Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מישהו יכול להסביר לי למה כולם מתלהבים מהמחיר? לא כי אני חושב שהוא לא אטרקטיבי , אלא כי אני באמת לא מבין. אני רואה מחיר של 220K על 5 דלתות . אלה טווחי המחירים הרגילים לקטגוריה (ג'ולייטה תלתן ,גולף GTI , אולי אפילו A3 1.8 מאובזרת) לא?

 

מבחינת ביצועים ותמורה הקופרה יותר באיזור של ה-S3 והגולף R אבל עולה משמעותית יותר זול מהם.

לכן כל ההתלהבות.

פורסם

+ דיפרנציאל מכאני מוגבל החלקה...

זה ה"לסד" כפי שהמתחיל קורא לו. (לימיטד סליפ דיפרינציאל).

 

 

 

יש עוד פקטור שגורם להתלהבות סביב הקופרה, כל מי שנוהג בכל מתחרה אחרת פתאום יהפוך לך את הנתון הזה לדבר הכי זניח ולא חשוב בעולם.

 

קוראים לנתון הזה זמן הקפה בנורדבורג רינג :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סוף סוף יחס כוח סוס לשקל כמו שצריך להיות.

באיביזה קופרה בדור הקודם היחס כוח סוס לשקל היה אחד הטובים , אני חושב שהיחס חוזר להיות אטרקטיבי.

רק אם אפשר את שלי להזמין בידני , ולא צריך הנחה רק תוסיפו את הבאקטים במקום :twisted:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מושבי הבאקט לא כל כך נחוצים וטוב שזה מגיע כתוספת למי שמעוניין ומאפשר מחיר בסיסי נמוך יותר.

רמת התמיכה של המושבים בלאון FR ה"רגילה" באמת מספקת, אפילו מי שיושב מאחורה זוכה לתמיכה צידית קלה.

חייבת לציין שלאחרונה התמחורים של צ'מפיון באמת מוצלחים.

 

יש עוד פקטור שגורם להתלהבות סביב הקופרה, כל מי שנוהג בכל מתחרה אחרת פתאום יהפוך לך את הנתון הזה לדבר הכי זניח ולא חשוב בעולם.

 

קוראים לנתון הזה זמן הקפה בנורדבורג רינג :twisted:

 

התממות מיותרת, כל אחד מסובב את הנתון הזה כמו שנוח לו באותו הרגע

אז אולי על המסלול הוא עושה שניה פחות מאיזה מתחרה אחרת אבל לחובבי הניהוג הנייטרלי קלאסי (...)

 

גם בלי זמני ההקפה של הרינג מדובר בחבילה נהדרת (במיוחד ביחס תמורה למחיר בשוק שלנו).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

השאלה אם לא יכלו להביא גרסה ידנית ולתמחר אותה ב-199,999 וזה כבר שובר שוק אמיתי.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ההפרש בין הידני לאוטומט ברוב דגמי vag עומד על כ-10k.

לא הייתי מתנגד ללאון קופרה ב-205,000.

 

הגיע הזמן לגרום לייצר ביקוש אצל צ'מפיון, זה עבד יפה כנראה במקרים של הפולו והגולף.

מצד שני אין גם FR 1.8 ידנית, מה שגורם לשאול לאיזה דגם שדרגו כל בעלי ה-1.8 מהדור הקודם של הלאון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
יש עוד פקטור שגורם להתלהבות סביב הקופרה, כל מי שנוהג בכל מתחרה אחרת פתאום יהפוך לך את הנתון הזה לדבר הכי זניח ולא חשוב בעולם.

 

קוראים לנתון הזה זמן הקפה בנורדבורג רינג :twisted:

 

נתון חשוב מאוד. אבל לגבש דעה על מכונית ולהחליט שהיא הדבר הטוב ביותר בגללו, זה לא פחות פתאטי מאלו שטוענים שהוא חסר משמעות.

 

אתה הרי יודע איך זה. הנתון ברינג לא מבטיח שבכל מצב המכונית הזו תהיה מהירה מאחרת.

 

קח לדוגמא את זה:

 

 

זה אגב די אמין בעיני. במיוחד שמדובר באותו נהג ובאותו יום. שלא לדבר על כך שרוב הסיכויים שכאן המבחן נעשה על מכונית סטוק.

 

ולמרות כל הנ"ל, טרם נהגתי, אך הציפיות מהלאון גבוהות. היא מצויידת בכל הגודי'ס הנכונים. אני מאמין שאם אין שם פאול רציני הוא מתמקמת טוב למעלה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אכן, ליאון קופרה ידנית ב200K זאת עסקה מצויינת, אם יהיה אני רץ לקנות...

האיביזה שלי כבר מזדקנת :-D

אני הולך להתקשר ולברר, מציע לכל מי שמעוניין, שידעו שיש ביקוש.

Cupra 280 2016

פורסם

מתי זה לא היה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...