Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

ויש האומרים שהגרסה האיטלקית יותר מוצלחת...

 

הגירסא האיטלקית (בעצם המקור) בהחלט יותר טובה, זה עדיין לא שולל את זה שגם החמון טוב ובגירסא הספציפית הנ"ל, אפילו טוב מעוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תפוז, למשל, בערבית, אומרים בֻּרְתֻקַאל (برتقال), מלשון פורטוגל, שבזמנו (ואולי גם היום, אינני מעודכן) היתה

 

לא אמרתי שכך אומרים תפוז בספרדית, רק ציינתי שהמילה בערבית הושפעה מהשהות של הערבים בספרד, זה הכל.

 

איזה קטע, אני חשבתי תמיד שתפוז בערבית זה "תבוז".... :roll::wink:

(מושבניק, מגדל תפוזים לשעבר, שגדל בחברת פועלים ערבים).

 

:twisted::lol:

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

פספסתם את שאלתי :)

RAW BACON / קייזר / פסטרמת בייקון של מזרע?

מה עדיף?

אלו האופציות שיש בטיב טעם (אלא אם יש יותר ופספסתי)

Opel Adam S 2017

פורסם

הרו גם בסדר. הוא גם משמעותיחת זול יותר.

ההבדל (מבחינתי, אני לא מש אנין טעם :-P) הוא שהמעושן ריחני יותר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

זה לא רציני לאכול בייקון בלי נסיעת מבחן קודם. טיב טעם גם לא אומרים מחיר בטלפון. יש להגיע למקום ולהתרשם. זה מראה רצינות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אולי אני עקום אבל קייזר יוצא עם ריח מאוד לא נעים.

 

הרו בייקון(דווקא בסניף שקרוב אליי אמרו שזה מעושן) יוצא ממש נחמד.

פורסם

אני מתאר לעצמי שתיכף יקטלו אותי...

מזה חצי שנה הפכתי מקרניבור אמיתי ובעל תעודת שרקוטרי שהכין לא מעט מאכלי חזיר למיניהם והתמחה בנקניקיות ומוצרים מעושנים לצמחוני מטעמי מצפון כלומר צער בעלי חיים.

טעם הבייקון היה חסר לי, בעיקר כתיבול ותוספת למאכלים אחרים ואז חיפשתי ומצאתי תחליפים לא רעים בכלל שאינם כוללים שום דבר מן החי ואפילו לא כוללים יותר מדי כימיקלים או מונוסודיום גלוטומט

למשל זה שבתמונה.

אני יודע שמשום מה יש גם בעולם שומרי כשרות אז המוצרים הנ"ל יכולים להתאים להם (בארה"ב יש כאלו גם עם תעודת כשרות עד כמה שזכור לי מהחיפושים שערכתי).

 

 

http://www.ebay.com/itm/Salad-Potato-Toppings-Crunchy-Bacon-Flavors-Pick-One-/160727914713?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item256c2158d9

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.


×
×
  • תוכן חדש...