Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדרות חברים, סדרות... עזרתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ברן נוטיס אכן סדרה כיפית,

במיוחד אם רואים אותה עם עוד אנשים ומתמקדים ביכולות המשחק המופלאות של השחקן הראשי-

לבנאדם יש בדיוק 2 הבעות בארסנל שלו, שתיהן מטופשות באותה מידה ולרוב גם לא מתאימות לסיטואציה.

על אף הנאמר לעיל (או אולי בזכות?) מדובר בסדרה סבבה שבאמת מעבירה את הזמן בלי להעמיס על המוח יותר מידי.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כה,שחקן מעולה וזאת שמשחקת את חברה שלו בכלל "זה פסיכי על כל הראש זה!" :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

BURN NOTICE אחת הסדרות היותר טובות שיצאו לי לראות, השחקן הראשי ענק.

לגבי הבעות הפנים שלו - אכן אמיתי לחלוטין:lol:

 

אגב, סדרות שהתחלתי לראות ומומלצות ביותר:

1. The walking dead - פשוט טוב ואני מצטער שלא התחלתי מוקדם יותר.

2. קונסטנטין - פשוט מעולה, השחקן הראשי פשוט טוב, לא מכיר אותו מעולם הקולנוע האמת אולי ייתכן והוא שיחק / משחק בסדרות אחרות

3. סוכני שילד - לאוהבי הז'אנר, מתחיל קצת יבש ב3-4 פרקים הראשונים אבל לאחר מכן נהיה ממש ממש טוב, לגמרי טוב וללא ספק הסדרה המועדפת עלי כרגע.

4. החץ - מעולה, מביא איתו סדרת המשך בשורה הבאה

5. THE FLASH - יוצאי חלציה של סדרת "החץ" שסוג של מתחלקים ביניהם בפרקים מדי פעם, שווה ביותר.

6. גותה'ם - טרם התחלתי אבל אני אתחיל בטוח.

7. פני דרדפול - כנ"ל.

 

וזו הרשימה שלי לבנתיים 2014..

Opel Adam S 2017

פורסם
כולכם רווקים או איך אתם עושים את זה?

מי צריך משפחה כשיש 100 מגה אינטרנט?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

למי שלא ראה homicide: life on the street [רצח מאדום לשחור זה נקרא בערוץ AXN, מי זוכר?] לא ראה סדרת משטרה/דרמה/מתח בחיים שלו. רק שתבינו מה הסטנדרט, היא לא פחות טובה מהמגן. כתובה מדהים.

נ.ב. - ברן נוטיס באמת כייפית מאוד. הסרט שיצא גרוע [סיפורו של סאם אקס], אבל הסדרה אחלה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
3 עמודי שרשור ואף אחד לא הזכיר את "משפחה מודרנית"?

 

זהו, אפשר לסגור את השרשור.

צודק

:(

אחת הסדרות היותר טובות שאני מכיר

Opel Adam S 2017

פורסם
^ויד, לפחות אחת.

אם אתה נכנס לזוגיות רק בשביל סקס, אז יהיה לך זול יותר ללכת לזונה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

וואי איך אנשים לא רשמו פה אימפריית הפשע ובוס? שתי סדרות ענקיות. גם הגשר האמריקאית סדרה טובה. עוד סדרה טובה ומעניינת ''מראה שחורה''. אם בא לך סדרות טובות וקלילות אז קאסל ואלמנטרי די מעניינות

פורסם

תגידו אף אחד פה לא רואה את American horror story. לפני איזה חודש חיפשתי איזה סידרה חדשה לראות ובינתיים אחרי שצפיתי בעונה הראשונה זאת סידרה טובה.

 

המגן זאת באמת סידרה מצוינת וגם רצח מאדום לשחור(נראה לי זה שודר בערוץ הראשון או ערוץ 2 לפני עידנים)

 

אני גם אוהב לראות את Ice road truckers, לא צריך מאמץ מיוחד לראות אותה, אפילו אם נרדמים באמצע לא הפסדת שום דבר.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

מי שחושב שהשחקן ב-Burn Notice דל בהבעות פנים עוד לא ראה את השחקן הראשי ב-Person of Interest

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...