Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תראו מה גרמתם לי לעשות.

 

WP_20141210_001.jpg

 

לא זכרתי שבייקון הוא כל כך מלוח. מצד שני הוא כל כך טעים...

 

בגירה, תודה על ההמלצה. הפעם קניתי במעדני מניה אך בפעם הבאה אעקוב אחרי ההמלצה שלך.

דרך אגב, למה זה כל כך מלוח? מישהו מאוהב שם או שזה בסטנדרט אמור להיות כך?

  • תגובות 159
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי שתלו את זרעי הבייקון ליד הים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גרמנו לך לעשות חביתה?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

זה פוסט שקרוב לליבי..

 

קרייתים וחיפאים - יש בצומת קרית אתא וגם בנשר את מעדניית אחים מרסל...בייקונים סטיקים נקניקים מיוחדים..גן עדן לאוהבי הבשר הלבן

בנשר בסופש מכינים בשרים מעושנים - מעדן.

פורסם (נערך)
אני פשוט נמנע מלאכול את זה כי הערכים התזונתיים של זה הם, איך לומר בעדינות... לא משהו, ואני משתדל לשמור על עצמי.

אוסקר ויילד אמר פעם משפט שמאד רלוונטי לנושא הזה, כמו גם למנהלי פורום:

.Everything in moderation, including moderation

 

כנראה שאצא "ילד", אבל אתה ציני, נכון?

כפי שהסברתי לא פעם בשנות פעילותי בפורום - הוא סרקסטי, לא ציני.

 

1.נחש-אין לי בעיה לטעום.

2.חולדה-כנראה שתהיה לי בעיה.

3.סוס-אכלתי.

4.פיל-אין לי בעיה לטעום.

5.קוף-אין לי בעיה לטעום.

6.חרקים שונים-כנראה שתהיה לי בעיה.

7.כלב-מעדיף לא להגיב.

סוס זה אחלה כשיודעים להכין אותו כמו שצריך (הבלגים טובים בזה). קנגורו לעומת זאת די צמיגי ולא הבנתי בשביל מה טרחו בכלל.

 

השאלה שלי האם זה טעים כמו שנראה בסרטים?

לטעמי לא, אבל אני גם לא מתרגש מהטעם של ביף-ג'רקי (שיש לו חסידות פה בפורום).

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם (נערך)

~

טוב, מסתבר שיש הגבלה על כמות הציטוטים בתגובה אחת...

 

בשר חזיר באופן כללי הוא נחות ולא טעים

הכל שאלה של איך מכינים

במקרה אני גר באנגליה וחובב הבשר המדובר. בלי היסוס משתדל לקנות רק את מה שאתה מכנה "אורגני". לא תמצא חזיר מתועש אצל קצב מכובד כאן, רק בסופר וקצביות מפוקפקות.

לא הייתי ממהר לזלזל בחזירים המתועשים. בתקופה האחרונה עשיתי מספר אקספרימנטים שמטרתם להוריד את יוקר המחיה פה בצפון אנגליה, ואחד מהם היה לקנות את בשר הכתף הכי זול בסופר ולטגן אותו על מחבת טפלון שעלתה 4 פאונד (באותו סופר, מוריסונ'ז). לאחר קצת ניסוי וטעייה וכשמצאתי את נקודת העבודה האופטימלית של הכיריים החשמליות שלי, התוצאה הייתה מעולה והסטייק פשוט נמס בפה. תעשייתי או לא - בשר טרי עם המלחה ותיבול מינימליים עושה את העבודה בכל פעם. כשאביא את המחבת עם הצלעות שלי מספרד, אני מצפה שהתוצאה רק תשתפר.

 

יש לציין שאכלתי בלא מעט מסעדות ומדינות לאורך השנים, כך שיש לי למה להשוות. נכון שישנם חלקים של החזיר שהכנתם דורשת טכניקה ונסיון, אבל סטייקים זה משהו שדי פשוט להכין בתנאים ביתיים ושעדיין יצא טעים ועסיסי.

 

לא משהו ספציפי נגדך אבל הזכרת לי את האנשים שאומרים שהם לא שומרים כשרות אבל לא יכולים לאכול חזיר כי הוא חייה מלוכלכת.

ראיתם פעם איפה גדלה פרה או תרנגולת?

99% מחייהן הן מבלות בהפרשות של עצמן.

זו תוצאה של שטיפת מוח. הם פשוט מתבלבלים בין נקיון חיצוני (תנאי מחיה) לבין נקיון של מערכת העיכול והדם (אי-העלאת גרה ושאר קריטריונים לחיה טמאה במסורת היהודית).

 

יש בספרד אזור גידול לחזירים איכותיים מאוד, עושים ממנו תוצרת, ללקק את האצבעות!

אני מניח שהכוונה לסגוביה. זה בהחלט ליגה אחרת, במיוחד ה-suckling pig שלהם. (איך קוראים לזה בעברית?)

