Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נהנתי לקרוא את מה שכתבת, אני מזדהה גם כן עם החיוך בדרך לעבודה. בכלל בכל הנע(א)ה של הרכב אני משתדל להעלות לפחות חיוך אחד!

 

תהנה.

 

ד"א

איפה אפשר לראות את פרטי האבארט שנמכרת?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם (נערך)

אפשר קצת תמונות פנים? דשבורד, מושבים. איך איכות ההרכבה, מערכת הסאונד? שקלת גולף, פוקוס, ג'ולייטה, למה לא רנו CUP?

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

דשבורד יש, מושבים גם כן.

 

איכות ההרכבה מצוינת ומוצקה, הטענה היחידה שלי לעיצוב הפנים היא שהכל שחור. זה אמנם קרבי מאד בשילוב התאורה האדומה, אך הייתי מעדיף סלון בצבע חום חמרה כזה סקסי.

 

מערכת הסאונד סבירה, מערכת הבלו אנד מי מיושנת ומוגבלת.

 

רכב מעולה, מרוצה מאד משלי - הסופרספורט האחרונה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מיץ פטל - האמת שלא טרחתי אף פעם לצלם מבפנים, אבל אצלם ואעלה בהמשך. בסדר, פתחתי שרשור, לוקח אחריות לשרות הלקוחות ומתן מענה לכל שאלה :)

 

בינתיים אציין שאכן כמו שאמר אודי אינטריור שחור למדי, תאורה כתומה - אדמדמה פה ושם שאני לא בטוח אם היא שונה מפונטו איוו סטנדרטית או לא, וכמובן מלא סמלי עקרבים פה ושם. מושבים נוחים ואוחזים למדי - לא אוחזים בחיבוק דוב כמו בפיאסטה/פוקוס ST, אבל בהחלט טובים. מערכת הבלו אנד מי מוגבלת בעיקר בעניין חיבור בלוטוס למוזיקה (A2DP), הבלוטוס הוא מונו לשיחות בלבד. אבל כידוע, בענייני אודיו אין גבול לשדרוגים, למי שמעוניין לשפר.

 

איכות ההרכבה טובה, לפחות כך נראה, אבל צריך עוד כמה עשרות אלפי ק"מ כדי לבחון את זה ברצינות. בינתיים הכל נראה טוב ואין רעשי פלסטיק.

 

לשאלתך - כן, שקלתי גולף פוקוס וג'ולייטה, התייחסתי לזה בהודעת הפתיחה. CUP אני מניח שהכוונה למגאן - לא בחנתי. היא כבר היתה במחיר שהקצבתי למשפחתית (כלומר כזו שהיתה אמורה גם להחליף את הבראבו) ובמחיר הזה חיפשתי רק מכוניות 5 דלתות.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

הצבע יפייפה, אני מת על הצבעים האפורים האלה שהולכים ונהיים פופלארים, גם האפור בטון של ה-500 מדהים בעיני.

 

מאחל לך להמשיך להנות!

פורסם

יופי של מכונית, יופי של צבע, יופי של סקירה.

תודה!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

רכב יפהפה, מהמם בעיניי והצבע מחמיא לחלוטין

הג'אנטים עוד יותר, הבעיה זה התחזוק

אהבתי את הכתיבה, תמשיך להנות וסע בדרכים בטוחות :)

Opel Adam S 2017

פורסם
הצבע יפייפה, אני מת על הצבעים האפורים האלה שהולכים ונהיים פופלארים, גם האפור בטון של ה-500 מדהים בעיני.

 

מאחל לך להמשיך להנות!

 

זה כמובן אותו הצבע בדיוק, בפונטו וב-500. מאוד רציתי את הצבע הזה, אך לא היה במלאי לצערי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לא מתרגש יותר מדי מפרסום מספר. הפונטו לא מבוקשת מדי בשטחי הרשות, ותמונות שלה עם המספר כבר הופיעו במספיק פורומים רבי תפוצה (בכלל זה מגזין אוטו והאינסטוש של אבארת ישראל).

 

אגב, תוך כדי שיחה אושרר לי שאכן פונטו כזו עומדת למכירה, בתמונות.

 

 

מישהו יודע מהיכן ניתן להשיג פרטים על הרכב הנ"ל?

פורסם

תודה על הסקירה, נהנתי לקרוא, תמשיך להנות מהרכב.

נראה שהתאורה הכתומה קצת מיושנת לשנת 2014, אבל העיצוב הכללי נאה בהחלט :mm_yeah:

פורסם

לכל המתעניינים ברכב העומד למכירה, צרו קשר עם עומר גלברט באולם מכירות אבארת בסמל"ת.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)


×
×
  • תוכן חדש...