Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האפסילון היא לא מיני, היא סופר מיני.

 

יש לרכב מרווח פנים מעולה, עיצוב מדהים שמסובב ראשים.

 

המנוע חזק מאוד, יש לו סאונד מדליק - לא כולם אוהבים. קצת מזכיר דיזל, בעיקר בהתנעה.

 

בטיחות מצויינת עם 6 כריות אוויר וחיבורי איזופיקס למושב בטיחות לקטנטנים.

 

ירידת ערך חולנית, קרוב ל-1500 ש"ח בחודש נמחקים, כל חודש. אם אתה קונה לשנה, אל תקנה - אתה תפסיד המון.

 

הבראבו רכב גדול משמעותית, רכב משפחתי - לא רואה מקום להשוואה בין השתיים.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא משוכנע שאתה צודק בענין ירידת הערך. לפני קצת למעלה מחצי שנה התענינתי מאוד, כמעט עד ללחיצת יד, באפסילון פלטינום 2011 יד ראשונה עם כלום קילומטרים. המחיר היה סביב ה 50K ( טיפונת למעלה ). היום אני כבר נטול ענין, אבל מהצצה מזדמנת בלוחות לא רואה את ירידת הערך עליה אתה כותב, אם בכלל. החשבון שהבאת מוחק את האוטו הזה בשלוש שנים מבחינה כספית. להערכתי יש מעט מדי אקסמפלרים מכדי שניתן יהיה בכלל לראות מגמה, יותר מכך עיקר ההיצע הקיים הוא משנת 2011, עם הבלחות מעטות לשנה אחר כך ומקרים נדירים גם ב 13, כך שהאוטו הזה כבר ספג את עיקר ירידת הערך מהפיסגה המסחררת של מחירו כחדש. פשוט לא נשאר כבר לאן לרדת

פורסם

אני בודק את המחיר אחת לחודשיים, במסגרת סקירת מחירים שאני עורך לכל מיני רכבים, כדי לחפש מציאות.

 

כשאני קניתי את הרכב שלי, המחירון היה 63K ואני קניתי ב-48K.

 

תוך 8 חודשים המחירון ירד ל-53K.

 

זה משקף ירידה של 1250 ש"ח בחודש.

 

נכון שבשנה הבאה זה יהיה רק 1000 ש"ח בחודש ושנה אחרי זה יהיה רק 750 ש"ח בחודש, אבל זה אומר שעוד שנה הרכב יהיה שווה 36K ושנה אחרי זה - 27K ועוד 3 שנים סביבות 20K. לא מחיקה מוחלטת, אבל גם לא רחוק מזה...

פורסם

כמעט כל הרכבים היום מאבדים ערך במהירות הזו היום, אפילו טויוטות וגולפים לדעתי כבר מאבדים היום את ערכם הרבה יותר מהר מאשר כמה שנים טובות אחורה - שוק הרכב המשומש רווי ברמת המחנק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כמעט כל הרכבים היום מאבדים ערך במהירות הזו היום, אפילו טויוטות וגולפים לדעתי כבר מאבדים היום את ערכם הרבה יותר מהר מאשר כמה שנים טובות אחורה - שוק הרכב המשומש רווי ברמת המחנק.

 

 

אני עוקב ובודק ואין הרבה רכבים שהמצב בהם כ"כ גרוע, אולי השברולטים...

 

אנחנו בכ"ז מדברים על רכב פרטי שעלה 128K כחדש (יש לי את החשבונית בתא כפפות) ונרכש ב-48K בדיוק שלוש שנים לאחר מכן.

 

בכל מקרה אני לא מתלונן, לקחתי בחשבון שאני מוכר את הרכב ב-10K לכל היותר אחרי 4-5 שנים, ובינתיים אני נהנה מרכב מעולה ומיוחד.

פורסם

פיאט בראבו הוא רכב אמין. ובמחיר שלו הוא נותן תמורה גבוהה.

