Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לגבי גיר כפול מצמדים של פורד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש חוות דעת על הגיר של פוקוס משנת 2011 ומעלה עם הגיר כפול המצמדים...אך ורק מכאלה שיצא להם לנהוג ברכב, או שיש להם כזה במשפחה..



ואיך הוא בהשוואה ל DSG של VW? כי לאחי יש golf 2010 והוא אומר שהגיר לא טוב אבל כשאני נוהג על זה בעיות כמו רעידות וכו' לא מפריעות לי..

האם הבעיות בו ממש חמורות או שאפשר להסתדר איתן(מדובר על פוקוס 2012 האצבק מליסינג-40K ק"מ בלבד)

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנושא נטחן עד דק...

אני מהמאושרים שכבר עשו על הגיר 85K ק"מ ותעשה לעצמך טובה אם תמנע ממנו.

קח בחשבון שלך אולי זה לא מפריע אבל לא תמיד אתה לבד וזה די מעייף לקבל :bugeyed: מהיושבים לצידך כשאתה נוהג...

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
הנושא נטחן עד דק...

אני מהמאושרים שכבר עשו על הגיר 85K ק"מ ותעשה לעצמך טובה אם תמנע ממנו.

קח בחשבון שלך אולי זה לא מפריע אבל לא תמיד אתה לבד וזה די מעייף לקבל :bugeyed: מהיושבים לצידך כשאתה נוהג...

 

חדש בפורום כמו שאתה רואה

ואם אפשר לקבל הסבר מפורט יותר על הבעיות

פורסם

ברשותנו פיאסטה, שהיא בעלת אותו הגיר. בשנה הראשונה הרכב היה מספר פעמים במוסך עקב הגיר. פעם כיוונו אותו, פעם החליפו קלאץ, עוד פעם כיוונו, וכעת הרכב שוב במוסך וכנראה יחליפו את הגיר כולו.

 

ממליץ בחום גדול להתרחק.

פורסם (נערך)

יש כמה תקלות לרכב ולגיר בפרט:

 

יש רעידות מהגיר החלקות ומצמדים נשרפים ,קרטועים מהמנוע מכל מיני סיבות ,

הרכב נכבה בנסיעה ועוד שלל של תקלות קטנות יותר.

הגיר הוא רובוטי וצריך לדעת איך לחיות איתו מעבר למצב שהוא תקול.

נזילות מהמחזיר שמן .

ריקול למצמדים .

נזילות מהמשאבת הגה.

מחשב גיר.

גומיות אטימה בדלתות.

החשמל לא מהטובים.

חישן נוזל בלמים.

הכל מנסייון במקום עבודתי.

דעתי האישית להתרחק מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי mike6

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

לפותח הנושא:

תקרא כאן ותבין לבד.

לובי לנפגעי פורד פוקוס

 

אני לא מהלל את VAG, אבל הם הכירו בבעיה והאריכו אחריות לגיר ל-5 שנים.{אחרי הרבה לקוחות שהתלוננו על אותה בעיה}

במקרה של -FORD זה לא ייקרה, מסיבה אחת פשוטה: רוב הרכבים היו ליסינג ולא היו מספיק אנשים שיעשו "רעש", כדי שהתקלה תהיה מוכרת כסידרתית, ואז תהיה סיבה למתן הארכת אחריות או RECALL.

עריכה:"נהג ליסינג" זהו נהג שלא יעשה רעש ויתלונן. קצין הרכב יחליף לו את הרכב והתקלה תטופל בשקט.{אם כי ברוב המקרים היא תחזור על עצמה}.

פורסם

ברשותי פורד פיאסטה 2014 כחצי שנה כבר עם 6 אלף ק"מ.

הייתה פעם אחת שהגיר התבלבל בגלל האצה ואחריה ישר בלימת פתע והרכב כבה-זה היה המקרה הכי גרוע עד כה.

חוץ מזה יש רעידות קטנות בתחילת נסיעה בין הילוך ראשון לשני בעיקר אם אתה באמצע פנייה לפי מה שאני שמתי לב, אבל זה לא ממש מפריע לי כי לא ציפיתי לשלמות שקניתי את הרכב. כל רכב עם הפגם שלו ואני מקווה שלא אפגוש מוסך.

פורסם

אני מבין שלא ציפית לשלמות. אבל לפחות ציפית לתקינות ברכב?

אני מסכים שבכל רכב, גם חדש יכולים להיות פגמים. הם וודאי יתוקנו. אם הפגמים הללו יחזרו על עצמם זה כבר סיפור אחר.

