Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסאן בארץ מיובאת ומשווקת ע"י חב' קרסו.

עבודת השיווק והמכירות (וגם השירות) בחברת קרסו, היא בזוייה וזה בלשון המעטה.

 

באופן אישי, אני ממליץ לך בחום לא לרכוש רכב מחברת קרסו.

באם חשקה נפשך ברכב מסוג ניסאן, מציע לך לרכושו או בצורה של יד 2 או דרך מגרש של אלבר\אוויס\באדג'ט ושות'...

 

בהחלט לא להתקרב לחברת קרסו.

 

את תסבלי מרמת שירותיות נמוכה במכירה, כפי שאת רואה.

את תסבלי מרמת שירותיות נמוכה בעת קבלת הרכב.

ואת תסבלי מיחס מזלזל, מתנשא וחוסר שירותיות מובהקת, במוסכי החברה.

פרנקופיל מושבע!

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הדעה שלי, היא, שאם ממש רוצים רכב מסויים, בתנאי שמוכנים להבליג על היחס באולם התצוגה, זה להשכיר את הרכב{ניסאן מיקרה לדוגמה}, להפסיד 100-130שקל, ולבדוק אותו כמו שצריך. עליות, ירידות, מזגן, בקיצור כל דבר אפשרי.

ב-6,7 דקות שהנציג מכירות מקצה לך, מה אתה כבר יכול לגלות? מה גם שלעיתים קרובות הוא גם מכתיב לך את המסלול.

היו מקרים{בקרסו}, שמחיר הרכב, מגאן קופה ידני לדוגמה, "נתקע" על 115000 שקל, ללא שום הנחה. אחר כך הוא נמכר כ-"יד ראשונה יבואון" ב-98000 שקל. שימשיכו ככה. מי שמרוויח מזה, כמובן זה הלקוחות.

 

טעות, כשהיבואן נתקע עם רכבים והוא לא מוכר אותם כבר לא שווה לו ליבא אותם, אם הוא יודע שבשנה הוא ייבא 20 רכבים, ומכר רק 10 , שנה הבאה הוא יייבא 5 ואם יהיה ביקוש הוא ייבא עוד 5 כשהוא ייסים את ה5 הראשונים, ובנתיים הזמן אספקה של הרכבים שלא בארץ יקח כמה חודשים ובסופו של דבר מי אוכל אותה ? הלקוח ....

 

וזה בזמן טוב, אם היבואן נתקע עם רכבים הוא גם יכול להפסיק לגמריי לייבא אותם וכמובן הלקוח אוכל אותה...

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

אני נהניתי משירות מצוין כשקניתי את הפלואנס שלי בסוכנות בנתניה

בזמנו,התעניינתי גם בקליאו וקיבלתי אותו ליום שלם!

עד עכשיו אני מרוצה מהשירות של קרסו

פורסם
לא ממש ברור לי למה בכלל צריך לעשות נסיעת מבחן ?

מה זה כבר נותן ???

במיוחד לאור העובדה שרושם סובייקטיבי מצומצם של 10-20 דקות יכול להטעות ולא לשקף את אופן השימוש היום יום ברכב.

אתה טועה. אני בנסיעה של 30-40 דקות, מצליח להוציא את הרכב מחוץ לעיר לכביש עם עליות, לראות איך הוא מתמודד עם עקיפות, עם עליות ותאוצות מהירות, ולאחר מכן נכנס לעיר ורואה איך הוא מתנהג בעיר, נוחות נסיעה, זמינות הכוח וכו'. זה לא נותן רושם מלא אבל כן נותן רושם כללי.

ניסאן בארץ מיובאת ומשווקת ע"י חב' קרסו.

עבודת השיווק והמכירות (וגם השירות) בחברת קרסו, היא בזוייה וזה בלשון המעטה.

 

באופן אישי, אני ממליץ לך בחום לא לרכוש רכב מחברת קרסו.

באם חשקה נפשך ברכב מסוג ניסאן, מציע לך לרכושו או בצורה של יד 2 או דרך מגרש של אלבר\אוויס\באדג'ט ושות'...

 

בהחלט לא להתקרב לחברת קרסו.

 

את תסבלי מרמת שירותיות נמוכה במכירה, כפי שאת רואה.

את תסבלי מרמת שירותיות נמוכה בעת קבלת הרכב.

