Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Smiro - נכון שציינת שאתה נעול על ניסאן קשקאי. הסיבה לשינוי מקורסה OPC חסכון בדלק. אתה קצת חושש מנפילה בתחום זמינות הכוח והאבזור.

בשביל מה אתה צריך רכב דמוי ג'יפ , בשביל הפוזה ? בשביל הנוחות , שאינה עדיפה על רכב רגיל ?

יש לי הצעה קצת שונה :

יש עכשיו בייבוא מקביל של אלבר במחיר מעולה רכב מצויין : הונדה אקורד היברידית 2015 , תוצרת ארה"ב . עולה 199K. תצרוכת דלק מעולה , נתוני יצרן בעיר ובבין עירוני - 19/21 ק"מ לליטר. כוח לא חסר - 196 כ"ס , תאוצה ל - 100 קמ"ש : 7.2 שניות . איבזור מצויין. אלבר עשויים לתת לך בטרייד מחיר הולם.

האקורד תהיה מאוד נוחה ומרווחת ותיתן ביצועים טובים מאוד עם תצרוכת דלק מצויינת.

 

ראה כאן :

 

http://newcars.albar.co.il/%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

Smiro, שאלה פשוטה:

מה כמות הק"מ שהרכב צפוי לעבור בשנה\חודש ? (כולל הלימודים וכד')

לפי זה תוכל, פחות או יותר, להעריך את החיסכון בהוצאות הדלק אם תבחר להחליף לרכב כזה או אחר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הייתי באולם התצוגה של ניסאן בהרצליה,ישבתי בקשקאי המפואר והרכב אכן נראה מאובזר בכל טוב בעיקר ביחס לקשאי הנוכחי של הוריי (2009),אבי התעניין על גרסת הדיזל והבין מסוכן המכירות שזמן האספקה ארוך(4 חודשים כזכור לי)

לגבי טרייד אין,היבואן מחשב את מחיר הטרייד אין ברכב,הכי טוב זה למכור עצמאית,להגיע בידיים נקיות ואז להתמקח על מחיר הרכב החדש ואו על אבזורו.

מנסיון עם קרסו ובמיוחד בדגמי הקשקאי\גוק היבואן די קשה במשא ומתן לגבי הרכב.

בהצלחה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

אני לא אתפשר על מחיר נמוך. זה מבחינתי deal breaker - או מחירון או כלום. מה גם, כמו שאמרתי, אני ממש לא לחוץ לרכוש את הקשקאי. כרגע לפי הבדיקה שלי החיסכון הוא כ300-400 ש"ח בחודש שזה לא משהו שאני מוכן לוותר בשבילו על הקורסה. הערך המוסף שהרכב נותן לי שווה את זה לדעתי. מה שכן מפחיד אותי זה שאם כמות הנסיעות שלי לירושלים תגדל ואז ההוצאות יגדלו. זו ההתבלטות היחידה בעניין האמת.

פורסם

במצב של יבוא מקביל יש אחריות? מי מטפל ברכב איזה מוסכים?



למישהו יש ניסיון עם צריכת הדלק?

ברור שביבוא המקביל של אלבר יש אחריות מלאה של 3 שנים ע"י אלבר כמובן במוסכים שלהם או שקיבלו זיכיון.

מתוך פרסום של אלבר -

כל הרכבים החדשים הנמכרים באלבר, נהנים מאחריות מלאה למשך 3 שנים או 100,000 ק"מ לפי המוקדם מביניהם (לרכבים היברידיים ניתנת גם אחריות על המערכות ההיברידיות למשך 5 שנים או 100,000 ק”מ לפי המוקדם מביניהם). אחריות זו זהה לאחריות הניתנת על ידי היבואן הרשמי. השירות השוטף ניתן ברשת "מרכזי שירות אקספרס" שבבעלות החברה, מה שמקנה העדפה ברורה ללקוחות אלבר באותם מרכזי שירות.

 

תנאי אחריות , שירות וטיפולים , מוסכים - הכל כאן :

http://newcars.albar.co.il/warrenty/HONDA_Warrenty.pdf

 

לגבי ההונדה אקורד ההיברידית שהמלצתי - אתה נהנה ממחיר משתלם עקב מיסוי מופחת משמעותית (רכב ירוק). בארה"ב היא להיט , ראה למשל במבחן הבא זכתה במקום שני מבין המכוניות הכי חסכוניות ובטוחות בארה"ב :

http://www.autoguide.com/auto-news/2014/05/top-10-safest-fuel-efficient-cars.html

פורסם

ועדיין החיסכון מתגמד בשל הפער במחירים והופך לכמעט בלתי כדאי. מה גם, עם מחירי דלק זולים זה לא יוצא לי משתלם.

פורסם

אני לא יודעת מה המחירון של האופל שלך, אבל נניח וניצא מנק' הנחה שאתה מקבל מחירון בעיסקת טרייד, אתה תצטרך להוסיף בסביבות ה70 אלף ש"ח לפחות לרכב החדש? גם אם צריכת הדלק של הרכב החדש תהיה 1:20 באופן קבוע (לעומת 1:13 היום) והנסועה השנתית שלך עומד על 30 אלף ק"מ בשנה, יקח לך יותר מ10 שנים להחזיר את ההשקעה.

