Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לגבי גיר כפול מצמדים של פורד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה לכולם על התשובות. אוסיף כמה פרמטרים שלא ציינתי.

-עשיתי בדיקה לרכב השבוע במכון בדיקה מפורסם - נמצאו 0 תקלות בגיר, ותקלה מינורית במנוע, ונמצא כעת במוסך לתיקון. כמובן ששלדה נקיה

-הרכב עשה 40K ומתוכנן לנסוע לא יותר מ 10K בשנה(מעט מאוד)

השאלה שלי היא האם הבעיות הרציניות שאתם מתארים(בעיקר בתגובה של mike6) אמורות להופיע בעת בדיקת רכב, והאם התקלות מופיעות גם בשימוש לא גדול ברכב, כלומר פחות מ10 אלף ק"מ בשנה...

בנוגע לאי נוחות זה עניין הרעידות ברור לי - מופיע גם בגולף של אחי, אבל אם יש תקלות של ממש(של סכנה) כמובן אתרחק מהרכב.

למי ששאל למה אני צריך להשלים עם תקלות? ובכן, כשאני קונה רכב מליסינג המבחר הוא לא מרהיב וגדול, התעניינתי גם ב i30 וכל מה שמצאתי עם קילומטרז מעל 100K ב3 שנים או תאונות קשות... אם יש המלצות לרכב אחר באותו סוג מליסינג אני אשמח לשמוע.

 

ד"א- האם ייתכן שמעל מיליון בריטים טועים? זה באמת הדגם הנמכר ביותר בבריטניה, ואני משער שחלק גדול מהם נוסע בתיבה הרובוטית.

 

עוד שאלה שרציתי לשאול בנוסף לאלו ואין לי מושג איך שכחתי

איך הנסיעה במצב S ? כאשר לנהג יש שליטה על העברת ההילוכים.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השליטה הידנית בהילוכים לא נוחה. כפתור +/- בצד הידית.

לגבי הגיר, מאד מעניין לדעת כמה עולה החלפת קלאצ'ים ומחזירי שמן באופן פרטי.

אם זאת הבעיה המרכזית ויודעים לאן נכנסים ומה העלויות העתידיות של התיקון לא הייתי פוסל פוקוס במחיר הנכון...

פורסם

מעבר לנוחות. האם תקלות יהיו גם בשימוש בהעברת הילוכים ידנית? לפי מה שהבנתי הגיר מאוד מהוסס בהעברות הילוכים

פורסם (נערך)

לא יודע לגבי עלויות אבל הנה וידאו שמראה באיכות מצויינת ועם הרבה הסברים איך נראית החלפה של האטם הפנימי

 

 

מישהו יודע ממתי התחילו לשים אטמים "משודרגים"?, צבע חום לפי הוידאו ? מתי התחילו לשים קלאצ'ים "משודרגים"?, לפי התגובות לוידאו.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

התשובה היא כן. לי הייתה בפוקוס בעיה של קלאץ' מחליק תחת עומס, ומכות בהעברות. זה היה קורה גם במצב ידני. אגב - מצב S הוא לא ידני, זה מצב 'ספורט', שהוא עדיין אוטומטי רק עם אופי יותר ספורטיבי. במצב הזה אם תלחץ על הכפתורים המטופשים שעל הבורר, תעבור בעצם למצב ידני.

כדי לחזור למצב אוטומט צריך להעביר ל-D ואז חזרה ל-S. ב-D גם אפשר להעביר הילוכים באופן יזום עם הכפתורים, אחרי מספר שניות המחשב חוזר למצב אוטומט לבד.

הייתה לי פוקוס 2.0 2012 במשך שנתיים וחצי, רוב הזמן סבלתי מהגיר הזה, עם הרבה כניסות למוסך וריבים עם המכונאים עד שהחליפו לי קלאצ'ים אחרי שנה של תלונות. אחרי ההחלפה המצב השתפר משמעותית, לא היו החלקות יותר, אבל התוכנה שלו עדיין לא מספיק טובה, רוב הזמן הוא מתנהג סביר כשהוא תקין, מדי פעם יש לו שטויות כאלה ואחרות. נהיגה ספורטיבית הופכת לפעולה מאד מבאסת עם הגיר הזה, פשוט הורס את כל הכיף.

