Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדעה שלי, היא, שאם ממש רוצים רכב מסויים, בתנאי שמוכנים להבליג על היחס באולם התצוגה, זה להשכיר את הרכב{ניסאן מיקרה לדוגמה}, להפסיד 100-130שקל, ולבדוק אותו כמו שצריך. עליות, ירידות, מזגן, בקיצור כל דבר אפשרי.

ב-6,7 דקות שהנציג מכירות מקצה לך, מה אתה כבר יכול לגלות? מה גם שלעיתים קרובות הוא גם מכתיב לך את המסלול.

היו מקרים{בקרסו}, שמחיר הרכב, מגאן קופה ידני לדוגמה, "נתקע" על 115000 שקל, ללא שום הנחה. אחר כך הוא נמכר כ-"יד ראשונה יבואון" ב-98000 שקל. שימשיכו ככה. מי שמרוויח מזה, כמובן זה הלקוחות.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תמיד כשאני יוצא לנסיעות מבחן זה לשעה בערך, זה מספיק לי כדי להתרשם מנוחות נסיעה בעיר ומחוצה לה, מהביצועים, זמינות כוח, נוחות השימוש בגיר וכו'. אז אני לא מתרשם מצריכת הדלק, אבל ראיתי פחות או יותר איך האוטו מתנהג בעיר ומחוצה לה וזה מספיק לי כדי לגבש דעה בסיסית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

זה בסדר הייתי בטיוטה השבוע והציעו לי נסיעת מבחן של 15 דקות. אמרתי להם שלפנות זמן בשביל נסיעה כל כך קצרה זה לא אני, אפילו להתפשר לחצי שעה ותוך כדי שאני מוצא להם חלופות (שאמור להיות הפוך) לא עזר.

 

הם לא צריכים אותי יש להם מלאי של לקוחות שמחכים, אני כבשה תועה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

כשיש לך קהל של לקוחות עיוורים ונאמנים, אתה לא צריך לקוחות כמוני או כמוך, בשביל מה הרי?

אני לא יודע איפה אתה גר, אבל בשבילי 30-40 דקות יכולות לתת כמה תשובות לשאלות שלי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יבואן ניסאן לישראל (קרסו) לא רוצים למכור לכם? אל תקנו

זה יותר פשוט מ 1+1.

ברגע שהם לא חזרו אליך את צריכה להבין שזה ישקף את השירות העתידי שתקבלי.

DNA של חברה בדרך כלל מחלחל לכל אגפיה.

תסכימי איתי שבמחיר של מאה אלף ש"ח למוצר את לא תרכשי אותו ללא אחריות ושירות?

 

אני אגב קיבלתי שירות טוב בסניף בהרצליה פיתוח כשהתעניינתי ב370.

המחיר (400 אלף ש"ח) לעומת מקבילו המאובזר בארה"ב (120 אלף ש"ח) גרם לי לשכוח מהרכישה של הרכב הזה בישראל.

פורסם

עידכון - ההורים עידו נסיעת מבחן הבוקר על המאזדה. לאחר מכן יניב שנו לסוכנות ניסאן ברעננה. הקשקאי הזה זמין בלי שום בעיות לנסיעת מבחן תוך 15 דקות. השירות היה נעים ומסביר פנים. הרכב פחות. בעיקר בגלל הצפיפות בתא הנוסעים.

המאזדה לקחה.

 

אגב, למי ששאל למה לקנות קרוסאובר כשאפשר לקנות משפחתית מפנקת?

אישה בת 60 פלוס שצריכה להכניס ולהוציא את הנכדות מהמושב האחורי ורוצה להכנס ולצאת מהרכב בנוחות. מה לעשות רכב גבוה נוח יותר (האמת שגם לי...)

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם
עידכון - ההורים עידו נסיעת מבחן הבוקר על המאזדה. לאחר מכן יניב שנו לסוכנות ניסאן ברעננה. הקשקאי הזה זמין בלי שום בעיות לנסיעת מבחן תוך 15 דקות. השירות היה נעים ומסביר פנים. הרכב פחות. בעיקר בגלל הצפיפות בתא הנוסעים.

המאזדה לקחה.

