Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סיאט לאון קופרה בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

יש הבדל גדול בין ה"יוקרה" של סיאט\יונדאי\מאזדה (ממש לא משנה איזה דגם) לבין מה שאתה מקבל באאודי\מרצדס ובמוו.

 

ממש תמוהה שיש את ההבדל הזה כי אחרי הכל, הרי הרכבים בשתי הקבוצות שציינת ממש מתחרים ראש בראש מבחינת מיצוב, יכולות ומחיר....:silly:

 

פשוט הרעדת את יסודות עולם הרכב עם התגלית שלפיקנטו אין אותה איכות פלסטיקים כמו ל R8!

 

ועכשיו תתעצבן שלקחתי קיצונויות, אז באמת הפתעה של I30 אין פלסטיקים של 325.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה בדרך כלל פחות קשור לתחושה אלא יותר קשור לפרספקטיבה. רוב האנשים שיגיבו לך כאן ויגידו לך שאין הבדל בין הפלסטיקים בסיאט לבין BMW או אאודי פשוט לעולם לא היו בעלים של BMW או אאודי.

 

גם אני הייתי בטוח פעם שאין הבדל מבחינת איכות הפלסטיק בין היונדאי החמודה החדשה מהשקית וה"יוקרתית" שהייתה לי לבין רכבים יקרים יותר. עד שקניתי רכבים יקרים יותר...

 

איזה BMW? סדרה 1? מה כול כך מלהיב בפלסטיקים שלה?

ואומנם לא יצא לי להיות בעלים של אחת אבל יצא לי לנהוג ולשחק קצת באחת או שתיים.

ההבדים קטנים מאוד.

אולי הסטנדרטים שלך גבוהים יותר, אני לא יודע, גם לא ניסיתי להכות עם פטיש על הדשבורד כדי לבדוק את צורת הסדקים שיווצרו ולפי זה להבין מה חוזק הפלסטיק.

 

ממש תמוהה שיש את ההבדל הזה כי אחרי הכל, הרי הרכבים בשתי הקבוצות שציינת ממש מתחרים ראש בראש מבחינת מיצוב, יכולות ומחיר....:silly:

אל תשכח את פולצוואגן, הם הרי גם רכבי יוקרה!

אה, לא?

אבל חשבתי שדיברנו על גולף MK7 ועד כמה שהיא פרימיומית ועוטפת אותך במשי , חום ואהבה.

עריכה אחרונה על ידי David32
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אני נסעתי בלאון החדשה פעמיים (וזה היה מספיק). חבר טוב קנה GTI שנת 2013 לפני כמה חודשים (תכלס, בגרסה הכי פחות מאובזרת) והפלסטיקה בGTI פשוט מרגישה פי אלף יותר מהודקת ושקטה (למרות שזה רכב ישן יותר), פחות ציקצוקים ופשוט יותר הרגשת יוקרה וזה עוד כלום לעומת BMW נניח בסדרות הפשוטות. לא רוצה בכלל להזכיר את הסיאט לאון הישנה (שם כבר יש לי נסיון יותר טוב)...

 

סיאט, יונדאי ומאזדה הם רכבים עממיים והם הבינו, לפני כמה שנים, שהדרישה העיקרית היא "בלינג בלינג" ולכן הם דאגו, מעבר להגדלת ג'אנטים, פסי LED והוספת חלקי כרום, לצייר תא נוסעים שנראה טוב (דומה למותגי יוקרה) וזה אכן דומה ויזואלית, אך האיכות שלו פשוט לא באמת טובה, לא מספיק מהודקת ולא מספיק שקטה. בטח לא ברמה של רכבי יוקרה. כל הסיפור הזה בדרך כלל מתגלה אחרי קילומטראז' סביר שצוברים ברכבים האלו, כשהפלסטיקים מתחילים לרקוד ולהשבר יחדיו, ההדבקות מתחילות להתפרק ואתה מוצא את עצמך בחגיגת פלסטיק כאילו "יוקרתית" והכפתור של הדלקת הרדיו מתעקם...

 

David32, אין לך מה לעקוץ, זה מיותר. אתה פשוט חסר נסיון בעניין. אני אומר לך את זה בתור אחד שהיה בדיוק בראש שלך ("וואלה מה כבר יותר איכותי בפלסטיק של האאודי מהסיאט שלי") ולמדתי מאז שטעיתי. יש הבדלים והם מורגשים מאוד וגדולים מאוד בחיי היום יום. לא כשאתה יושב בתצוגה והרכב עוד לא נתקל בבאמפר אחד שיפרק חצי מההדבקות הזולות של הפלסטיקים בדאשבורד. זה מתחיל מבידוד רעשים, בולמים רכים ונגמר בפלסטיקים איכותיים, עמידים ועבים והדבקות איכותיות בין הפלסטיקים.

עריכה אחרונה על ידי שבלול
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבלול, אין לי מושג מאיפה הבאת את הנתונים האלה. כנראה היו לך ניסיונות עם "לימונים".

זו הסיאט השלישית שברשותי, כבר השנה השביעית ברציפות.

מעולם לא היו לי סדקים בפלסטיק, לא קירקושים ולא כפתורים שנפלו או התעקמו.

בלי שום קשר, זה לא חדש לאף אחד שיש הבדל בין פלסטיקה של סיאט לפלסטיקה של מרצדס... מה ההשוואה בכלל?

