Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחפש לקנות רכב חדש ממשפחת הפנאי שטח.

אני ממש מתלבט ולא יודע מה כדאי. כמעט כל חברה היום יש לה סוג רכב כזה.

אנחנו זוג+ 1. מחפש רכב שיהיה גבוה על הכביש ולא מאוד מאוד גדול מבחינת הגודל והממדים.

אמרו לי כבר כמה על הסוזוקי קרוסאובר החדשה אבל לא אהבתי את העיצוב שלה.

אשמח להמלצות. תודה.

פורסם

סוזוקי קרוסאובר זה ה"קפה ארומה" של רכבי הפנאי שטח. מתאים לכולם כזה, עושה את הכל בסדר ולא מתעלה על עצמו בכלום, קניה בטוחה כזאת שמתאימה לישראלי הממוצע.

אם תכוון אותנו קצת יותר למה אתם מחפשים ברכב שלכם מלבד תנוחת ישיבה גבוהה אולי יהיה אפשר לכוון אתכם. בינתיים אני זורק לאוויר את השם סובארו XV:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1881/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-XV-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%91%D7%A8-4x4--%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם תכוון אותנו קצת יותר למה אתם מחפשים ברכב שלכם מלבד תנוחת ישיבה גבוהה אולי יהיה אפשר לכוון אתכם. בינתיים אני זורק לאוויר את השם סובארו XV:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1881/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-XV-%D7%9E%D7%95%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%91%D7%A8-4x4--%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99

מדגיש את התשובה מעליי

 

האם גודל יותר קטן גם מתאים לכם? (הקטגוריה של קפצ'ור, 2008 )

 

הסמיילים מעצבנים! אי אפשר לכתוב (2008)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

אני מדבר על תקציב באזור ה 120 אלף +-

יש את הקאפצור שהיא ממש יפה וגם במחיר סביר אבל זה רנו ואני קצת חושש.. אלא אם תגידו לי אחרת.

יש גם את קיה ספורטאז שהיא גם ממש יפה אבל ממש גדולה בממדים שלה וקצת מפריע לי.

בקיצור זה הטווח מחירים. מפה תמשיכו אתם :)

פורסם
יש את הקאפצור שהיא ממש יפה וגם במחיר סביר אבל זה רנו ואני קצת חושש.. אלא אם תגידו לי אחרת.:)

החיסרון העיקרי ברנו כמותג לפי דעתי זה שלוי יצחק שוחט אותן במחירון

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

הסוזוקי היא קניה טובה, במיוחד במחיר וברמת האבזור שהיא נמכרת בארץ.

למעשה אין לה חיסרון בולט.

עיצוב? עניין של טעם אישי. היא לא מלכת יופי, אבל גם לא ממש מכוערת.

הניסיון שלי מאוד מוצלח ואנחנו (זוג+3) מרוצים עד הגג (הפנורמי).

הקיה היא בחירה מוצלחת יותר מבחינת גודל ועיצוב אבל היא עולה 15000 יותר, עניין של תקציב.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
יש גם את קיה ספורטאז שהיא גם ממש יפה אבל ממש גדולה בממדים שלה וקצת מפריע לי.

בקיצור זה הטווח מחירים. מפה תמשיכו אתם :)

היתרון הגדול של הספורטאז׳ 1600 סמ״ק הוא הגודל ביחס למחיר. אתה משלם 135 אלף ₪ ומקבל רכב בגודל של 160 פלוס אלף ₪. לרוב האנשים זה יתרון משמעותי, אתה כנראה רואה את החסרונות - צריכת דלק גבוהה וביצועים מעט עצלים.

לכן המסקנה שלי היא שהקרוסאובר או ה xv יתאימו לך היטב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לך ל http://www.motori.co.il יש לך XV ב 123.0 אלף, וספורטאז' נמכר שם ב 127.0 אלף.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
שלום

אני מחפש לקנות רכב חדש ממשפחת הפנאי שטח.

אני ממש מתלבט ולא יודע מה כדאי. כמעט כל חברה היום יש לה סוג רכב כזה.

אנחנו זוג+ 1. מחפש רכב שיהיה גבוה על הכביש ולא מאוד מאוד גדול מבחינת הגודל והממדים.

אמרו לי כבר כמה על הסוזוקי קרוסאובר החדשה אבל לא אהבתי את העיצוב שלה.

אשמח להמלצות. תודה.

 

היי ישראלי,

אשמח להמליץ לך על סובארו XV, רכב המשלב בצורה נפלאה יכולת בטיחותית בכביש עם זריזות ודינמיות בשטח,

כך שהוא מצוין לנסיעות יומיות לעבודה וגם לטיולים משפחתיים בשטח.

כמו כן, רכב ה4X4 הנמכר ביותר בישראל על פי איגוד יבואני הרכב לתקופה בין ה1.1.15-31.5.15

אני מציע לך לקרוא כמה פרטים עליו:

http://www.calcalist.co.il/local/art...638019,00.html

http://www.mako.co.il/cars-road-tests/Article-f56943933f2c741006.htm

 

אשמח לעמוד לרשותך לכל שאלה.

יום נעים.

פורסם

מסכים עם כך שביחס למחיר ההצעה של הספורטז' היא מהיותר מפתות.

אני מצטער אבל לא בדיוק הבנתי מה אתה כן רוצה מבחינת גודל אם אתה מחפש "

רכב שיהיה גבוה על הכביש ולא מאוד מאוד גדול מבחינת הגודל והממדים" . אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה

פורסם
מסכים עם כך שביחס למחיר ההצעה של הספורטז' היא מהיותר מפתות.

אני מצטער אבל לא בדיוק הבנתי מה אתה כן רוצה מבחינת גודל אם אתה מחפש "

רכב שיהיה גבוה על הכביש ולא מאוד מאוד גדול מבחינת הגודל והממדים" . אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה

 

בדיוק. מצד אחד מה שאתה מתאר כרכב האידאלי שלך מזכיר מאד את הקיה ספורטאז', מצד שני אתה אומר שזה לא מה שאתה מחפש. אני מציע לך קודם כל להיסגר על מה אתה באמת מחפש ואז להחליט לרכוש רכב בסכום של 120+ אלף שקל. על הדרך הייתי מעיף מבט על הספורטאז' הבאה שאתה רואה על הכביש (זה לא יהיה קשה למצוא אחת..) ולאמוד את הגודל של הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...