Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רומז לזמני ההקפה של כל המתחרות שנמכרות בישראל, אל תתעקשו להכניס את אלפא לעניין כי זה כולל כל מתחרה אחרת (מגאן, פוקוס, GTI, VRS, וכו') למעט דגם קצה אחד של המגאן שכלל לא נמכר בישראל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
מתי זה לא היה?

במקרה של ה-S1 זה לא היה כל כך רלוונטי (לדברייך, כפי שמופיע בתגובה הזו).

 

אגב, כאן מראים זמן יותר ריאלי של הקופרה סביב הרינג. זה עדיין מרשים מאוד, מצד שני גם אם זה מהיר מהמתחרות, מדובר על הבדלים אקדמיים. 5-10 שניות במסלול של בערך 8 דקות זה מעט מאוד.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הכתום באמת לא מוסיף.

השחורה נראית ממש ממש טוב.

 

חבל שלא צילמו גם את ה-Q7 החדש שמופיע בתמונה הראשונה בלבן ובאחרונה בשחור, נראה מעניין.

פורסם

זה עניין של טעם, אבל הלאון מעולם לא נראתה טוב מבחוץ, והשחור עם דשבורד שחור וכסאות שחורים - פשוט נראית קודרת. זה כמובן בכוונת מכוון כך בתוך הקונצרן, וזה לא נוגע כמובן לאופן בא היא נוסעת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

20-funny-custom-credit-cards1589283672-feb-16-2014-1-600x400.jpg

 

 

בהשקעה מינימלית מקבלים מכונת מלחמה עם 400 כ"ס.

אין דברים כאלה... :twisted:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

וואו, הקופרה השחורה נראית מעולה. יש לבורבט ג'אנטים ממש דומים לאלה והם ממש מחמיאים לרכב.

אגב, המסך בקופרה גדול יותר מבלאון הרגילה או שזו סתם אשליה אופטית?

פורסם

הגאנטים האלו נראים זולים ולא מחמיאים. גם בשחורה וגם בכתומה.

 

אגב, אין פנסי ערפל? אם אין, לא שווה קניה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
וואו, הקופרה השחורה נראית מעולה. יש לבורבט ג'אנטים ממש דומים לאלה והם ממש מחמיאים לרכב.

אגב, המסך בקופרה גדול יותר מבלאון הרגילה או שזו סתם אשליה אופטית?

 

אמור להיות כמו בלאון FR+, המשווקת כרגע, משמע 6.5.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הגאנטים האלו נראים זולים ולא מחמיאים. גם בשחורה וגם בכתומה.

 

אגב, אין פנסי ערפל? אם אין, לא שווה קניה.

 

הג'אנטים של השחורה(רכב ההדגמה של היבואן) הם הסטנדרט בארץ. אלו ג'אנטים אופציונאליים בחו"ל וכלולים שם בחבילת ה-SUB 8, ביחד עם מספר שדרוגי מתלים ובלמים.

 

בכלל, ייאמר לזכותם של צ'מפיון כי רמת האיבזור הסטנדרטי של הקופרה מותירה מאחור את המוצע במדינות אירופה. שאפו צ'מפיון, רק תנו לנו את האופציה לגיר רגיל (או שנשלם לסטיו שיחפור לכם עד שתכנעו :wink:).

 

לעניין פנסי הערפל, האופנה העכשווית בגרסאות הקצה החזקות, היא שאין פנסי ערפל. נתקלנו בזה עוד באימפרזה STI של 2002. למה?

 

למה אנשים עושים פירסינג בכל מיני מקומות שמגבילים אותם?

 

למה אנשים מקשיבים למטיפים דתיים חשוכים?

 

למה פנסיונרים ומובטלים מחסלים את הקצבאות שלהם על כרטיסי חיש גד?

 

אני יכול לתת לך תשובות סבירות לכל השאלות האלו, אבל זה פחות או יותר אותו הגיון :roll:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אנשים פה מדברים על פנסי ערפל כאילו הם אשכרה זקוקים להם באמת (לא לשופוני, באמת) יותר מאיזו פעם בשנתיים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...