Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סיאט לאון קופרה בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק תנו לנו את האופציה לגיר רגיל (או שנשלם לסטיו שיחפור לכם עד שתכנעו :wink:).

 

 

:-D:-D

 

אנשים פה מדברים על פנסי ערפל כאילו הם אשכרה זקוקים להם באמת (לא לשופוני, באמת) יותר מאיזו פעם בשנתיים.

 

זקוק להם באמת. באמת באמת, בעיקר בסופות הגשמים בכביש 66 בחושך שאז אני רואה איתם אך ורק איפה הפס הצהוב של השוליים, או בערפילים הכבדים כמעט כל בוקר (ולפנות בוקר) בכבישי העמק בחורף.

 

באמת באמת. הפנסים הללו עובדים המון בחורף בתנאי מזג אוויר בעייתיים - אך יחד עם זאת זה תלוי היכן אתם נוהגים, באילו שעות וכ' (לא בכל מקום בארץ זקוקים להם).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השאלה הגדולה שלי לגבי הלאון, האם היא באמת מהנה לנהיגה?

כלומר האם מדובר בעוד וואגית מהירה מאוד, או שהפעם הצליחו לעשות משהו שונה.

נהגתי על וואגיות כגון גולף GTI, רכבים מרשימים מאוד, אבל לא מערבים מספיק בנהיגה לטעמי, אני תמיד אהבתי את הרכבים המכאניים של שנות ה-80, 90, רוב הרכבים החדשים אותי באופן אישי יחסית "משעממים" למרות שהם ממש מהירים.

יש אנשים שזאת ההנאה בשבילם קצב מהיר וזהו, אני מעדיף להיות איטי יותר ולהרגיש שהקצב בזכותי ולא להיות מהיר יותר כי עוזרים לי בהחלפת ההילוכים, בגז ביניים, בקרות למניהם וכו.

 

אם לא תהיה גרסה ידנית, רוב הסיכויים שלא אקנה כזאת, כמובן תלוי אם יש אופציה מעניינת יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זקוק להם באמת. באמת באמת, בעיקר בסופות הגשמים בכביש 66 בחושך שאז אני רואה איתם אך ורק איפה הפס הצהוב של השוליים, או בערפילים הכבדים כמעט כל בוקר (ולפנות בוקר) בכבישי העמק בחורף.

 

באמת באמת. הפנסים הללו עובדים המון בחורף בתנאי מזג אוויר בעייתיים - אך יחד עם זאת זה תלוי היכן אתם נוהגים, באילו שעות וכ' (לא בכל מקום בארץ זקוקים להם).

אם זה הצורך/שימוש, אז במקרה של הקופרה יש לך תאורת לד אשר תאיר לך את הדרך מספיק טוב.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצורך בפנסי ערפל כמעט ולא קיים בישראל. הישראלים מאוד דרמטיים כהרגלם וברגע שיש כמה טיפות גשם הם מדליקים בערך כל נורה שקיימת ברכב. פנס ערפל לא יעזור לנהג בגשם כבד וגם לא יעזור לנהגים אחרים לזהות אותו. הדבר היחיד שהוא כן יעשה, זה לסנוור אחד את השני בתוספת הגשם הכבד.

 

פנס ערפל, כשמו, נועד לערפל. לא לערפל קליל כמו בכבישי העמק (כפי שנכתב למעלה) אלא לערפל מוחלט בו אתה לא רואה אפילו 3 מטרים קדימה ומהירות הנסיעה שלך לא אמורה לעלות על 30 קמ"ש.

 

לגבי הסיאט, מאוד מרשימה. הLSD, האבזור, העיצוב הנחמד, הג'אנטים היפים, מספר כוחות הסוס, הרכב ממש מתחיל להרגיש (על הנייר) כמו רכב פרופר ולא "סיאט" נוספת על כל המשתמע מהמותג הזה.