ואת תסבלי מיחס מזלזל, מתנשא וחוסר שירותיות מובהקת, במוסכי החברה.

מי ישמע צ'מפיון זה שיא האיכות. :roll:

המוסכים המורשים של פולקסווגן ניסו לרמות את ההורים שלי כל כך הרבה פעמים, משהו שבחיים לא קרה לנו בקרסו. אני לא מדבר על זה שהאחריות משום מה לא מיישרת קו עם שאר היבואנים. (למרות הכול יכול להיות שהרכב הבא שלי יהיה סקודה, ולא בגלל שצ'מפיון טובים, אלא כי החבילה הכוללת שהפאביה 1.2TSI 90 כ"ס תציע עדיפה לי על החבילה שהקליאו 0.9TCE מציעה).

 

משום מה עושה רושם שיש הבדל מהותי בין השירות של קרסו לרנו לבין השירות בניסאן.

דווקא השירות היה מעולה במכירה גם אצלי וגם אצל ההורים וגם במוסכי החברה היה בסדר, הטיפולים לא יקרים כל כך כמו שנוהגים להעליל, וכשהיה צריך לנצל אחריות קיבלתי את השירות.

יש גם הבדל בין סוכנות לסוכנות, יכול להיות שהסוכנות של רנו בהרצליה היא מצוינת בעוד הסוכנות בראשון לציון היא תת רמה ומתחת לכל ביקורת. נלך יותר רחוק? מספיק סוכן אחד שיעשה רושם רע, גם אם כל שאר הסוכנים באותו סניף הם מצוינים, אדיבים ונחמדים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
נראה לי שזה תלוי סוכנות משנה.

 

אני קניתי את הפלואנס באשקלון והסוכן שטיפל בי בכלל הוא איש של ניסאן שדאג לכל התהליך מול הסוכנות בראשון בלי שהייתי שם פעם אחת ובלי שבכלל פגשתי את הסוכנת שטיפלה בי שם (עיסקה שכללה גם טרייד אין).

 

אני בגישה שאם מערך השירות טוב והאוטו מתאים אני מוכן לבלוע גם צפרדע של אנשי מכירות לא יעילים אבל לא אקנה רכב לא מתאים או עם שירות גרוע רק בגלל שסוכני המכירות טובים ונחמדים.

 

אני מסכים לגמרי שזה תלוי סוכנות משנה. במקרה הנקודתי של הקשקאי הם מוכרים בקלות את כל ההקצבה שלהם גם בלי להתאמץ ולתת נסיעות מבחן, ולכן (כנראה) לא מקצים יותר מדי כלי רכב לנסיעות ו/או למכירה לסוכנים בזול ע"מ שיהיה זמין לנסיעות מבחן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קניתי בשנה האחרונה שני רכבים משני מותגים שונים מקרסו. קבלתי יחס של מלך. זה היה בולט במיוחד באינפיניטי אחרי שעשיתי סיבוב במרצדס, במוו ולקסוס. כלומר בליגה של הגדולים.

חויית קניה מעולה ויחס מדהים.

אבל גם ברנו זה היה ככה. קיבלתי קפטור לנסיעת מבחן במקום, אחרי נסיעת מבחן קיבלתי הצעה שאי אפשר לסרב לה, הוצאתי פנקס ורשמתי צ'ק. כשרוצים למכור - הם יודעים את בעבודה. אולי הקשקאי שנמכר להם גם ככה זה סיפור שונה.

פורסם

מתיישבים באוטו שהוא לא שלך , עם אדם זר , לא ממש בטוחים איך הרכב מתנהג ,לא בטוחים איך הוא פונה ואפילו כמה רוורס צריך לקחת לפני היציאה מהחניה. לא יודעים מה יכולת הבלימה ואיפה הנקודות המתות אפילו כוח של מנוע אי אפשר לשפוט כי כיול שונה של התנהגות מצערת יכולה מאוד להטעות.

 

מה כבר אפשר להבין מנסיעה של חצי שעה?ברכבים מסויימים הזמן הזה לא מספיק אפילו לכוון את המושב/הגה לתנוחה נוחה.

פורסם

שמע,אתה ממש פראנואיד.

לא בטוח איך הרכב מתנהג? זאת בדיוק הסיבה למה לוקחים נסיעת מבחן,אחרת שלא תגלה כשתזמין אתה לא מרוצה מההתנהגות.

