה!

 

נ.ב, תשלח הודעה ברגע שהיא אצלך. נלך לצלם קצת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מנצלש את שרשור הסיאט...

לאון FR 1.4 או 1.2: למה אין בתצורת 5 דלתות אוטומט? האם צפוי להגיע כזה דגם? נראה קצת תמוה שהFR היחיד שמגיע אוטומטי הוא 1.8, יקר יותר ממשפחתית ממוצעת

 

יש לאון 1.2 אוטומטית אך לא ברמת גימור FR.

יש רמת גימור FR ב-1.4 אך לא באוטומט ורק בידני.

פורסם
יש לאון 1.2 אוטומטית אך לא ברמת גימור FR.

יש רמת גימור FR ב-1.4 אך לא באוטומט ורק בידני.

 

וגם, רק ב-3 דלת'. לא 1.4 FR ידנית ב-5 דלת'. קצת טיפשי ותמוהה, אבל זה מה יש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
פגז. תתחדש ותהנה!

 

נ.ב, תשלח הודעה ברגע שהיא אצלך. נלך לצלם קצת.

 

סגור.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

הזמנתי קופרה חדשה ודנדשה... :)

5 דלתות לבן נבאדה 220K על הכביש כולל מיגון ואגרה, סה"כ 10K הנחה מתחת למחירון.

 

רק בשונה מגיא, אני צריך לחכות 5 חודשים... -_-

Cupra 280 2016

פורסם

ובשונה מגיא, הקופרה שלך תהיה קופרה 290 (דגמי '2016', הנמכרים באירופה החל מסוף ספטמבר).

 

תוכל כבר לראות את הנתונים באתר של סיאט גרמניה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
הזמנתי קופרה חדשה ודנדשה... :)

5 דלתות לבן נבאדה 220K על הכביש כולל מיגון ואגרה, סה"כ 10K הנחה מתחת למחירון.

 

רק בשונה מגיא, אני צריך לחכות 5 חודשים... -_-

 

תתחדש!!

 

5 חודשים?? באמת?? היו עוד כמה יחידות במשלוח של נובמבר להבנתי...

אם כבר לא - משמע שמכרו כבר כ-15 יחידות ויותר. מכובד

 

ובשונה מגיא, הקופרה שלך תהיה קופרה 290 (דגמי '2016', הנמכרים באירופה החל מסוף ספטמבר).

 

תוכל כבר לראות את הנתונים באתר של סיאט גרמניה.

 

לא ברור לי כל העניין הזה... הקופרה 290 מחליפה את הקופרה 280 ולמרות שיש לה 10 סוסים יותר יש לה בדיוק אותו נתון 0 ל-100 והרי שאף אחד לא ירגיש את ההבדל גם במהירות מאד גבוהות.

מלבד עשרת הכוחות, אין שום שוני בניהן.

אז בדקתי למה?

 

ומצאתי שכנראה מדובר בתרגיל שיווקי לצורך מיצוב מול הקופרה מול הסיווק טייפ R , הגיוני?

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

רק שלפי השמועות הסיוויק תעלה הרבה יותר ותמוצב מול גולף R ו-135i.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא ברור לי כל העניין הזה... הקופרה 290 מחליפה את הקופרה 280 ולמרות שיש לה 10 סוסים יותר יש לה בדיוק אותו נתון 0 ל-100 והרי שאף אחד לא ירגיש את ההבדל גם במהירות מאד גבוהות.

מלבד עשרת הכוחות, אין שום שוני בניהן.

אז בדקתי למה?

 

ומצאתי שכנראה מדובר בתרגיל שיווקי לצורך מיצוב מול הקופרה מול הסיווק טייפ R , הגיוני?

 

בשביל לרשום במודעות המכירה בעוד אי אילו שנים:

 

"הקופרה מהדגם החזקקקק של 290 כ"ס!!! ולא כמו הפשוטות של רק 280"

פורסם

נתון 0-100 תלוי גם מאוד ביציאה מהמקום, אני לא חושב ש-10 סוסים לפה או לשם משנים את העובדה שכבר מזמן עברת את המקסימום שאפשר להעביר לגלגלים הקידמיים עד נגיד 60 קמ"ש (יותר, פחות, סתם ניחשתי) משמע החלק בו ההבדל בכח משנה כנראה מספיק זניח שזה לא ישנה את זמן התאוצה הזה, אני מניח ש 80-120 עלול להיות שונה, 100-200 עלול להיות שונה.

גם אל תשכח ש-10 כ"ס הבדל זה בפיק, מה לגבי הגרף?

תסתכל על וואגית 1.2 כלשהי היום, הם סביב ה-105 כ"ס? אולי אני לא זוכר במדוייק, אבל זה סביב מה שהיו הואגיות 1.6 של פעם, אבל בגלל שמדובר בהבדל במומנט, וגרף משמעותית טוב יותר של זמינות הכח אז הן נוסעות טוב יותר, שיא המומנט הוא לא רק מה שמשנה, זה מתי הוא מגיע, ובאיזה קצב הוא עולה ויורד.

לדוגמא בזמנו ראיתי גרף של S65 AMG, והוא היה על 102 קג"מ מ-2000 ל-4000 סל"ד, קו ישר! מדהים.

בקיצור ה-10 כ"ס יכול מאוד להיות קטע שיווקי, יכול להיות אפילו שבמקרים מסויימים ה-280 תהיה מהירה יותר בגלל רצועת כח שונה בטווח הספציפי.

פורסם

שאלה יותר חשובה האם יש לזה השלכות על המחיר? העלו אותו או שנשאר זה ל 280?

seatibiza2012-המתנה של 5 חודשים כי אזל המלאי או בחרת בעצמך לחכות לשנת דגם חדשה?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
שאלה יותר חשובה האם יש לזה השלכות על המחיר? העלו אותו או שנשאר זה ל 280?

seatibiza2012-המתנה של 5 חודשים כי אזל המלאי או בחרת בעצמך לחכות לשנת דגם חדשה?

 

בגרמניה המחיר התייקר ב-500 יורו.

 

מאידך, זה לא בהכרח קשור למחיר בארץ כי האיבזור הבסיסי בארץ נדיב יותר ולכל יבואן יש הסכמים משלו.

 

אגב, יתכן שבפועל המנוע כבר היה חזק מהמוצהר וזה אכן צעד שיווקי נטו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כן ראיתי שהתייקר ב 500 אירו.המנוע עצמו מייצר 300 סוסים.אבל קופרה מוגבלת ל 280 על ידי תוכנה.כך שזה מאד פשוט לקבל גם 290 ואם ירצו גם 300.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
רק שלפי השמועות הסיוויק תעלה הרבה יותר ותמוצב מול גולף R ו-135i.

 

האמת שלא צריכים שמועות בשביל זה, ההיסטוריה מספיקה.

הימים הקשים חלפו :-)


×
×
  • תוכן חדש...