Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

מכונאי איטלקיות מוערך ומנוסה (מיכאל אלפא) אמר לי שרכב (צעיר, לא בן 5) שעבר 30 אלף וטיפול אחד זה בסדר,

אבל רכב שעבר 80-90 עם 2-3 טיפולים - חשוד.

רכב כמו שתיארת עם מעט ק"מ אבל כמעט ללא טיפול 5 שנים? או מוותר או טורח לבדוק אצל מכונאי שמומחה לדגם

ולא במכון א.א. כסת"ח והטעיות בע"מ.

אני גם מתרחק מאלה שמצהירים בגאון על טיפול "כמו בספר" כי ה"ספר" לעיתים נכתב ע"י אנשי שיווק שחושבים שזה מגניב מעט טיפולים.

בפורום הזה כבר פורסמו תמונות זוועות של מנוע אלפא שטופל רק כל 30, מנוע צעיר יחסית.

אצלי כל רכב, ובדגש על האיטלקיות, עובר טיפול כל 10-15 אלף ק"מ (האבארט אפילו פחות) וזה כולל את הלאנטיס שהיתה לנו,

שיכולה לנסוע גם עם מים קדושים במקום שמן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגלל שהק"מ נמוך לא הייתי שולל, תקח בחשבון שנגיד אחרי שנתיים השמן לא עשה כלום כמעט, כמו שמן סיני הכי הכי גרוע שיש, אבל האוטו לא נסע כמעט ככה שהנזק כנראה לא מורגש. תוריד לו על זה במחיר כי זה הזנחה לגמריי, זה שהוא לא מודע לזה בעיה שלו. תלך איתו למוסך פיאט בשם "שמשון" ביהוד שעושה בדיקות לפני קניה, הוא גם יבדוק שהשמן לא נהיה בוץ כבר והוא יגיד לכם שהיה צריך לטפל כל שנה/שנתיים (ב500 הוא אמר לי שהיה צריך אחרי שנה) ושזה חמור ותוריד למוכר במחיר על זה.

שאר הנוזלים ברכב לא באמת היה צריך להחליף עד עכשיו.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

המוכר חושב שהוא מחזיק בפורשה נדירה ולא מוכן אפילו למו"מ. חבל לי על הזמן איתו. עד כמה ק"מ נמוך בפיאט בראבו הוא קריטי? האם בראבו רובוטית משנת ייצור דומה (2010-2011) שגמעה 20-25 אלף ק"מ בשנה תיתן את אותותיה? אני אגב צופה נסועה שנתית של כ-10,000 ק"מ בשנה, ככה שלקנות למשל רכב עם 100 אלף ק"מ מודל 2010 פחות מפריע לי היום, מאשר פעם (כאשר הייתי עושה בעצמי 20-25 אלף ק"מ בשנה והייתי מקפיד לחפש רק רכבים עם ק"מ נמוך מאד של אלפים בודדים בשנה).

 

אני פשוט לא רוצה לקבל רכב שיתפרק דווקא במשמרת שלי אחרי שמישהו אחר "טחן" אותו היטב 4-5 שנים.

בהנחה שהרכב שמור וטופל כמו שצריך, צריך לחשוש מסדר גודל כזה של 20-25 אלף ק"מ בשנה בבראבו?

פורסם

או שימצא מישהו שיקפוץ על ה"מציאה" בגלל הק"מ או שהוא יצטרך לרדת במחיר או שישאר עם האוטו (כמו שקרה עם אחד המוכרים בזמנו שהתעניינו באקזמפלר שלו, אבל הוא לא היה מוכן לרדת מהעץ הגבוה מאוד שטיפס עליו-כמה אלפים טובים מאוד מעל המחירון).

 

לגבי בראבו שעברו את ה100kkm, ממליצה לך לקרוא סיכומים של אלעד (הגיע ל130 אלף) וspeedsecret שהגיע ל180 אלף קמ עם אותו הרכב. חושבת שתקבל אינדיקציה לגבי האחזקה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

תודה.

איפה אני מוצא את הסיכומים של אלעד?

 

אם מוכר לא יודע להגיד לי איזה רמת גימור הרכב - האם למשל יהיה כתוב ברישיון הרכב "sensation"?

