Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לגבי גיר כפול מצמדים של פורד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל תיקח את הבריטים בתור דוגמא להבנה ברכב (קלרקסון והמילטון הם יוצאים מהכלל שאינם מעידים על הכלל). קונים שם פורד מטעמים פטריוטים כמו שצרפתים קונים רנו וסיטרואן. עוד דוגמא? בישראל מכרו בשנות ה70' מכוניות רום כרמל.

לבריטים יש אולי תעשיית טלוויזיה וקולנוע מצוינת אבל ברכב הם לא סיפור הצלחה

הבריטים יקנו כל מכונית שיש עליה סמל של פורד ללא קשר לטיבה.

תעשיית רכב עצמאית אין להם שנים ארוכות, אם נתעלם מחברות שוליות בחשיבותן כאסטון מרטין ולנד רובר, מאחר ובמו ידיהם חיסלו את תעשיית הרכב והאופנועים המפוארת שלהם.

ככלל, לפורד יש נטייה די משונה להוציא מכונית מצויינת לשוק,ולאחר מכן לקלקל אותה כדבעי. ניקח דוגמא את האסקורט של 81' שהחליפה את הברנדה הפריטימיבית; כשהוצגה האסקורט היא היתה מהטובות והמהנות שבקומפקטיות.

הדור הבא שלה לא היה אלא מתיחת פנים לא משכנעת, ואילו הדור הבא של 91' היתה מכונית נוראית, שגם אין ספור מתיחות פנים, יותר מכל מכונית בהיסטוריה של הרכב, לא ממש סייעו לה.

ואז ב 99' הגיעה הפוקוס, לאחר שפורד הגיעו למסקנה שאין מנוס מפיתוח מכונית חדשה.

הפוקוס MK1 היתה מכונית נהדרת, בייחוד בהיבטים הדינאמיים.

הפוקוס MK2 שהחליפה אותה היתה נחותה ממנה, נעדרה כל יצירתיות והיתה סתם מכונית משעממת ואפורה.

דווקא בדור השלישי פורד התאמצו, אבל לא ממש הצליח להם, ואפילו בהיבטים הדינאמיים היא רחוקה מהדור הראשון, ובנוסף סבלה מתא נוסעים צר והנדסת אנוש גרועה.

נקווה שהדור הבא של הפוקוס יחזיר את פורד לתמונה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אומנם אני לא קשור לנושא, אבל הגיר נשמע צרה רצינית או הימור.

ראיתי פעם כזו ידנית עם שישה הילוכים. נראה לי שזה הפתרון הטוב ביותר.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)
ד"א, אביעד / שלומי (לשעבר פוקוס) / תומר וכו', האם גם אצלכם הבלמים נשחקו יחסית מהר?

 

קראתי קצת בחו"ל וטוענים שזה ידוע ומוכר - ונגרם בעיקר בגלל הוקטורינג סיסטם, הפועל על חשבון הבלמים וחיישנים שונים ("יעני" דיפ' מוגבל החלקה, סטייל XDS ושות'). גם אצל גל בפיאסטה ST - נגמרו הרפידות (15K).

 

אני על 20K - והבוקר החלפתי רפידות קידמיות. העירו לי שגם הדיסקים הקידמיים ידרשו החלפה בקרוב מאוד - והאחוריים (יחד עם הרפידות) יהיו בשלב הבא, תוך חודשים בודדים. החלטתי לנצל את המצב ולשדרג את הדיסקים הקידמיים ל-300 מ"מ של גרסאות ה-2.0 / 1.6EB - יחד עם רפידות קרמיות של ATE. מקווה שהסט הזה יחזיק יותר מ-20K.

 

שלום גם לך!:wink:

האמת שגם לי נראה שהם הוחלפו באחד הטיפולים.

מה שהכי מרגיז אותי ברכב זה שיש לו המון יתרונות ומעלות.

1.התנהגות כביש מעולה.

2.מומנט יחסית סביר(בהשוואה ל1.6 שמסתובבות בחוץ)

3.איכות חומרים טובה(איכות ההרכבה פחות,לי לא היו גומיות "משתינות" בדלתות עדיין)

4.עיצוב נאה.

