Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנסר 2008 מתחמם (מאווררים)


yuvk
מעבר לפיתרון נפתר ע"י yuvk,
שימו לב! השרשור הזה בן 312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

לאנסר 2008, צורה ישנה, מתחמם בנסיעה בפקקים, עד כמעט קו אדום. בנסיעה מהירה טמפרטורה תקינה. 

המאווררים מסתובבים קבוע אבל במהירות הנמוכה בלבד.

כיוונים לחקירה?

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות ראש.

הייתי מתחיל בבחינת הצבע של הפלאגים.

יכול להיות ראש.

הייתי מתחיל בבחינת הצבע של הפלאגים.

וכמובן תבדוק שלא חסר מים לפני הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך כמה אופציות ורצוי להתחיל מהקל לכבד. קודם כל תבדוק שמאוררים תקינים ואם תקין תבדוק:

1. תבדוק שאין לך נזילת מים מהיכן שהוא תתחיל מלהחליף פקק רדיאטור רצוי מקורי או יפני באיכות טובה

2. מיכל עיבוי נוזל או סדוק

3. יש מצב טרמוסטט תפוס ודרוש להחליפו (במודל הזה יש כאלה שימליצו אפילו לבטלו)

4. רדיאטור סתום או נוזל ודורש ניקוי או החלפה

ממליץ להתחיל עם פקק ואם ממשיך להתחמם לגרור למוסך ולבצע בדיקת לחץ

עריכה אחרונה על ידי shlomi8201
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התרמוסטט ובית הטרמוסטט חדשים. הרדיאטור בן שנה. אין נזילת מים ואין אבדן מים. כאמור, הבעייה שהמאווררים רק במהירות הנמוכה. אני חושד ביחידת הבקרה שלהם.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהירות גבוהה של המאוורר מופעלת בעומס חום יחסית גבוה. יום חם, רכב בצאמץ של עליה או מזגן פועל על מקסימום ביום חם.

 

במזג אוויר כמו עכשיו בעמידה במקום ללא עומס המאוורר לא אמור בכלל להכנס למהירות הגבוהה אלא לפעול לסירוגין במצב של מהירות נמוכה - כבוי - מהירות נמוכה - כבוי. 

 

אני חושב הבעיה במשהו אחר.

 

 

מה קורה אם בעמידה מעלים סל"ד?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

תודה, בוקי. לפי לוח השנה, עכשיו חורף, לפי הטמפ' לא ממש.

בעמידה עם מנוע פועל המאווררים מופעלים בהתחתה במהירות הנמוכה, ואם זה לא מספיק לקירור, גם במהירות הגבוהה. כשמזגן נכנס לפעולה גם כן מהירות גבוהה מופעלת מייד.
מה שפתר את הבעייה בסוף היה ניקוי המגעים במודול השליטה על המאווררים (יודע... הייתי צריך לעשות זאת לפני השאלה בפורום :-) ). 

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • פיתרון

נתקלתי פתאום בשרשור שלי ונזכרתי שיש לעדכן.

תיקון המגעים היה פתרון זמני בלבד. אחרי זמן מה של "שקט" נגרמו התחממויות נוספות. אחד אחרי השני התפוצצו ונזלו צינורות מים והוחלפו בחדשים.
אחרי שהחלפתי גם טרמוסטט ובית תרמוסטט (שנזל גם כן), שמתי לב שתחתית הרדיאטור קרה משמעותית, אפילו כשהטרמוסטט כבר היה צ"ל פתוח.

פירוק משאבת מים גילה לבסוף את הסיבה. המשאבה היתה "קירחת" לחלוטין (אימפלר ז"ל מפלסטיק). המנוע התקרר בזכות "טרמוסיפון".

לאחר החלפת משאבה, המנוע שומר על טמפ' תקינה בכל מצב, כבר מספר חודשים. 

  • רעיון טוב! 1
:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 312 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...