Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סיאט לאון קופרה בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תוסיף כמה תוספות TRIM בכרום (מסביב לחוגות המכוונים, פתחי המזגן, תיבת ההילוכים) ועיצוב הפנים בגימור +- זהה לזה של ה GTI.

 

על העיצוב עצמו כבר אפשר להתווכח.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השאלה הגדולה שלי לגבי הלאון, האם היא באמת מהנה לנהיגה?

כלומר האם מדובר בעוד וואגית מהירה מאוד, או שהפעם הצליחו לעשות משהו שונה.

נהגתי על וואגיות כגון גולף GTI, רכבים מרשימים מאוד, אבל לא מערבים מספיק בנהיגה לטעמי, אני תמיד אהבתי את הרכבים המכאניים של שנות ה-80, 90, רוב הרכבים החדשים אותי באופן אישי יחסית "משעממים" למרות שהם ממש מהירים.

יש אנשים שזאת ההנאה בשבילם קצב מהיר וזהו, אני מעדיף להיות איטי יותר ולהרגיש שהקצב בזכותי ולא להיות מהיר יותר כי עוזרים לי בהחלפת ההילוכים, בגז ביניים, בקרות למניהם וכו.

 

אם לא תהיה גרסה ידנית, רוב הסיכויים שלא אקנה כזאת, כמובן תלוי אם יש אופציה מעניינת יותר

 

 

הקופרה היא more of the same מבחינת הנאה מנהיגה. לא תמצא בה את מה שיש במגאן או בבמוו 135 מבחינת מעורבות הנהג אבל עדיין מדובר במכונית מאוד מהנה לנהיגה. העניין הוא שהיכולות שלה מאוד מאוד גבוהות , הדפרנציאל המכני מאפשר לך לתת בגז בתוך הסיבוב ולהשתגר ממנו כמו טיל מונחה, גם מבחינת הדיוק.

אבל אין ספק שהיא הרבה יותר allarounder מאשר רכב hardcore .

 

 

ודר"א, עדיין יש סיכוי שתגיע גרסה ידנית ומוזלת, אולי אפילו מתחת ל-200K.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנסי הערפל בסרטון הופעלו כדי שיראו אותי יותר טוב, שכן מדובר לרוב בכביש ללא שטח הפרדה בנוי ונורות ה- H7 בשילוב פנסי ההלוגן לא מבליטים את הרכב. הרבה נהגים (120,000 ישראלים לא טועים.) הדליקו.

הפנסים ברכב אינם מסנוורים כלל, לעולם לא קיבלתי הבהוב ממול.

עזוב אפילו את הסנוור, אין בזה שום צורך. דווקא מפתיע שאחד כמוך אשר מפחד להדליק אורות בקיץ מבזבז ככה פנסי ערפל. אגב, בתקופה שגרתי בגרמניה לא זכורים לי נהגים אשר היו מדליקים פנסי ערפל בגשם - אולי כמה פעורים, לא מעבר. פנסים רגילים מבליטים את הרכב די והותר - לא ברור לי כיצד הגעת למסקנה שלא.

 

השאלה היותר גדולה היא: מה הייתי עושה בתנאים כאלה בחושך ובלי תאורת רחוב? יש הבדל ענק בנסיעה עם נורות חזית לבין הדלקה בנוסף של נורות הערפל בפגוש.

לא מבין איך מוכרים רכב בסדר גודל כזה (לאון קופרה) בלי פנסי ערפל - עם כל הכבוד ללדים, כן?

אין כמעט שום הבדל. פנסי הערפל מאירים לך כמה מטרים קדימה, אתה אמור להסתכל קדימה ולא מתחת לאף שלך.

מעבר לכך, תאורת קסנון/לד חזקה באופן משמעותי מפנסי הלוגן ולכן במצבים שתיארת היא לא תתרום דבר. בנוסף, קיימת מגמה - אני שמתי לב אליה דווקא ברכבים יקרים יותר - שרכבים אירופאיים חדשים נמכרים באירופה (ובעולם) ללא פנסי ערפל, כנראה שהמהנדסים הגיעו למסקנה שהם מיותרים.