 

המטבח האנגלי המסורתי (והלא מסורתי) ידוע בחוסר הטעם וחוסר המעוף שלו, אוכלים בכדי לשבוע, לא בכדי להנות מהאוכל וארוחת הבוקר האנגלית לא ממש יוצאת דופן.

תתפלא כמה אפשר להנות מארוחה משביעה וחמה כשמספר המעלות בחוץ הוא חד-ספרתי ובד"כ בצד הלא נכון של האפס. הכל יחסי.

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם
עזוב אותך מהשעועית הדוחה הזו, אתה רוצה להגיד לי שאתה גם אוכל את העגבניה הצלויה המגעילה שבארוחת בוקר האנגלית?

 

המטבח האנגלי המסורתי (והלא מסורתי) ידוע בחוסר הטעם וחוסר המעוף שלו, אוכלים בכדי לשבוע, לא בכדי להנות מהאוכל וארוחת הבוקר האנגלית לא ממש יוצאת דופן.

 

 

שמע,אתה לא נורמאלי!

 

העגבניות שעועית פטריות ושאר הדברים היו הגורם הכי חזק לקום מוקדם בבוקר גם כשלא הייתי חייב!

זה כל כך טעים שאין לתאר!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

תומר - נסחפת...אתה אוכל את זה ומייד רוצה לחזור לישון לבד. ולהפליץ בלי סוף.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
~

לא הייתי ממהר לזלזל בחזירים המתועשים.

אין מה לזלזל, פשוט האורגני הרבה הרבה יותר טוב.

אין מה לזלזל בגולף GTI אבל איפה היא ואיפה M5.

 

בתקופה האחרונה עשיתי מספר אקספרימנטים שמטרתם להוריד את יוקר המחיה פה בצפון אנגליה, ואחד מהם היה לקנות את בשר הכתף הכי זול בסופר ולטגן אותו על מחבת טפלון שעלתה 4 פאונד (באותו סופר, מוריסונ'ז). לאחר קצת ניסוי וטעייה וכשמצאתי את נקודת העבודה האופטימלית של הכיריים החשמליות שלי, התוצאה הייתה מעולה והסטייק פשוט נמס בפה.

שמע, על טעם ועל ריח...אבל צליה מהירה לכתף חזיר זה לא ההתחלה הנכונה למתכון מנצח, זה פשוט לא הנתח הנכון לצליה מהירה אלא מתאים לבישול ארוך ואיטי.

 

תתפלא כמה אפשר להנות מארוחה משביעה וחמה כשמספר המעלות בחוץ הוא חד-ספרתי ובד"כ בצד הלא נכון של האפס. הכל יחסי.

הנה, אתה עונה בדיוק על מה שאמרתי.

ארוחה בריטית משביעה וחמה? בהחלט כן!

טעימה? נו באמת!

 

שמע,אתה לא נורמאלי!

 

העגבניות שעועית פטריות ושאר הדברים היו הגורם הכי חזק לקום מוקדם בבוקר גם כשלא הייתי חייב!

זה כל כך טעים שאין לתאר!

 

תומר

תהנה, רק שתדע, אתה בדעת מיעוט (כמובן מחוץ לאנגליה כי על האי, הם כולם בטוחים שזו ארוחת הבוקר הטובה ביקום הבין גלקטי, רבתי.

 

תומר - נסחפת...אתה אוכל את זה ומייד רוצה לחזור לישון לבד. ולהפליץ בלי סוף.

 

מה שנקרא להקפיץ את הפוך עם פוק! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתם מבאסים ת'תחת,אתם!

:onfire:

 

האמת שאכלתי באירלנד א.בוקר כמעט זהה בתוספת קדרה עם לחם(ממש "לחם"...יותר עוגה) וזה בכלל הפיל אותי לקרשים.

 

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
תראו מה גרמתם לי לעשות.

 

[ATTACH=CONFIG]406766[/ATTACH]

 

לא זכרתי שבייקון הוא כל כך מלוח. מצד שני הוא כל כך טעים...

 

בגירה, תודה על ההמלצה. הפעם קניתי במעדני מניה אך בפעם הבאה אעקוב אחרי ההמלצה שלך.

דרך אגב, למה זה כל כך מלוח? מישהו מאוהב שם או שזה בסטנדרט אמור להיות כך?

 

אני אוכל פסטה ורואה את התמונה הזו עכשיו בעבודה, בא לי לבכות :(

יש לי מחבת חשמלית, כמה דק' בערך על חום גבוה לתת ל"בשר" להצלות?

Opel Adam S 2017

פורסם

טיב טעם באר שבע כרגיל מאכזבים "אין, נגמר הבייקון במפעל אבל יש לנו 2 נקניקים אחרים ממש דומים!" בסוף נרכשו קייזר ורו בייקון(מילמלו משהו על מעושן).

 

עוד 3 שעות אגיע הביתה ואפשר להתחיל לעשות ניסויים.

 

מישהו יכול להמליץ על מעדניה נורמאלית בבאר שבע?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק אני שמתי לב למזלג הצה"לי בתמונה של אייל?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...