Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

אני קוראת פה המון, לומדת, ומתעניינת. שאפו ענק לכולם!

 

לפני כחודש קניתי ניסאן אקו מיקרה, 2014, ידנית.

הרכב עם כ40K, נוסע מצויין, מטופל ומטופח.

 

 

אני שמה לב שבזמן האחרון, כאשר אני משלבת להילוך 1 ומתחילה בנסיעה, יש רעש מוזר.

הרעש מזכיר בלימה של רכב שהבלמים שלו לא מקורייים, או שחוקים, מין חריקה כזאת עמומה.

מין רעש כזה של שריקה עמומה.

הרעש לא מכיוון הגלגלים, אלא יותר ממה שנמצא בתוך המכסה מנוע.

 

 

אני מאוד מפחדת ולחוצה.

יש לציין שהרעש מופיע לא תמיד אלא לעיתים.

 

אני לא רוצה להכניס את הרכב למוסך, שלא יפרקו לי דברים שלא צריך.

אשמח לעזרתכם חברים!

תודה מראש.

פורסם

הרעש מופיע תוך כדי שחרור הקלאץי?

בכל מקרה, אם ניתן לשמוע את זה כל הזמן, לא יהיה ברירה אלה שמכונאי יישמע את הרעש, ויחליט מה צריך לתקן.

את יכולה לצרף את טופס הבדיקה של הרכב?

פורסם

אולי כדאי שתגשי למישהו מבין עניין רק שישמע את הרעש ויאבחן את הבעיה בלי לפרק שום דבר.

מהיכן את בארץ? תוכלי לקבל מפה הפניות לבעלי מקצוע שלא מחייב שיתחילו לפרק לך חצי רכב.

פורסם

היוש לכולם.

נכון הרעש מופיע בשחרור הקלאץ.

הרעש הוא מין קול של שריקת אדם, שריקה עמומה כזאת למספר שניות.

אנא הצילו אותי ותרגיעו שזה לא משהו רציני, אני ממש מודאגת.

פורסם

יש מזה זמן מה, מין רעש מרצועה מסויימת, כנראה רצועת אלטרנטור אולי.

הרעש מזכיר את הצליל שמשמיעה חגורה שנכנסה בשלולית מים, הקשקוש המציק הזה שמים נכנסים.

 

האם זה קשור?

פורסם

אז ניגשתי למוסך. ודווקא אין שום רעש.

יצאתי מהמוסך, בהאצה הרעש שוב הופיע.

חזרתי אין רעש, יצאתי יש.

 

אני מותשת. :-(

פורסם

כפי שציינתי קודם{וחששתי מזה}, שאם הרעש, החריקה החלשה, שמופיע תוך כדי שחרור הקלאצי אכן קיימת, היא כנראה תתגבר בעתיד, וחקלאצי יתחיל להחליק. תתנחמי בזה שזה ייקח הרבה זמן עד אז. הכל תלוי בנסיעות העירוניות הקצרות שהרכב מבצע, או באם את גרה באיזור הררי.

אשמח לדעת באם הרכב עבר בדיקה, ואם נרשם בבדיקה מה מצבו של הקלאצי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...