 

לסיכום, זה דווקא דבר חיובי שהלאון קופרה מגיעה ללא פנסי ערפל - פחות ערסים שידליקו אותם ללא צורך. כבונוס, אולי המיקום של פנסי הערפל מנוצל לצורך תיעול אויר נוסף לקירור הבלמים.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנסי ערפל יעילים רק כשטווח הראיה נמצא בתוך טווח ההשפעה שלהם, דהיינו מטרים ספורים לפני הרכב. לא נתקלתי בישראל במצב כזה אף פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו בבעלותי 6 מכוניות. ארבע מהן צוידו בפנסי ערפל קדמיים. מצאתי להם שפע שימושים! הדלקתי אותם בתמונות אותן צילמתי בעצמי או שצילמו חבריי, הדלקתי אותן בימי מסלול וג'ימקאנות כדי שהתמונות יצאו יפות יותר, הדלקתי אותן לפני טסטים כדי לבדוק שהן עובדות וסתם מדי פעם כחלק מבדיקת אורות שאני עושה ביני לביני מול איזה קיר מזדמן, ואפילו, מדי פעם, הדלקתי אותם בחניונים חשוכים כדי שאוכל לראות מדרכות שחששתי שאפספס.

 

לפעמים, כשהיה ערפל כבד, הייתי מדליק אור ערפל אחורי כדי שיוכלו לראות אותי. הקדמיים מעולם לא היו נחוצים בתנאים אלה ועל אחת כמה וכמה בגשם, שם הם גורמים ליותר נזק (סינוור) מאשר תועלת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah: @ רומן

 

סתם תהיה כללית: למה בעצם יש בעיה עם הדלקת פנסי ערפל קדמיים? הם לא מסנוורים, וסתם מוסיפים ליופי. בכלליות יש תאורת יום (DRL?) שנראית ממש כמו פנסי ערפל, והיא כן חוקית משום מה. טרם הבנתי מה הסיפור עם הפנסים האלו.

(ברור שאני מבין למה אסור להדליק פנס ערפל אחורי ככה סתם, הוא אשכרה מסנוור - בניגוד לקדמיים)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי משפט כזה אני חייב לשאול - ישבת אי פעם בסיאט לאון החדשה?

 

כן. אחרי השאלה שלך אני צריך לשאול אותך: ישבת פעם בסיאט לאון חדשה בת חצי שנה ומעלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. אחרי השאלה שלך אני צריך לשאול אותך: ישבת פעם בסיאט לאון חדשה בת חצי שנה ומעלה?

 

אפילו בת שנה וקצת.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקופרה היא more of the same מבחינת הנאה מנהיגה. לא תמצא בה את מה שיש במגאן או בבמוו 135 מבחינת מעורבות הנהג אבל עדיין מדובר במכונית מאוד מהנה לנהיגה. העניין הוא שהיכולות שלה מאוד מאוד גבוהות , הדפרנציאל המכני מאפשר לך לתת בגז בתוך הסיבוב ולהשתגר ממנו כמו טיל מונחה, גם מבחינת הדיוק.

אבל אין ספק שהיא הרבה יותר allarounder מאשר רכב hardcore .

 

 

ודר"א, עדיין יש סיכוי שתגיע גרסה ידנית ומוזלת, אולי אפילו מתחת ל-200K.

 

כן לא חשבתי אחרת, לא ציפיתי שתהיה ואגית שבאמת מערבת בנהיגה, כמובן שאני צריך נסיעת מבחן כדי שאוכל לשפוט בעצמי, אבל אני בספק שאקבל נסיעת מבחן כמו שצריך, להבנתי ברוב המקרים מתלווה איש מכירות שלא ייתן לבדוק את מה שמעניין אותי (אני לחלוטין מבין למה).

מאיפה הנתון לגבי הגרסה הידנית? במקרה היום חזרו אלי טלפונית ונאמר לי שלא צפויה להגיע גרסה ידנית כי הם חושבית שאין פה מספיק ביקוש.