לא בטוחים איך הוא פונה? מסובבים שמאלה וימינה,אתה לא בוחן אסטון מרטין בנס הרים.

מנסיעה של חצי שעה אפשר בהחלט להבין אם הרכב מתאים או לא וזה מנסיון אישי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מתיישבים באוטו שהוא לא שלך , עם אדם זר , לא ממש בטוחים איך הרכב מתנהג ,לא בטוחים איך הוא פונה ואפילו כמה רוורס צריך לקחת לפני היציאה מהחניה. לא יודעים מה יכולת הבלימה ואיפה הנקודות המתות אפילו כוח של מנוע אי אפשר לשפוט כי כיול שונה של התנהגות מצערת יכולה מאוד להטעות.

 

מה כבר אפשר להבין מנסיעה של חצי שעה?ברכבים מסויימים הזמן הזה לא מספיק אפילו לכוון את המושב/הגה לתנוחה נוחה.

 

כמו שנאמר, צרכן השנה, ללא ספק.

 

פרנואיד זה עוד כלום.

 

חצי שעה-40 דקות זה כמו לנסוע מאשדוד לקרית גת וקצת בחזור. אתה רציני? אפשר לנהוג בעיר 15-20 דקות ואז מחוץ לעיר עוד 15-20 דקות זה לגמריי משנה את הדעה על הרכב. רעשים שונים, זמינות כוח, נוחות או כל דבר כזה או אחר, אפילו החיבור עם הרכב.

 

אז אתה פשוט נכנס קונה רכב על עיוור ומתפלל אחר כך שהוא יהיה בסדר? זה כבר בגבול הטיפשות.

פורסם
מתיישבים באוטו שהוא לא שלך , עם אדם זר , לא ממש בטוחים איך הרכב מתנהג ,לא בטוחים איך הוא פונה ואפילו כמה רוורס צריך לקחת לפני היציאה מהחניה. לא יודעים מה יכולת הבלימה ואיפה הנקודות המתות אפילו כוח של מנוע אי אפשר לשפוט כי כיול שונה של התנהגות מצערת יכולה מאוד להטעות.

 

מה כבר אפשר להבין מנסיעה של חצי שעה?ברכבים מסויימים הזמן הזה לא מספיק אפילו לכוון את המושב/הגה לתנוחה נוחה.

להפך, בגלל שהרכב לא שלי ואני לא משלם את הדלק אני מרגיש חופשי למשוך קצת את נסיעת המבחן ולקחת את האוטו טיפה יותר להסתובב או טיפה יותר למשוך גבולות (אל דאגה, אני לא מושך הילוכים ל6000 סל"ד או עושה דריפטים), אחרי הכול כשעושים קניה בעשרות אלפי שקלים במקרה הטוב ובמקרים אחרים גם במאות אלפי שקלים, אני רוצה לוודא שאני רוכש רכב שמתאים לי.

אם ליבואן מסוים יש אינטרס שאני ארכוש את הרכב שלו, שידאג לי לנסיעת מבחן נאותה שאוכל להתרשם מהרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האם הוזמנה כבר המזדה?

 

אם לא, הייתי ממליץ בחום רב ללכת לבדוק (כמו שהמליצו פה לפני) את הקיה ספורטאג'.

 

לסבתא ישארו כמה עשרות אלפי שקלים לפנק את הנכד/ה שאו-טו-טו עומד/ת להגיח לאויר העולם.

 

 

*בקשר ללקנות רכב ללא נסיעת מבחן, כל אחד יעשה כרצונו אבל בעיני זו טעות צרכנית מהמדרגה הראשונה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תלוי למי... יש אנשים שבאמת לא מרגישים יותר מדי הבדלים בין הרכבים השונים. שיהיה אוטומטי ושיהיה מזגן.

 

המהדרין גם רוצים שיהיה גבוה.

 

את רוב הדרישות שלהם אפשר לספק באולם התצוגה פרט לכמה מקרים חריגים דוגמאת הגיר הרובוטי חד מצמדי - שצריך להבין למה נכנסים

פורסם

לפות"ש את מודעת שיש אנשי מכירות פעילים מטעם קרסו באתר?

 

ועד היום אף אחד לא הגיב ולא התייחס לנושא, זה גם אומר משהו!!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------


×
×
  • תוכן חדש...