ולמה בכלל צריך "להשלים" עם זה שצריכים להיות פגמים ותקלות ברכב חדש? ולחיות עם זה?

פורסם

כי זה לא מסוג הפגמים שאי אפשר לחיות איתם. ממש לא מפריעות לי הרעידות בתחילת הנסיעה וזה שהקלאץ' קפץ זה כן הטריד אותי אבל בגלל שזה היה חד פעמי ולא חזר על עצמו אז אני רגוע.

 

כמובן שאתה צודק שפגמים כמו שצויינו למעלה איתם אי אפשר להשלים ופה זאת באמת בעיה.

פורסם

למה תעשיית רכב צריכה לקחת דוגמא מתעשיית משחקי מחשב, ולהפוך את הלקוחות הראשונים לבטא טסטרים של המוצר?

 

בואו גם נגדיל ונעשה EARLY RELEASE לרכבים שעוד לא סיימו את המעט מבחנים שעדיין עושים להם, ונמכור אותם לאלה שלא מוכנים לחכות לדגם החדש, יחד עם כל התקלות שאולי יתגלו.

 

לדעתי עדיף שיחליפו דגם פעם בעשר, אפילו 15 שנים (למי הפריעה פורד מונדאו 2002-2007, שהיו צריכים להוציא דגם חדש ופחות מוצלח?), אבל שיהיו רכבים אמינים, ומי שקונה רכב חדש, לא צריך להרגיש כאילו האוטו כבר 20 שנה ו400KKM על הכביש. אני לא צריך לסבול מבעיות גיר ומנוע, באוטו שזה עתה סיים את תקופת ההרצה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תודה לכולם על התשובות. אוסיף כמה פרמטרים שלא ציינתי.

-עשיתי בדיקה לרכב השבוע במכון בדיקה מפורסם - נמצאו 0 תקלות בגיר, ותקלה מינורית במנוע, ונמצא כעת במוסך לתיקון. כמובן ששלדה נקיה

-הרכב עשה 40K ומתוכנן לנסוע לא יותר מ 10K בשנה(מעט מאוד)

השאלה שלי היא האם הבעיות הרציניות שאתם מתארים(בעיקר בתגובה של mike6) אמורות להופיע בעת בדיקת רכב, והאם התקלות מופיעות גם בשימוש לא גדול ברכב, כלומר פחות מ10 אלף ק"מ בשנה...

בנוגע לאי נוחות זה עניין הרעידות ברור לי - מופיע גם בגולף של אחי, אבל אם יש תקלות של ממש(של סכנה) כמובן אתרחק מהרכב.

למי ששאל למה אני צריך להשלים עם תקלות? ובכן, כשאני קונה רכב מליסינג המבחר הוא לא מרהיב וגדול, התעניינתי גם ב i30 וכל מה שמצאתי עם קילומטרז מעל 100K ב3 שנים או תאונות קשות... אם יש המלצות לרכב אחר באותו סוג מליסינג אני אשמח לשמוע.

 

ד"א- האם ייתכן שמעל מיליון בריטים טועים? זה באמת הדגם הנמכר ביותר בבריטניה, ואני משער שחלק גדול מהם נוסע בתיבה הרובוטית.

פורסם

חברים יש לי שאלה קטנה.. האם כל הבעיות המדוברות נמצאות גם בפורד מונדאו 2011 2000 טורבו? כי למיטב הבנתי במונדאו בשונה מהפיאסטה והפוקוס ששם הגיר הוא יבש, במונדאו הגיר רטוב.

פורסם

הגיר עצמו תמיד רטוב, מה שמשתנה הוא הקלאצ'ים - יבשים או רטובים. אחת מהבעיות שיכולות לקרות בגיר הזה בפוקוס ובפיאסטה (לא דיזל, אז לא בארץ) הוא כשל של מחזיר השמן הפנימי שגורם לנזילה פנימית שמופיעה לבסוף גם על חלקו החיצוני אבל פנימית זה מתבטא בהרטבת הקלאצ'ים ומכאן למכות בהעברת הילוכים ולהחלקת הקלאצ'ים. התיקון מן הסתם מחייב פירוק גיר ואולי גם החלפת הקלאצ'ים. המידע לקוח מפורומים בחו"ל.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אהה הבנתי אז זה במונדאו הקלאצ'ים רטובים? ובגלל שהם רטובים אז אין את הבעיות שציינתם בפוקוס(שדרך הגב יש לי נסיון על אחת כזאת שנמכרה אחרי שנה וחצי בגלל הבעיות).


×
×
  • תוכן חדש...