כמובן ש-135 היא הבחירה המועדפת, אבל למי שאין תקציב ל-135, הקופרה יכולה להיות אופציה מעניינת ביותר, היא כמעט מספיק חזקה, דיפ' מכאני, יכולות גבוהות מאוד לפי הביקורות / סרטונים.

אני לא מכיר הנעה אחורית עם מספיק כח ובטווח מחיר טוב. את ה-125 במוו לא רוצים להביא, למרות שהיא חלשה מדיי לטעמי כנראה שהייתי מעדיף אותה על פני הלאון. שוב צריך לנהוג כי כרגע הכל על סמך סרטונים ומה שקראתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד ותחושתו.אני אוהב לתת דפיקות קטנות כאלה על הפלסטיק ושונא להרגיש פלסטיק חלול מעבר לזה שכל הקונסולה עשויה פלסטיק אפור וזול.חוץ מדש בחלקוו העליון לאון לא מרגישה מספיק איכותית.לעומת זאת בגולף אין את אותה תחושה חלולה ברוב חלקי הקונסולה,רכב מרגיש מאד מהודק.רק באזורים ממש נמוכים.באודי גם חלקים הנמוכים עדיפים על גולף.אין מה לעשות וזו הפירמידה

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש זול ביחס לגולף MK7? מישהו פה צריך לשכוח את הסמל שמופיע על ההגה ולהסתכל שוב.

 

כן, ממש זול. אין קשר לסמל. חברות כמו סיאט, מאזדה ויונדאי מתמחות ביצירת מצג שווא של "יוקרה" בדמות פלסטיקים מלוקקים עם כרום שנראים ממש טוב ביום הראשון שלך ברכב או לחילופין אם אתה שומר עליהם בצורה קיצונית.

 

בנסיעה יום יומית של נהג סביר, הפלסטיקים בסיאט, יונדאי או מאזדה דואגים להזכיר לך בדיוק באיזה רכב אתה נוסע (במידה ויש לך נקודת מבט מרכב יותר יוקרתי).

 

יש הבדל גדול בין ה"יוקרה" של סיאט\יונדאי\מאזדה (ממש לא משנה איזה דגם) לבין מה שאתה מקבל באאודי\מרצדס ובמוו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד ותחושתו.אני אוהב לתת דפיקות קטנות כאלה על הפלסטיק ושונא להרגיש פלסטיק חלול מעבר לזה שכל הקונסולה עשויה פלסטיק אפור וזול.חוץ מדש בחלקוו העליון לאון לא מרגישה מספיק איכותית.לעומת זאת בגולף אין את אותה תחושה חלולה ברוב חלקי הקונסולה,רכב מרגיש מאד מהודק.רק באזורים ממש נמוכים.באודי גם חלקים הנמוכים עדיפים על גולף.אין מה לעשות וזו הפירמידה

 

זה בדרך כלל פחות קשור לתחושה אלא יותר קשור לפרספקטיבה. רוב האנשים שיגיבו לך כאן ויגידו לך שאין הבדל בין הפלסטיקים בסיאט לבין BMW או אאודי פשוט לעולם לא היו בעלים של BMW או אאודי.

 

גם אני הייתי בטוח פעם שאין הבדל מבחינת איכות הפלסטיק בין היונדאי החמודה החדשה מהשקית וה"יוקרתית" שהייתה לי לבין רכבים יקרים יותר. עד שקניתי רכבים יקרים יותר...

עריכה אחרונה על ידי שבלול
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן. אחרי השאלה שלך אני צריך לשאול אותך: ישבת פעם בסיאט לאון חדשה בת חצי שנה ומעלה?

 

אני יושב כל יום באחת בת 4 חודשים. מה הולך לקרות לה...?

בנוסף, יושב גם באופן כמעט קבוע ביונדאי. אין שום דמיון בין איכות הפלסטיק ביונדאי לבין זו בלאון החדשה.

לפני הלאון החדשה הייתה לי את הלאון הקודמת ופה אני חייב להסכים איתך, איכות הפלסטיק וההרכבה הייתה די פשוטה.

אך בלאון החדשה זה עולם אחר לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...