לגבי הגיר הרובוטי שלו. בעניי הdsg בשידוך למנוע הקודם ( 1.8 160)

משמעותית פחות נוח עם כל זה שהוא כפול מצמדי.

אנשים החיזקו פיאט בראבו לאורך 200k עם שגרת טיפולים לא טובה של 30k לטיפול. ועדיין חוץ מקלאץ ואלטרנטור לא שמעתי על עוד חלק שהלך.

יש כמה פאקים קטנים שניתן להתעלם מהם. כיוון מזגן נשבר כמו שציינו. או מערכת בלו אנד מי בסנסיישן שמידי פעם תבאס אותך ותחליט לא לעבוד.

( שחרור אחד מקטבי המצבר מתקן את הבעיה)

בכל זאת חשוב לבדוק. יש המון בראבו יוצאי השכרה וליסינג שהייתי נמנע מהם.

פורסם

ראשית תודה לכל העונים!

lanosforce:

"צעיר" זו הגדרה יחסית כידוע לך, אני צעיר בנפשי אבל אם התכוונת לגיל 24-25 אז ממש לא. גם רווק לא, אני נשוי עם ילדים.

עם זאת, אני מחזיק בבית רנו סניק כך שהרכב השני אמור לשמש אותי להתנייד בלי הזאטוטים, אולי מלבד איסוף מביה"ס מדי פעם.

אני פשוט מחפש רכב "שונה", לא רוצה להיות חלק מהעדר ולכן מאזדה 3 , יונדאי I20 וכו' פשוט לא באות בחשבון.

כמו כן, אני חובב גיר ידני ואחד הדברים שהכי שנאתי ברכב האחרון שלי שהושבת שלשום אחרי תאונה (C4 PK מנוע 2000) היה הגיר האוטומטי. פעם ראשונה בחיי שהיה לי רכב אוטומטי וזה בהחלט הספיק לי.

עם זאת, אני חי בישראל ולא באירופה, ואני מודע לכך שעם ישראל מתרחק בגדול מידני ולכן קשה למצוא רכב ידני בדגם שאני רוצה ביד 2. כאן בא הרעיון לנסות אולי גיר רובוטי ואם כבר חשבתי על לנצ'יה, אז אולי לשקול ללכת על רכב מ"חברת האם" - פיאט - ובראבו נשמע לי כמו בחירה מצויינת, של רכב שבעיני הוא יפה, סביבת הנהג מרשימה יחסית, יש לו מנוע חזק ובגרסת הסנסיישן הוא מאובזר מאד. אני רק מקווה שאתרגל לגיר הרובוטי כי כאשר נסעתי פעם על הפיאט 500 של אחותי חשבתי שמשהו התקלקל באוטו בשל התנהגות הגיר (כמובן שהכל תקין והבעיה היתה אצלי....)

 

אגב, בכמה נסחרת היום הבראבו, אם מדובר ביד 1-2 לכל היותר, ק"מ נמוך עד סביר מפרטי? הרבה/קצת מתחת למחירון? 10%? 20%?

פורסם

Dr. subaru:

כבעלים של לנצ'יה, אין כאן חתונה קאתולית עם הרכב? יש רכבים שקשה למכור (אומרים ככה על סיטרואן, אינני יכול להעיד כי שלי הושבתה בתאונה מעט בסמוך לאחר שפירסמתי אותה למכירה) אבל אם מורידים קצת במחיר מעבר לירידה הטבעית מתחת למחירון - ניתן "להעיף" את הרכב מהר. עשיתי זאת עם המגאן שהיתה לנו פעם. מורידים עוד אלפייה או שתיים והרכב נמכר בתוך 24 שעות.