5.מרווח בגאג' ומרחב הטענה טובים(שוב,קחו בחשבון שאני מסתכל על הרכב בהשוואה למה שהיה ב2011)

6.בטיחותי.

 

התחושה היא שהם שהם עשו מאמצים אדירים לשפר את הרכב בדגם הנ"ל והצליחו בכל כך הרבה תחומים אבל פשוט הרסו את הכול עם הגיר הפשוט מחורבן הזה(ואני בוגר AL4 להזכירכם)

 

ד"א-מאז שיש לי את הרכב בכל פעם שאני פותח מצערת טיפה יותר חזק מסביר המחשב של הרכב מסרס את הפעולה באגרסיביות מוגזמת.

זה הגיע למצב שיש מקרים שאני פשוט מבטל את בקרת האחיזה לפני פתיחה ומחזיר אותה לעבודה כמה שניות אחרי.

בהתחלה הייתי בטוח שיש בעיה בצמיגים ולכן הוחלפו בחדשים (מישלין) אך שום דבר לא הואיל.הסירוס הוא אגרסיבי ובהשוואה לרכבים אחרים פשוט מוגזם בטירוף.

 

עם כל התופעות הנ"ל תחילת נסיעה איתי זה אחד הדברים הכי מבחילים שיש.

בוא נסכם את זה כך - מי שרוצה לערבב מטרנה / שייק אחרי אימון יכול להניח לי את הבקבוק על המושב ל2 דקות.

לא יהיו "גושים" במשקה.

 

תומר

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
אומנם אני לא קשור לנושא, אבל הגיר נשמע צרה רצינית או הימור.

ראיתי פעם כזו ידנית עם שישה הילוכים. נראה לי שזה הפתרון הטוב ביותר.

 

1.6 "רגילה" (כמו שלי) משודכת ל-5 הילוכים. ה-1.6EB (טורבו) וה-ST משודכות ל-6 הילוכים (מצויינת. כיפית יותר לתפעול מה-5).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שלום גם לך!:wink:

 

התחושה היא שהם שהם עשו מאמצים אדירים לשפר את הרכב בדגם הנ"ל והצליחו בכל כך הרבה תחומים אבל פשוט הרסו את הכול עם הגיר הפשוט מחורבן הזה(ואני בוגר AL4 להזכירכם)

 

נהגתי על הפוקוס הרובוטית, בהחלט לא אהבתי את תפקוד התיבה.

 

ד"א-מאז שיש לי את הרכב בכל פעם שאני פותח מצערת טיפה יותר חזק מסביר המחשב של הרכב מסרס את הפעולה באגרסיביות מוגזמת.

זה הגיע למצב שיש מקרים שאני פשוט מבטל את בקרת האחיזה לפני פתיחה ומחזיר אותה לעבודה כמה שניות אחרי.

בהתחלה הייתי בטוח שיש בעיה בצמיגים ולכן הוחלפו בחדשים (מישלין) אך שום דבר לא הואיל.הסירוס הוא אגרסיבי ובהשוואה לרכבים אחרים פשוט מוגזם בטירוף.

 

תומר, נשמע לא תקין משהו. גם על הברידג'סטון המקוריים והתקולים - זה לא קרה כפי שאתה מתאר. כרגע, על ה-K107 הטריים (והדביקים מהותית מהמקוריים) המערכת נכנסת לפעולה במקרים נדירים.

 

עם כל התופעות הנ"ל תחילת נסיעה איתי זה אחד הדברים הכי מבחילים שיש.

בוא נסכם את זה כך - מי שרוצה לערבב מטרנה / שייק אחרי אימון יכול להניח לי את הבקבוק על המושב ל2 דקות.

לא יהיו "גושים" במשקה.

 

תומר

 

נראה איך יגיעו המתוחות - בשידוך לפאווריש(פ)יט או ל-ZF6.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני חייב לציין שאם יגיעו סטיישן עם גיר תקין(לחלוטין!)לא תהיה לי שום התנגדות לבלות עוד סיבוב עם הפוקוס.

בסך הכול מלבד הגיר הרכב סיפק את הסחורה.