לעומת זאת, אני טוען שההבדל בין הלאון החדשה לגולף החדשה הוא מינורי עד לא קיים בכל מה שקשור לאיכות הפלסטיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבלול, מה שהיה נכון לפני 6-7 שנים לערך (דור מכוניות אחד אחורה) לא מייצג את המצב היום.

 

אז נכון שהרמה היא לא זהה ולכן צדק באגירה שאמר לא הרעדת פה שום דבר, אבל הגבולות כבר מטשטשים - רמת הפלסטיקה בלאון סבירה לגמרי ל 2015. היא לא תתפוצץ בעוד שנה-שנתיים וגם לא בעוד 10 אם תשמור עליה כמו שצריך.

 

ואני נוהג ב ATS חדשה עם דשבורד רך, איכותי ומצופה בעור ועץ אמיתיים. הכל שטויות.

 

בינתיים קבלו את זה:

 

 

כמה מכוניות אתם מכירים, שנמכרות ב 200 אלף ש"ח בארץ ומסוגלות לזוז ככה במצב STOCK ?? יש סיבה לחגוג חברים.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרטון הזה יכול להסביר הרבה דברים על הקופרה.

הנהג (שכנראה טוב יותר משאר הנהגים שנמצאים שם) בנון שלנטיות מפרק אנשים על המסלול מבלי להתאמץ.

הדיפרנציאל המכאני עובד כלכך טוב ואפשר לראות בסרטון באיזה מהירות בתוך הסיבוב הוא חוזר לגז מה שמאפשר לו להיות הרבה יותר מהיר מכולם.

 

היכולות של הרכב הזה מאוד גבוהות. יש מעט מאוד מכוניות שיהיו מהירות מהקופרה ברוב הכבישים שיש כאן.

 

ודרך אגב, עם ה DSG אפשר להיות איתה אפילו מהיר יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי ,

 

אבל אל תשכח שהיא "לא מתקשרת" וש"חווית הנהיגה נפגמת" ושהיא "לא מרגשת". :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנהג בסרטון זה אחד מהחבר'ה שעובדים (או עבדו) ברנט4רינג. הם מצליחים לעשות את זה גם עם הסוויפט סטייג' 2 שלהם.

אבל כן, אני בטוח שגם הרכב מאוד מהיר ומאפשר לו לנהוג בקצבים כאלו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי ,

 

אבל אל תשכח שהיא "לא מתקשרת" וש"חווית הנהיגה נפגמת" ושהיא "לא מרגשת". :wink:

 

מתקשרת או לא זה עובדה (לא יודע, לא נהגתי).

שאר הדברים לדעתי הם מאוד אינדיבידואלים, מה שמרגש אדם אחד לא בהכרח מרגש אדם אחר.

אותו דבר לגבי חווית הנהיגה, זה מאוד עניין של מה יעשה עבורך חוויה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד תמונות (קרדיט לצלם)

 

[ATTACH=CONFIG]433722[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]433723[/ATTACH]

 

הג'נטים הכתומים האלו נראים זוועה כשהם מלוכלכים (שימו לב לקדמי, שגם שרוט כהוגן מלא מעט שפשופי מדרכות).

 

יודעים מה, הם נראים זוועה גם כשהם נקיים.

 

במחשבה שניה, הנה מתחרה ויזואלית "ראויה" לסיוויק טייפ R, לכשתגיע.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בד"כ אוהב ג'נטים 'מעניינים', אבל רבאק - התאמת הצבעים כאן נעשתה ע"י מעריץ של battlefield earth

(יענו עם טעם רע)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבלול, אין לי מושג מאיפה הבאת את הנתונים האלה. כנראה היו לך ניסיונות עם "לימונים".

זו הסיאט השלישית שברשותי, כבר השנה השביעית ברציפות.

מעולם לא היו לי סדקים בפלסטיק, לא קירקושים ולא כפתורים שנפלו או התעקמו.

בלי שום קשר, זה לא חדש לאף אחד שיש הבדל בין פלסטיקה של סיאט לפלסטיקה של מרצדס... מה ההשוואה בכלל?

לעומת זאת, אני טוען שההבדל בין הלאון החדשה לגולף החדשה הוא מינורי עד לא קיים בכל מה שקשור לאיכות הפלסטיקה.

 

אני מסכים עם מה שאתה אומר אבל חייב להוסיף שאני ביליתי מספיק זמן בדגם הנוכחי של הלאון וגם במרצדס A והמרצדס יוצאת ממש לא טוב מההשוואה הזאת, החלק העליון של הדשבורד במרצדס חלול ומרגיש דקיק, פחות "איכותי" בצורה דיי בולטת מזה של הסיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בד"כ אוהב ג'נטים 'מעניינים', אבל רבאק - התאמת הצבעים כאן נעשתה ע"י מעריץ של battlefield earth

(יענו עם טעם רע)

 

אני לא חושב ששילוב הצבעים הוא המזעזע אלא יותר הבחירה של הג'אנט עצמו, הוא ממש מכוער.

ולראייה כמה טוב זה כן יכל להראות:

 

IMG_4172.jpg

 

אני מסכים עם מה שאתה אומר אבל חייב להוסיף שאני ביליתי מספיק זמן בדגם הנוכחי של הלאון וגם במרצדס A והמרצדס יוצאת ממש לא טוב מההשוואה הזאת, החלק העליון של הדשבורד במרצדס חלול ומרגיש דקיק, פחות "איכותי" בצורה דיי בולטת מזה של הסיאט.

 

נו מעולה, זה רק מוכיח עד כמה הלאון יכולה להתחרות באיכות הפלסטיקה של "מינימום" גולף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...