Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לגבי גיר כפול מצמדים של פורד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תיקח את הבריטים בתור דוגמא להבנה ברכב (קלרקסון והמילטון הם יוצאים מהכלל שאינם מעידים על הכלל). קונים שם פורד מטעמים פטריוטים כמו שצרפתים קונים רנו וסיטרואן. עוד דוגמא? בישראל מכרו בשנות ה70' מכוניות רום כרמל.

לבריטים יש אולי תעשיית טלוויזיה וקולנוע מצוינת אבל ברכב הם לא סיפור הצלחה

 

פורד זה רכב בריטי ממתי? (ארץ ייצור אולי אתה מתכוון), וקונים שם פורד כי זה זול, ממש זול ולא כי זה פטריוטים.

וגם בצרפת קונים רנו וסיטרואן כי זה זול ולא כי זה טוב או פטריוטי.

ואל תזלזל בבריטים הם מבינים ברכב (ASTON MARTIN לדוגמה).

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סתם כדי לאזן קצת - נהגתי כ35KKM מאוד מאומצים על פוקוס 1.6 2013 ליסניג. לא נתקלתי באף תקלה או בעיה לא בגיר ולא בכלל. כמובן זה לא אומר שום דבר מבחינה סטטיסטית. אגב, פורד היא חברה אמריקנית והפוקוס מיוצרת בגרמניה, באנגליה פורד מייצרת מעט חלקים. לא יודע למה הבריטים אוהבים פורד, אבל זה לא בגלל פטריוטיות.

 

סתם כדי לאזן #2-

 

הפוקוס שלי חזרה אתמול מהחלפת מצמדים ומחזיר שמן לאחר שנתיים וחצי ו55K קמ.

לא טרטרו אותי אפילו פעם אחת. ביקשתי שיחליפו מצמדים והחליפו. המצב לפני ההחלפה לא היה נוראי. החלקות הילוכים היו במקרי קצה תחת עומס והרעידות במהירות איטית היו נסבלות.

 

אין ספק שמורגש שיפור לאחר ההחלפה.

הכל שאלה של אלטרנטיבות. כרכב חלופי קיבלתי קורולה 2011 (צורה ישנה) שאני בטוח שכמשומשת עולה אותו דבר אם לא יותר מהפוקוס (שלי 2012 2.0).

אני מוכן ל"סבול" החלפת מצמדים פעם ב50-60K אם העלות סבירה (נניח 3-4 קיי במורשה) כדי לנסוע ברכב משמעותית טוב יותר בכל פרמטר אפשרי.

 

הייתי שמח להחליף את הפוקוס הנוכחית בפוקוס המתוחה (1.5 אקו בוסט).

פורסם

לזה שמעליי -

 

האם הייתה נזילה שהופיעה גם מחוץ לגיר או שרק שפירקו הגיר זיהו נזילה פנימית ?

כמה זמן עבר בין תחילת הרעידות לבין זיהוי נזילה חיצונית, אם הייתה.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אני כמו הרוב ממליץ להתרחק, וזאת לאחר ניסיון של 85 אלף ק"מ על פוקוס 2012 1.6.

החליפו לי פעמיים קלאצ'ים ובערך 8 עידכוני גירסה, כשהגיר לא תקין יפלטו לך קללות בלתי נשלטות בגלל קפיצות, החלקות, האצה מ5 קמ"ש כשהגיר בכלל בהילוך 3 ואז אתה חוטף חתיכת מכה כשהוא מוריד לראשון.

עוד בעיה ששכחו לציין זה איבוד הבלמים ברוורס, פורד הוציאו לזה עידכון גירסה מעניין - ניתוק מדחס המזגן בשילוב לרוורס:roll:, כאילו באמת נגמרו כל שאר הפיתרונות?!

הרכב מאוד כיפי לנהיגה אבל הכאב ראש הוא גדול וזה עוד כשהרכב היה בליסינג מהעבודה כולל איסוף והחזרה.

פורסם
באירופה עדיין רב הלקוחות קונים ידני

גם בגירסה הידנית פוקוס 3 היא לא להיט.

 

נראה שפוקוס 1 היה הדגם הכי מוצלח מכל הפוקוסים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני כמו הרוב ממליץ להתרחק, וזאת לאחר ניסיון של 85 אלף ק"מ על פוקוס 2012 1.6.

החליפו לי פעמיים קלאצ'ים ובערך 8 עידכוני גירסה, כשהגיר לא תקין יפלטו לך קללות בלתי נשלטות בגלל קפיצות, החלקות, האצה מ5 קמ"ש כשהגיר בכלל בהילוך 3 ואז אתה חוטף חתיכת מכה כשהוא מוריד לראשון.