היום אני עם DSG (אוקטביה 1.4 חדשה) - ההבדל עצום, הגיר מתנהג מעולה, חלק ומהיר כמעט בלי להתבלבל, גם תחת עומס ובנהיגה ספורטיבית הוא משתף פעולה.

שורה תחתונה ? אם הגיר תקין, לא מחליק, לא רועד בזחילה ובזינוק, מעביר הילוכים בצורה מעודנת יחסית - אתה יכול לקנות ולקוות לטוב, אבל קח בחשבון שיש מצב שזה יחזור שוב מתישהו. כמו כן כשתרצה למכור את הרכב תצטרך כנראה להוריד הרבה במחיר מאותן סיבות.

לגבי תקלות אחרות - אצלי ברכב הייתה גם נזילה מהרדיאטור - הוחלף לחדש. לא זכור לי עוד משהו קריטי חוץ מהגיר. אצלי לא הייתה את הבעיה של הגומיות בדלתות, אבל אני היוצא מהכלל במקרה הזה. יש גם כאלה שהתלוננו על קילופים של הניקל בהגה.

לי הייתה גירסת טיטניום, בטרנד מערכת השמע זוועתית למדי - בעיקר בחיבור הבלוטות' (עם צפצוף מעצבן שמתגבר עם עליית הסל"ד, בעיית הארקה שהם לא יודעים לפתור). המיקרופון סובל מרעשי רוח בנסיעה מהירה. בטיטניום המצב קצת יותר טוב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לברוח כמו מאש. לאחר 82000 קמ עם גירסאת ה 2 ליטר, גיר גרוע שלא מטופל ברצינות עי היבואן. הרכב היה כשמונה פעמים במוסך והכל הוחלף, אולם לגיר יש ריות בעקר במעבר בין שני לשלישי כולל רעש ורעד מורגש. אצלי גם הגומיות בדלתות האחוריות נשרו. כמו כן קרה לי שאני מכניס לרוורס ופשוט כלום לא קורה, הרכב לא זז. כבויי והדלקה עוזר. בקיצור, רכב גרוע בגלל גיר לא בשל.

פורסם

למיטב ידעתי (ונסיוני המועט) הגיר במונדאו (וגם ב-SMAX/גלקסי) שונה מזה המותקן בפוקוסים/פיאסטה. אני מכיר את התופעות המתוארות פה מנהיגה בפוקוס 2.0 ליטר, אך לא נתקלתי בתופעות הנ״ל בנהיגה בגלקסי (ונהגתי באחת ממקום העבודה אלפי קילומטרים). בגלקסי הגיר עובד טוב למדי.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

במונדאו ובגלקסי הגיר שונה ,ואין לי נסיון שלילי איתו.

פותח השרשור תעשה לעצמך טובה ותתרחק מהפוקוס.

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

 

 

ד"א- האם ייתכן שמעל מיליון בריטים טועים? זה באמת הדגם הנמכר ביותר בבריטניה, ואני משער שחלק גדול מהם נוסע בתיבה הרובוטית.

 

אל תיקח את הבריטים בתור דוגמא להבנה ברכב (קלרקסון והמילטון הם יוצאים מהכלל שאינם מעידים על הכלל). קונים שם פורד מטעמים פטריוטים כמו שצרפתים קונים רנו וסיטרואן. עוד דוגמא? בישראל מכרו בשנות ה70' מכוניות רום כרמל.

לבריטים יש אולי תעשיית טלוויזיה וקולנוע מצוינת אבל ברכב הם לא סיפור הצלחה

פורסם

סתם כדי לאזן קצת - נהגתי כ35KKM מאוד מאומצים על פוקוס 1.6 2013 ליסניג. לא נתקלתי באף תקלה או בעיה לא בגיר ולא בכלל. כמובן זה לא אומר שום דבר מבחינה סטטיסטית. אגב, פורד היא חברה אמריקנית והפוקוס מיוצרת בגרמניה, באנגליה פורד מייצרת מעט חלקים. לא יודע למה הבריטים אוהבים פורד, אבל זה לא בגלל פטריוטיות.


×
×
  • תוכן חדש...