הדרך היחידה שבה החלפה לרכב חסכוני תהיה משתלמת זה למכור את האופל ולרכוש רכב חסכוני באותו טווח מחירים, ככה החסכון יורגש באופן מיידי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

רק אני לא מבין איך לשים כמעט 100 אלף ש"ח על רכב חדש, ולאבד 20 מהם דקה וחצי אחרי שהוא יצא מהסוכנות זה חסכון?

אם הבעיה שלך היא צריכת דלק, לקנות רכב חדש לא יחסוך לך כסף, בוא נגיד שיקח לך 10 שנים להחזיר את ההשקעה בקצב שמחירי הדלק צונחים.

בטח ובטח לא ג'יפ.

אם סתם נמאס לך מהנוחות שוברת העצמות של הקורסה והתזזיתיות של רכב ספורט, ובעצם אתה מחפש משהו קצת יותר נעים לשייט איתו, זה סיפור אחר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

לפי הצרכים שהגדרת - חיסכון משמעותי בדלק, רכב "עם ערך מוסף" שאינו ספורטיבי, נוח, בפחות מ-200K - ואלו בדיוק היו הדרישות שלי ואפילו המסלול זהה - אשדוד-ירושלים כל יום - התשובה היא לקסוס CT200h. אני עושה איתה בפועל 19-20 ק"מ לליטר בנהיגה די רגועה, מכונית נוחה מאוד ומאובזרת מאוד.

החודש לקסוס הורידו את המחיר שלה ב-3,000 שקל ל-170K. יש גם היצע משומשות במחיר מאוד סביר.

עוד פרטים בסקירה שכתבתי.

בכל מקרה, אני ממליץ על היברידית. אם אתה אוהב את הפריוס - גם המחיר שלה נחתך, ל-150K עגול. מחיר ההיברידיות המיובאות מארה"ב צפוי לרדת בזמן הקרוב (קאמרי ואקורד), אם אתה צריך רכב גדול. אבל אתה מחליף אופל קורסה...

קח בחשבון שבתוך העיר ובפקקים הדיזל מאוד בזבזניות וההיברידיות חוגגות.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

רכישת רכב ב-200 אלף ש"ח כדי לחסוך? העלויות השנתיות של ביטוח וטסט, וכן אובדן הערך בארבע שנות שימוש (100 אלף ש"ח) יאפילו על כל חסכון בדלק שתשיג - אפילו אם תקבל את כל הדלק בחינם!

 

סיים את הלימודים עם הרכב שיש לך, תחסוך את הכסף ובסוף הלימודים תפנק את עצמך ב-BMW שרצית.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לפי הצרכים שהגדרת - חיסכון משמעותי בדלק, רכב "עם ערך מוסף" שאינו ספורטיבי, נוח, בפחות מ-200K - ואלו בדיוק היו הדרישות שלי ואפילו המסלול זהה - אשדוד-ירושלים כל יום - התשובה היא לקסוס CT200h. אני עושה איתה בפועל 19-20 ק"מ לליטר בנהיגה די רגועה, מכונית נוחה מאוד ומאובזרת מאוד.

החודש לקסוס הורידו את המחיר שלה ב-3,000 שקל ל-170K. יש גם היצע משומשות במחיר מאוד סביר.

עוד פרטים בסקירה שכתבתי.

בכל מקרה, אני ממליץ על היברידית. אם אתה אוהב את הפריוס - גם המחיר שלה נחתך, ל-150K עגול. מחיר ההיברידיות המיובאות מארה"ב צפוי לרדת בזמן הקרוב (קאמרי ואקורד), אם אתה צריך רכב גדול. אבל אתה מחליף אופל קורסה...

קח בחשבון שבתוך העיר ובפקקים הדיזל מאוד בזבזניות וההיברידיות חוגגות.

איך בדיוק הדיזל בזבזני בתוך העיר?

פורסם

במחירים שאתה מציין חיסכון בדלק הוא תירוץ. לך על הדיזל, לא תצטער, תרגיש מומנט בשרני, מנוע עם נוכחות. כיף.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
איך בדיוק הדיזל בזבזני בתוך העיר?

 

בזבזני ביחס להיברידיות. מנוע דיזל בשרני לא אוהב פקקים ורמזורים, בעוד שההיברידית אדישה לתנאי הדרך. צריכת הדלק העירונית שווה לבינעירונית ברכב היברידי, ולא כך בכל רכב אחר. היתרון של ההיברידיות הולך וגדל ככל שהמהירות הממוצעת יורדת. דיזל מצטיין במיוחד בשיוט מחוץ לעיר, וגם שם הוא לא עולה על פריוס/לקסוס, מה לעשות? אלו העובדות.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

דיזל כזה לא ירגיש לי בשרני, תאמין לי.

כרגע ירדתי מהעניין. לא משתלם כלל. לרכוש הונדה עם נתונים דומים לשלי אבל שתעלה 200 (220 למאובזר) אבל לוותר על ההתנהגות ועל הבלמים אני לא מוכן.


×
×
  • תוכן חדש...