Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מיץ פטל - האמת שלא טרחתי אף פעם לצלם מבפנים, אבל אצלם ואעלה בהמשך. בסדר, פתחתי שרשור, לוקח אחריות לשרות הלקוחות ומתן מענה לכל שאלה :)

 

בינתיים אציין שאכן כמו שאמר אודי אינטריור שחור למדי, תאורה כתומה - אדמדמה פה ושם שאני לא בטוח אם היא שונה מפונטו איוו סטנדרטית או לא, וכמובן מלא סמלי עקרבים פה ושם. מושבים נוחים ואוחזים למדי - לא אוחזים בחיבוק דוב כמו בפיאסטה/פוקוס ST, אבל בהחלט טובים. מערכת הבלו אנד מי מוגבלת בעיקר בעניין חיבור בלוטוס למוזיקה (A2DP), הבלוטוס הוא מונו לשיחות בלבד. אבל כידוע, בענייני אודיו אין גבול לשדרוגים, למי שמעוניין לשפר.

 

איכות ההרכבה טובה, לפחות כך נראה, אבל צריך עוד כמה עשרות אלפי ק"מ כדי לבחון את זה ברצינות. בינתיים הכל נראה טוב ואין רעשי פלסטיק.

 

לשאלתך - כן, שקלתי גולף פוקוס וג'ולייטה, התייחסתי לזה בהודעת הפתיחה. CUP אני מניח שהכוונה למגאן - לא בחנתי. היא כבר היתה במחיר שהקצבתי למשפחתית (כלומר כזו שהיתה אמורה גם להחליף את הבראבו) ובמחיר הזה חיפשתי רק מכוניות 5 דלתות.

 

 

קשה מאוד להשוואת את הרנו לאבארט לדעתי.

 

הרנו CUP הרבה יותר קיצונית ומפגרת מבפנים (אינטריור של שנות ה90).

היא קשה מאוד ולא סלחנית, לדעתי עולם אחר לגמרי (ברשותך אני משווה את הנהיגה על התלתן ירוק לאבארט שלך, ויצא ויוצא לי לנהוג הרבה על CUP)

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
זה כמובן אותו הצבע בדיוק, בפונטו וב-500. מאוד רציתי את הצבע הזה, אך לא היה במלאי לצערי.

 

אני לא מתכוון לגוון הזה של ה-500 אבארט שזהה לפונטו:

500 2.jpg

 

אלא לגוון הזה של ה-500 הרגילה:

500.jpg

 

צבע מדהים בעיני!

מעניין אם הוא מוצע גם ב-.500X


×
×
  • תוכן חדש...