 

נ.ב- ולא יכבה ברוורס!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

לגבי הבלמים - אכן הלכו אצלי בקצב גבוה יחסית, אפילו אליי. בנהיגה אגרסיבית הייתי גומר רפידות קדמיות תוך 8-9K. אחרי שהרגעתי קצת הצלחתי למשוך בין טיפול לטיפול (15K). רפידות מקוריות בלבד, חוץ מנסיון אחד לא מוצלח עם תחליפיות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

הפיאסטה שהיתה לי הגיעה עם רפידות גמורות לטיפול 30,000. הן היו גמורות ברמה כזאת שלא היה מנוס מהחלפת הדיסקים בנוסף אליהן.

זה די מפתיע, בהתחשב בעובדה שלא מדובר ברכב חזק מיוחד מחד, ובכך שלא באמת נהגתי בו חזק מאידך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

היום לדעתי היצרנים "מכריחים" את בעלי הרכבים להחליף רפידות כל זמן די קצר, על מנת למקסם רווחים (לוקח לדוגמה את המאזדה 2 שהייתה לי, איתה הייתי נוהג די רגוע ועדיין הרפידות היו הולכות על ימין ושמאל). זו דעתי בכל אופן (גם לגבי רכבים חדשים, תחליף כל 3 שנים כי אח"כ יש בעיות וכו').

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בקשר לבלמים, אני לא בטוח שיש מגמה של יצרנים להחלפות תכופות - ברומסטר שהייתה לי נסעתי 60K ללא צורך בהחלפת רפידות - נהגתי 3.5 שנים על רפידות מקוריות מפס הייצור והן גם לא הראו שום סימן שב-60K הם ידרשו החלפה, כך שלהערכתי הם היו מחזיקים לפחות עד טיפול 75K.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אני חייב לציין שאם יגיעו סטיישן עם גיר תקין(לחלוטין!)לא תהיה לי שום התנגדות לבלות עוד סיבוב עם הפוקוס.

בסך הכול מלבד הגיר הרכב סיפק את הסחורה.

 

נ.ב- ולא יכבה ברוורס!

 

תומר

 

הפוקוס הבאה חוזרת לגיר פאלנטרי רגיל. מצד אחד זה מעולה שהגיר המקולל פינה את מקומו, מצד שני זה חבל כי לפורד יש בארסנל גיר רובוטי שמתפקד מעולה ( ע"פ בעלי מונדאו וs max)

פורסם
בקשר לבלמים, אני לא בטוח שיש מגמה של יצרנים להחלפות תכופות - ברומסטר שהייתה לי נסעתי 60K ללא צורך בהחלפת רפידות - נהגתי 3.5 שנים על רפידות מקוריות מפס הייצור והן גם לא הראו שום סימן שב-60K הם ידרשו החלפה, כך שלהערכתי הם היו מחזיקים לפחות עד טיפול 75K.

 

מאוד פשוט: לרומסטר וליטי אין דמוי דיפ' מוגבל החלקה - להלן, XDS. ברכבים שיש את המערכת, השחיקה מהירה יותר (בעיקר כשננהגים "חזק").

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)
אל תיקח את הבריטים בתור דוגמא להבנה ברכב (קלרקסון והמילטון הם יוצאים מהכלל שאינם מעידים על הכלל). קונים שם פורד מטעמים פטריוטים כמו שצרפתים קונים רנו וסיטרואן. עוד דוגמא? בישראל מכרו בשנות ה70' מכוניות רום כרמל.

לבריטים יש אולי תעשיית טלוויזיה וקולנוע מצוינת אבל ברכב הם לא סיפור הצלחה

 

ברור..

כנראה שאסטון מרטין,יגואר,מקלרן,בנטלי,לוטוס,רולס-רויס,זה לא רכבים ברמה של VAGGGGGG...:roflmao::roflmao::roflmao:

עריכה אחרונה על ידי GUGY
פורסם

RR בבעלות BMW

AM - בבעלות קבוצות השקעה אירופאיות

יגואר - בבעלות טאטא (הודו)

 

 

בנטלי - זה VAGGGG:roflmao::roflmao::roflmao:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...