אגב, מה ההבדל ברמות הגימור בשנתונים 2010-2011?

פורסם

רשום ברשיון את רמת הגימור, ניתן להבחין בה די בקלות תודות לחלונות המושחרים (רק בסנסיישן).

 

ההבדלים העיקריים שזכורים לי: חלונות מושחרים, מע' blue&me עם שליטה מההגה, גלגלי מגנזיום, בקרת שיוט.

 

האקזמפלר הלבן שראית, על פניו נראה לי די שווה. אני לא הייתי פוסל אותו, למרות שהמוכר 'קשוח'. אני נגד החלטות רגשיות בעניינים כלכליים (ובכלל).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מה שחשוב בבראבו זה רק שני דברים - טורבו ואחזקה נאותה.

על רמת גימור אפשר בהחלט לוותר -- חלונות ניתן להכהות, חישוקי אלומיניום לרכוש, בקרת שיוט לא קריטית בישראל, מע' blue&me היא נבלה סרוחה - תתקין דאבל דין נורמלי.

פורסם
מה שחשוב בבראבו זה רק שני דברים - טורבו ואחזקה נאותה.

על רמת גימור אפשר בהחלט לוותר -- חלונות ניתן להכהות, חישוקי אלומיניום לרכוש, בקרת שיוט לא קריטית בישראל, מע' blue&me היא נבלה סרוחה - תתקין דאבל דין נורמלי.

 

אני מוצא את בקרת השיוט דווקא מוסיפה המון לנוחות, אפשר להתקין אותה גם? או שזה משהו שחסר מהשורש?

פורסם

זה כל ההבדל ברמות הגימור?! כלומר, הרכב נראה אותו הדבר גם בפנים וגם בחוץ, למעט מגזניום, חלונות כהים מאחור וכפתור הקרוז קונטרול? (אני מעדיף טלפון קבוע ברכב ולא את כל הבלוטות' ממילא).

פורסם

מה שאמרת ושליטה על המערכת מההגה.

מצד שני, אם אתה מתקין דאבל דין בדיינמיק, אתה לא צריך מתאם נוסף בשביל השליטה מההגה, חוסך עוד לא מעט זוזים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • אחראי פורום
פורסם
זה כל ההבדל ברמות הגימור?! כלומר, הרכב נראה אותו הדבר גם בפנים וגם בחוץ, למעט מגזניום, חלונות כהים מאחור וכפתור הקרוז קונטרול? (אני מעדיף טלפון קבוע ברכב ולא את כל הבלוטות' ממילא).

 

וגם עוד אינץ' לחישוקים (מה שנותן גם צמיגים רחבים יותר), פנסי ערפל עוקבי פניה.

הבלו&מי לא נבלה, היא פשוט לא עושה יותר מדי. לזכותה יש BT נהדר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
מה שאמרת ושליטה על המערכת מההגה.

מצד שני, אם אתה מתקין דאבל דין בדיינמיק, אתה לא צריך מתאם נוסף בשביל השליטה מההגה, חוסך עוד לא מעט זוזים.

סליחה על הבורות, אבל מה זה בדיוק דאבל דין ומה עלותו? וכן מה הכוונה ל"זוזים "?

פורסם

^lol

 

קח, עלי.

 

(וזוזים זה כסף, אני יכול לייצר לינק גם בשביל זה אם צריך)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
^lol

 

קח, עלי.

 

(וזוזים זה כסף, אני יכול לייצר לינק גם בשביל זה אם צריך)

גדול. עכשיו אני ארצה שתלמד אותי איך עשית את זה....

אז בגדול, בהתחשב שפחות אינטש בחישוק לא מפריע לי ואת השאר ניתן לעשות לבד, ההבדל הוא בקרת השיוט.

פורסם

כן, אבל לא באמת

כי אתה לא תעשה אותם לבד, וההפרשים במחיר קטנים-עד-לא-קיימים בד"כ, לכן ההמלצה שלי היא ללכת את האקסטרה מייל ולא להתפשר על דיינאמיק (אלא אם מצאת אקזמפלר ז'ונגלייר, או אם אתה אוהב ומוצא ידנית)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...