 

השאלה הגדולה היא היא אם היא מהנה לנהיגה (לא משהו שיעניין את רוב האנשים שקונים את הרכב הזה) ולא סתם רכב קו ישר עם אובר-בוסט קיצוני שנועד בעיקר להדר את הפליירים עם מספרים גדולים ועקומת מומנט מצחיקה עם טורבו לאג שיגיע רק אחרי שתסיימו לקרוא את התגובה הזו. בהנעה קדמית, קשה מאוד להגיע להנאה, במיוחד כשדוחפים מספר קיצוני כמו 280 כ"ס על הגלגלים הקדמיים.

 

פיג'ו ישנות, לדוגמה, הן מכונות הנעה קדמית מהנות לנהיגה, הRS היא כיפית מאוד (אך נעשתה עבודה מטורפת להפוך אותה לכזו), אך בדחיסת 280 כ"ס ע"י מותג שהקשר בינו לבין נהיגה כמעט ולא קיים, אני לא רואה איך זה יכול לקרות. הסיפור של המחסור בידני - מבאס מאוד והמחיר, גבוה מידי. באותו מחיר או מחיר הרבה יותר נמוך אפשר לקנות רכב פחות מנצנץ אך יותר יוקרתי ואחד שהיוקרה בו תשמר לאורך זמן (לעומת סיאט\יונדאי שנראות יוקרתיות ביומיים הראשונים ואחרי זה הפלסטיקים מזכירים לך איפה אתה נמצא), עם הנעה אחורית וכח סביר ביותר לנהג המתחיל, כמו נניח בימר סדרה 1 עם קיט M (יחד עם תוכנה זה 200 כ"ס עם הנעה אחורית ומצב SPORT+ בו הESP חצי ער בסביבות ה165 אלף ש"ח או עם קולר של 135 ותוכנה קיצונית יותר כ220 230 כ"ס) ועוד נשאר ספייר יפה לLSD... אלפוש תלתן ירוק היא גם אופציה מדהימה לקבל רכב עם הרבה יותר אופי (ויופי לטעמי) בפלוס מינוס אותו מחיר.

עריכה אחרונה על ידי שבלול
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעומת סיאט\יונדאי שנראות יוקרתיות ביומיים הראשונים ואחרי זה הפלסטיקים מזכירים לך איפה אתה נמצא

 

אחרי משפט כזה אני חייב לשאול - ישבת אי פעם בסיאט לאון החדשה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצורך בפנסי ערפל כמעט ולא קיים בישראל. הישראלים מאוד דרמטיים כהרגלם וברגע שיש כמה טיפות גשם הם מדליקים בערך כל נורה שקיימת ברכב. פנס ערפל לא יעזור לנהג בגשם כבד וגם לא יעזור לנהגים אחרים לזהות אותו. הדבר היחיד שהוא כן יעשה, זה לסנוור אחד את השני בתוספת הגשם הכבד.

 

פנס ערפל, כשמו, נועד לערפל. לא לערפל קליל כמו בכבישי העמק (כפי שנכתב למעלה) אלא לערפל מוחלט בו אתה לא רואה אפילו 3 מטרים קדימה ומהירות הנסיעה שלך לא אמורה לעלות על 30 קמ"ש.

 

סליחה?

 

נהיגה בגשם כבד, שאגב ירד פה לא מעט השנה (670 מ"מ ליתר דיוק), מצריכה הדלקת פנסי ערפל קדמיים ולפעמים גם את האחורי. הם ממש לא מסנוורים (האחורי כן), ובעזרתם רואים את הפס הצהוב של השוליים. על אותו משקל נהיגה בערפל כבד - והנהגים ממול יכולים להבחין טוב יותר ברכב.

 

בכבישי העמק יש ערפילים כבדים עד רמה כזאת שאתה לא יודע איפה אתה נוסע בכלל. אחד נוהג אחרי השני על 40 קמ"ש בקושי, כשאחד סומך על השני שהוא יודע לאיפה הוא נוסע. הצורך בפנסי ערפל בכבישי עמק יזרעאל בחודשי החורף הוא בגדר חובה. לגבי תל אביב זה לא מעניין אותי.

 

קבל סרטון מהמצלמה של סערת השלגים האחרונה בצפון. מה היה קורה אילו הייתי נוסע כך בלילה? אגב (גם) פנסי הערפל עבדו כל הנסיעה. האחורי לא.