 

כאן המקרה שונה. לנצ'יה זה רכב שאנשים לא מכירים, לא מחפשים או שבוחרים להתרחק ממנו בשל דעות קדומות או ניסיון קודם רע עם היצרן. תוסיף לכך את ההחלטה של היצרן כי הוא לא ישווק מחוץ לגבולות איטליה, והרי לך רכב של יצרן שכבר לא משווק בארץ או באירופה (אגב, גם את הבראבו הפסיקו לייצר כמדומני, אבל לפחות פיאט ממשיכה לשווק דגמים אחרים בארץ ובאירופה).

אז אם הרכב הוא מודל 2011 למשל, האחריות של היבואן לשמור חלפים היא עד 2018? ומה אחרי? כנ"ל הבראבו.

והזכרת ירידת ערך מטורפת - אם נקח למשל את מחירון לוי יצחק, בכמה נסחרת כיום אפסילון מתחת למחירון הנ"ל באחוזים (בהנחה שמדובר ברכב מיד ראשונה, מטופל, ללא תאונות ועם ק"מ סביר)?

פורסם

למי איכפת מה יהיה בשנת 2018?

 

תמיד יהיה ביקוש לרכב אדום, יפה ומיוחד - במיוחד אם הוא נמכר במחיר של סביבות 15K :)

 

מראש החלטתי שאחזיק את הרכב 5 שנים, מי שיקנה אותו אח"כ שיתעסק עם חלקי חילוף.

 

בכל מקרה, במחיר הנכון יש קונה לכל רכב.

פורסם
קודם תמצא אחת - אחר כך תדבר על המחיר...

יש לי בעיר אחד שחושב למכור. הוא יד 1 הרכב מודל 2010 (או 2011 אינני זוכר כרגע), ק"מ נמוך יחסית כי הוא לא נוסע רחוק לעבודה, והוא שמר על הרכב by the book לדבריו. הדגם אגב הוא המאובזר. נו, אז אחד כזה מוכר קרוב למחירון או שבראבו כזו כמו מרבית הרכבים כיום נשחטת במכירה בטווח של 10-15-20 אחוז מתחת למחירון לוי יצחק?

פורסם (נערך)

אם אתה אוהב ידני תקנה ידני, יחסוך לך הרבה עצבים. למה להתפשר? זה אפילו זול יותר. וחוסך המון כסף כשהרובוטי מחליט למות.

המנוע 0.9 הזה הוא כיף גדול, גם לי יש אותו ב500. גם זול לתחזוקה כי אין לו חגורת טיימינג וחצי בכמות בכל מה שקשור במערכת הצתה :lol: (2 צילנדרים) חסכוני הוא לא כל כך, כשנוסעים חזק כמו שהמנוע הזה גורם לך, יוצא 1-10, חבר שלי עם מיטו עם המנוע הזה עושה 1-15 לטענתו.

אפסילון ידנית תהיה אמינה מאוד לפי הרקורד של המנוע הזה ושל המכוניות שבנויות על אותה תשתית.

 

כשאתה בודק אפסילון או בראבו תבדוק אם הוא עשה טיפול כל 30 אלף שזה נוראי וזה ההמלצת יצרן או שכל 10-15 שזה ק"מ סביר יותר בתנאים הגרועים שיש פה בישראל. לא אומר לפסול כל אוטו שעשה כל 30 כי יש מצב שלא ישארו לך ממי לקנות, אבל תוודא שאין בוצה בשמן.

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אם חשוב לך ידני ואתה חושש מהרובוטי של הבראבו, תקנה בראבו ידנית ותהנה מכל החבילה, למען האמת יש אחת למכירה של אחד מהחברים בקבוצת הווצאפ

עברתי לסקייטבורד

פורסם
אם חשוב לך ידני ואתה חושש מהרובוטי של הבראבו, תקנה בראבו ידנית ותהנה מכל החבילה, למען האמת יש אחת למכירה של אחד מהחברים בקבוצת הווצאפ

 

באיזו רמת גימור? שנת ייצור?


×
×
  • תוכן חדש...