Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת הקירור סיאט איביזה 2008


Yair Gomez
שימו לב! השרשור הזה בן 3333 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן ותודה מראש לכל העוזרים.

 

ברשותי סיאט איביזה שנת 2008 1.6, ידנית.

160,000 ק"מ.

 

מלפני 3 חודשים, התחלתי לראות שטמפ' נוזל הקירור מטפסת לערכים של 110 מעלות, בעיקר בנסיעה מהירה (סל"ד גבוה).

מיד לאחר הורדת מהירות (נסיעה איטית/רמזור וכו') הטמפ' צונחת חזרה לטמפ' סביב ה-90.

 

הייתי במוסך מורשה(ריטס באר שבע) והם טענו שיש להחליף משאבה וצינור (לא סגור איזה בדיוק), ואכן הם החליפו (2000 ש"ח).

הוצאתי את הרכב מהמוסך וכמובן שהתקלה לא חלפה.....

עכשיו הם טוענים שזה מאוור (מהירות נמוכה לא תקינה) וטרמוסטט. על התענוג הנ"ל הם רוצים בערך 3000 ש"ח.

ניתן בבירור להרגיש שהצינור המוליך לרדיאטור חם, בעוד הצינור המחזיר ממנו קר.

1. אשמח לשמוע דעתכם על האחבנה וכו'.

2. מה ניתן לעשות עם מה שכבר שילמתי? אני מרגיש די מרומה, בהתחשב בעובדה שאני מינוס 2000 ש"ח ועם אותה תקלה.......

3. חבר שמבין טוען שמדובר בניקוי רדיאטור בלבד ואולי גם בטרמוסטט.

 

אני כבר עובד עצות בנושא, מעבר לכך שאיני יודע מה התקלה, בכל פעם שאני נכנס למוסך, אני מרגיש שהם גם לא מספיק מקצועיים וממציאים לך פתרונות ושגם מרמים אותך.

 

למען ההגינות- עד תקלה זו הייתי מאד מבסוט מהמוסך, ומאז המקרה אני מאד מאד מאוכזב מהם. מותר לטעות, אבל הם הציגו את זה (במיוחד דוד - אחד ממנהלי המוסך) כתקלה על תקלה. ושהאבחון היה נכון, ולכן הוא לא מתכוון לזכות אותי אפילו על שקל אחד. יותר מכך- הוא גם לא מוכן לדבר על פתרון יצירתי אחר, המוסכם על שני הצדדים.

עם זאת - יש במוסך אנשים נהדרים (מני ואיציק) שכן ניסו לעזור ולמצוא פתרון.

תוצאה סופית - נשאר לי טעם רע מהמוסך הזה והם איבדו לקוח מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוורר זה בטוח לא, הרי אתה נוסע מהר והרדיאטור מקבל רוח גם ככה, כך שהמאוורר לא בדיוק עושה משהו כשאתה נוסע במהירות, ולרוב בכלל לא נדלק או לפחות לא אמור.

 

טרמוסטט זה בהחלט אופציה, כנראה לא נפתח בזמן או שהוא תפוס סגור.

 

אם הרדיאטור היה סתום רוב הסיכויים שהרכב היה מתחמם גם בעמידה ובסלד נמוך כך שאני לא סגור על זה.

 

חכה לתגובות נוספות.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי אין סיכוי שזה קשור למאוורר בשום צורה,

המאוורר אמור להיכנס לפעולה רק ברגע שחום המנוע מטפס גבוה מידי (נגיד 90 סטנדרט, אז כשהוא עולה ל95-100 הוא אמור להידלק כדי לקרר חזרה ל90)

כשאתה נוסע במהירות גבוהה, הרי רוח נושבת ישירות על הרדיאטור שנמצא בחזית ומקררת אותו גם ככה (וסביר להניח שהרבה יותר ממה שהמאוור יעשה) וכאן נכנס תפקידו של הטרמוסטט, שאם נהייה קר מידי, הוא נסגר כדי להשאיר את המנוע בטמפרטורה קבועה..

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרמוסטט טרמוסטט טרמוסטט

לא קשור למאוורר ,במיוחד שאתה מציין שזה תוך כדי נסיעה מהירה

עלות טרמוסטט היא אפסית לאומת מה שהציעו לך ,(סביב ה300 שקל כולל נוזל קירור)

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל התשובות פרוסות כאן לפניך, החבר המבין שלך באמת מבין נכון.

אתה עצמך הרגשת צינור מחזיר מהרדיאטור שהוא קר בעוד הצינור המוביל אל הרדיאטור חם, בהנחה ובדקת זאת בעת התקלה (ולא בדקות ראשונות של הנסיעה), זה מעיד חד משמעית על טרמוסטט תקול.

זה מוזר מאוד מאוד שמוסך מורשה לא איבחן תקלה כזו פשוטה (לכאורה).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סתימה חלקית ברדיאטור דינה כדין תרמוסטט שלא נפתח עד הסוף.

לפני שמחליפים תרמוסטט שווה להעיף מבט על הרדיאטור.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3333 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...