לידיעה, אני נהגתי בסופות גשמים הרבה יותר רציניות ממה שרואים בסרטון, טרם ימי המצלמה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את דברי stio מעלי.

בחורף בכבישי העמק בשעות הבוקר פעמים רבות יש ערפל שמוריד את הראות למטרים בודדים - ממש סכנה.

אני נתקלתי בזה בעיקר בקטע הכביש בין קיבוץ יזרעאל לצומת הסרגל פעמים רבות.

אורות ערפל הם בהחלט דבר חשוב במצבים אלו.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבל סרטון מהמצלמה של סערת השלגים האחרונה בצפון. מה היה קורה אילו הייתי נוסע כך בלילה? אגב (גם) פנסי הערפל עבדו כל הנסיעה. האחורי לא.

 

 

צפיתי בסרטון ואני לא כל כך מבין למה היו נחוצים פנסי הערפל?

הסימון על הכביש נראה ברור מבעד לטיפות ומעבר לטווח אלומת פנס הערפל.

הכביש עצמו רטוב ופנס הערפל המוכוון מטה עלול לסנוור רכבים שבאים ממול.

 

לגבי ערפילים בעמק - מסכים לחלוטין בנחיצותם של פנסי ערפל.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי משפט כזה אני חייב לשאול - ישבת אי פעם בסיאט לאון החדשה?

אני ישבתי.אמנם זה שנות אור מהקודמת אבל מרגיש ממש אבל ממש זול ביחס לגולף MK7 במיוחד אם נשווה קופרה מול GTI.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו, אני באמת לא רואה איך פנסי ערפל היו נחוצים בסרטון שלך.

 

היתה ראות מצויינת.

 

אני נוסע באיזור הזה בחורף ולא נתקלתי במצב שנאלצתי להדליק אורות ערפל.

 

בכללי, יצא לי להדליק אותם אולי 3 פעמים במהלך שלושת השנים האחרונות: פעמיים בערפל כבד ברמת הגולן ופעם אחת בערפל באיזור אגם רוקפור.

 

מי שמדליק אורות ערפל בארץ עושה את זה נטו לפוזה, אין להם שום שימוש בנהיגה בלילה או בגשם. הם רק מפריעים לנהגים האחרים.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנסי הערפל בסרטון הופעלו כדי שיראו אותי יותר טוב, שכן מדובר לרוב בכביש ללא שטח הפרדה בנוי ונורות ה- H7 בשילוב פנסי ההלוגן לא מבליטים את הרכב. הרבה נהגים הדליקו.

הפנסים ברכב אינם מסנוורים כלל, לעולם לא קיבלתי הבהוב ממול.

 

השאלה היותר גדולה היא: מה הייתי עושה בתנאים כאלה בחושך ובלי תאורת רחוב? יש הבדל ענק בנסיעה עם נורות חזית לבין הדלקה בנוסף של נורות הערפל בפגוש.

לא מבין איך מוכרים רכב בסדר גודל כזה (לאון קופרה) בלי פנסי ערפל - עם כל הכבוד ללדים, כן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ישבתי.אמנם זה שנות אור מהקודמת אבל מרגיש ממש אבל ממש זול ביחס לגולף MK7 במיוחד אם נשווה קופרה מול GTI.

 

ממש זול ביחס לגולף MK7? מישהו פה צריך לשכוח את הסמל שמופיע על ההגה ולהסתכל שוב.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי נוסע עם האורות הרגילים ברכב שלי. במידת הצורך ובמידת האפשר מחליף לאורות גבוהים כדי לראות את הדרך בצורה טובה יותר (מה שאורות ערפל לא עושים).

 

ברכב שלי כרגע מותקנים אורות ערפל קדמיים, ברוב הרכבים שנהגתי בהם לא היו מותקנים אורות ערפל קדמיים כלל ובכל זאת נהגתי בהם בזהירות גם בתנאי מזג אוויר קשים יותר משהצגת בסרטון.

 

בסופו של יום, לא סתם קוראים להם "פנסי ערפל" ולא "פנסי גשם".

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3172 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...