 

אגב, למי ששאל למה לקנות קרוסאובר כשאפשר לקנות משפחתית מפנקת?

אישה בת 60 פלוס שצריכה להכניס ולהוציא את הנכדות מהמושב האחורי ורוצה להכנס ולצאת מהרכב בנוחות. מה לעשות רכב גבוה נוח יותר (האמת שגם לי...)

 

רק תזכורת, לפני חצי הוצגה מתיחת פנים ל-CX-5 שכבר נמכרת באירופה.

פורסם
זה בסדר הייתי בטיוטה השבוע והציעו לי נסיעת מבחן של 15 דקות. אמרתי להם שלפנות זמן בשביל נסיעה כל כך קצרה זה לא אני, אפילו להתפשר לחצי שעה ותוך כדי שאני מוצא להם חלופות (שאמור להיות הפוך) לא עזר.

 

הם לא צריכים אותי יש להם מלאי של לקוחות שמחכים, אני כבשה תועה.

 

הייתי מחייך להם בחיוך ציני ועוזב את האולם. נסיעת מבחן 15 דקות? זה הזמן שרק לוקח לתפעל את הרכב.

פורסם

אם כבר הגעתם לרעננה חבל שלא נכנסתם לסוכנות קאיה השכנה, גם ספורטאז' הוא אופציה, והוא בד"כ זמין שם לנסיעת מבחן, והוא זול מהקשקאי ומהמאזדה בכמה עשרות אלפי שקלים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כנראה שכן. הם לא מעוניינים למכור או פשוט לנציגים לא אכפת למכור, עניין של עמלות וכו'..

 

לדוגמה, ואני לא חיפשתי רכב ב 150K ש"ח אלא רק רכב קטנציק ב70K (איביזה), בסיאט תיאמו איתי, בדקו שאני בא, לאחר הקניה התקשרו ובדקו שאני מרוצה, הזמינו אותי לימי השקות ומבצעים לרכבים חדשים.

דאגו לשלוח ולהתקשר להזכיר שיש טיפולים, שיש בדיקות חורף/ קיץ.

:-D

 

מבחינה הזו, כנראה שהיחס שונה מחברה לחברה וזה לא רק בגלל מחיר הרכב או גודלו!!

 

אגב: למה שלא תחכו לאווטלאנדר החדש, או פשוט ליפנית יותר "נחשקת" ראב 4?

 

אין כמו צ'מפיון חוזרים תמיד :-D

פורסם
לדוגמה, ואני לא חיפשתי רכב ב 150K ש"ח אלא רק רכב קטנציק ב70K (איביזה), בסיאט תיאמו איתי, בדקו שאני בא, לאחר הקניה התקשרו ובדקו שאני מרוצה, הזמינו אותי לימי השקות ומבצעים לרכבים חדשים.

דאגו לשלוח ולהתקשר להזכיר שיש טיפולים, שיש בדיקות חורף/ קיץ.

בגלל זה אני חוזר תמיד לצ'מפיון. שירות לקוחות מצויין ואנשי מכירות מעולים.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא ממש ברור לי למה בכלל צריך לעשות נסיעת מבחן ?

מה זה כבר נותן ???

במיוחד לאור העובדה שרושם סובייקטיבי מצומצם של 10-20 דקות יכול להטעות ולא לשקף את אופן השימוש היום יום ברכב.

פורסם

נראה לי שזה תלוי סוכנות משנה.

 

אני קניתי את הפלואנס באשקלון והסוכן שטיפל בי בכלל הוא איש של ניסאן שדאג לכל התהליך מול הסוכנות בראשון בלי שהייתי שם פעם אחת ובלי שבכלל פגשתי את הסוכנת שטיפלה בי שם (עיסקה שכללה גם טרייד אין).

 

אני בגישה שאם מערך השירות טוב והאוטו מתאים אני מוכן לבלוע גם צפרדע של אנשי מכירות לא יעילים אבל לא אקנה רכב לא מתאים או עם שירות גרוע רק בגלל שסוכני המכירות טובים ונחמדים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גם דקה נסיעה על הרכב עדיף מכלום. כמובן שעדיף כמה שיותר אבל לא תמיד אפשר.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר


×
×
  • תוכן חדש...