Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדאי לרדת למודל 2009? הבנתי ששם אין סנסיישן אלא מניפיקו - יש הבדל ברמת הגימור או בעיצוב הפנים בין הסנסיישן 2010 למניפיקו 2009? (חוץ מבקרת יציבות למשל שנדמה לי שאין) שאר הפיצ'רים שאוזכרו - המשענת המקררת, בקרת שיוט, תוספת אינטש לחישוק, חלונות שחורים, הבלוטות' והשליטה מההגה?

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ב2009 היו מגניפיקו ואקטיב. כאשר המגניפיקו מקבילה לסנסיישן (רק עם מנופים להעברת הילוכים מאחורי ההגה, פס ניקל על השמשות וידיות, חישוקים ופנסים ראשיים בעיצוב שונה). אקטיב דומה לדיינמיק, אבל עם שליטה מההגה אם איני טועה. המשענת יד המקוררת אמורה להיות בכל הגרסאות.

 

מה אין? Esp, היל הולדר (מאוד חשוב בעיני, במיוחד למי שמתנהל לרוב באיזורים הרריים), חסרות שתי כריות אוויר וגם עיגוני איזו-פיקס בסימן שאלה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

תודה. עוד שאלה: אם רכב עבר תאונה קטנה, ללא פגיעה בשסי וירידת ערך, הוחלף הפלסטיק מקדימה ורדיאטור. זו בעיה ועדיף להתרחק או שזה הכל עניין של מחיר, כמה לרדת בתשלום? ואם כן, כמה נהוג?

פורסם

טוב, הבטחתי עדכון.

היום הלכתי לראות בראבו מודל 2009 עם קצת פחות מ-60 אלף ק"מ, שמורה ומטופלת. יד 2.

המושב קצת הציק לי אבל אני מניח (ומקווה - כי אני סובל מכאבי גב) שזה עניין של כיוון המושב, לא רציתי להזיז לו אותו יותר מדי, היה לי חשוב יותר להרגיש את הרכב, את הגיר וכו'.

אהבתי מאד את הרכב, הוא נראה טוב, אחרי טיפול והמחירון מצחיק.

 

הבעיה היחידה שלי היא שמדובר ברכב מודל 2009, ואני עד עכשיו לא הסכמתי לרדת מ-2010.

עד כמה ההבדלים ניכרים? כלומר, כתבו כאן שאין בקרת יציבות ושעוד משהו נמצא מאחורי ההגה. כמה קריטי ההבדל בין המניפיקו 2009 לסנסשיין 2010 שכדאי לוותר ולחכות לאקזמפלר אחר מהעשור הזה, או אפילו לחשוב על רכב אחר?

פורסם

אני חושבת שאתה צריך לקבוע את סדרי העדיפויות שלך ולהחליט. מה שקריטי עבורי לאו דווקא יהיה זהה עבורך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
טוב, הבטחתי עדכון.

היום הלכתי לראות בראבו מודל 2009 עם קצת פחות מ-60 אלף ק"מ, שמורה ומטופלת. יד 2.

המושב קצת הציק לי אבל אני מניח (ומקווה - כי אני סובל מכאבי גב) שזה עניין של כיוון המושב, לא רציתי להזיז לו אותו יותר מדי, היה לי חשוב יותר להרגיש את הרכב, את הגיר וכו'.

אהבתי מאד את הרכב, הוא נראה טוב, אחרי טיפול והמחירון מצחיק.

 

הבעיה היחידה שלי היא שמדובר ברכב מודל 2009, ואני עד עכשיו לא הסכמתי לרדת מ-2010.

עד כמה ההבדלים ניכרים? כלומר, כתבו כאן שאין בקרת יציבות ושעוד משהו נמצא מאחורי ההגה. כמה קריטי ההבדל בין המניפיקו 2009 לסנסשיין 2010 שכדאי לוותר ולחכות לאקזמפלר אחר מהעשור הזה, או אפילו לחשוב על רכב אחר?

1. בקרת יציבות אין, נדמה לי שגם פחות שתי כריות אויר ( לא בטוח, נדרש בירור אם חשוב ), המנופים מאחורי הגה להחלפת הילוכים מצויים רק במגניפיקו, לא תמצא בסנסיישן, בדיוק כמו פסי וידיות כרום על המרכב ועיצוב הרבה יותר מרתק לחישוקים.

2. בכל הנוגע לכסאות, הענין לטעמי הרבה יותר קריטי, במיוחד לבעלי בעיות גב. מבחינה זו אין משמעות לשנת הייצור אגב. הכיסאות הקדמיים פשוט מעוצבים רע. גם מיקומם יחסית להגה ולדוושות אינו נכון, בלי קשר לאפשרויות הכיוונון.


×
×
  • תוכן חדש...