עוד בעיה ששכחו לציין זה איבוד הבלמים ברוורס, פורד הוציאו לזה עידכון גירסה מעניין - ניתוק מדחס המזגן בשילוב לרוורס:roll:, כאילו באמת נגמרו כל שאר הפיתרונות?!

הרכב מאוד כיפי לנהיגה אבל הכאב ראש הוא גדול וזה עוד כשהרכב היה בליסינג מהעבודה כולל איסוף והחזרה.

 

 

 

צודק,

 

שכחתי לציין את איבוד הבלמים בנסיעה לאחור.

שטויות,אם רוב הנסיעות שלך הם קדימה אין לך מה לדאוג.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם (נערך)
גם בגירסה הידנית פוקוס 3 היא לא להיט.

 

נראה שפוקוס 1 היה הדגם הכי מוצלח מכל הפוקוסים

 

וזה נאמר על סמך מה בדיוק, אם מותר לשאול?

 

את מספר הידניות בארץ ניתן לספור על 2 וחצי ידיים. לפחות אלו מייבוא של "דלק" - עם "איילון" זה בערך עוד 5 רכבים. אני בספק רב אם יצא לך או למרבית החבר'ה פה לנהוג בדור 3 ידני - ואני לא מתכוון כרגע ל-ST. במוסך המרכזי של היבואן לא מכירים "חייה" כזאת והמומים כל פעם מהעובדה שיש לי דוושה שלישית.

 

נהגתי בדור ראשון ידנית, ואני יום יום על דור נוכחי (3) ידנית - מעבר לעניין שהדור ראשון הייתה טובה עוד יותר דינמית, אין ספק שהדור הנוכחי עדיף מהותית בכל השאר, גם בתפעול ההילוכים (בעיקר בגרסאות ה-1.6EB וה-ST, עם תיבת ששת ההילוכים. תיבה מצויינת).

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כרגע אין לי מושג. יש לי רק את המסמך של חברת הליסינג בכתב יד :|

אני אנסה להשיג פירוט מסודר מדלק מוטורס על תכולת העבודה.

 

מעדכן שככל הנראה המצמדים לא הוחלפו.

להבנתי נעשה: פירוק גיר, ניקוי יסודי של הנזילות, החלפת כל האטמים.

מעניין, כי השיפור מורגש בהשוואה למצב לפני הטיפול.

פורסם

ד"א, אביעד / שלומי (לשעבר פוקוס) / תומר וכו', האם גם אצלכם הבלמים נשחקו יחסית מהר?

 

קראתי קצת בחו"ל וטוענים שזה ידוע ומוכר - ונגרם בעיקר בגלל הוקטורינג סיסטם, הפועל על חשבון הבלמים וחיישנים שונים ("יעני" דיפ' מוגבל החלקה, סטייל XDS ושות'). גם אצל גל בפיאסטה ST - נגמרו הרפידות (15K).

 

אני על 20K - והבוקר החלפתי רפידות קידמיות. העירו לי שגם הדיסקים הקידמיים ידרשו החלפה בקרוב מאוד - והאחוריים (יחד עם הרפידות) יהיו בשלב הבא, תוך חודשים בודדים. החלטתי לנצל את המצב ולשדרג את הדיסקים הקידמיים ל-300 מ"מ של גרסאות ה-2.0 / 1.6EB - יחד עם רפידות קרמיות של ATE. מקווה שהסט הזה יחזיק יותר מ-20K.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
למה תעשיית רכב צריכה לקחת דוגמא מתעשיית משחקי מחשב, ולהפוך את הלקוחות הראשונים לבטא טסטרים של המוצר?

 

בואו גם נגדיל ונעשה EARLY RELEASE לרכבים שעוד לא סיימו את המעט מבחנים שעדיין עושים להם, ונמכור אותם לאלה שלא מוכנים לחכות לדגם החדש, יחד עם כל התקלות שאולי יתגלו.

 

לדעתי עדיף שיחליפו דגם פעם בעשר, אפילו 15 שנים (למי הפריעה פורד מונדאו 2002-2007, שהיו צריכים להוציא דגם חדש ופחות מוצלח?), אבל שיהיו רכבים אמינים, ומי שקונה רכב חדש, לא צריך להרגיש כאילו האוטו כבר 20 שנה ו400KKM על הכביש. אני לא צריך לסבול מבעיות גיר ומנוע, באוטו שזה עתה סיים את תקופת ההרצה.

 

 

בתור אחד שהיה להוט על מונדאו 2008 (דור חדש) ובסוף קנה 2007 , (חצי מחיר)

 

תוכל להסביר לי למה לדעתך הדגם החדש פחות מוצלח מקודמו? (2007 ליתר דיוק)


×
×
  • תוכן חדש...