Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן לכולם,

 

אני מחפש רכב משפחתי, שני הרכבים בנושא הגיעו לגמר.

האמת שעל ה- i35 יש המון שרשורים וחוות דעת, על ה i30cw קצת פחות. אשמח לשמוע דעות.

 

אנחנו כרגע עם שני ילדים קטנים, מקווים להתרחב בעתיד בע"ה. הרכבים הנ"ל יהיו פרקטים לשלושה ילדים מאחורה? גילאי 5, 3 ותינוק נניח.

יש רכב אחר שהייתם ממליצים למשפחה עם שלושה ילדים?

 

האם חוץ מתא מהמטען של הסטיישן, יש לה יתרון על פני ה i35? כי תכלס התא מטען של ה i35 מספיק עבורי.

עריכה אחרונה על ידי A.E.M
פורסם

מבין השניים, ה I30 עדיפה, למרות שה I35 נאה ומאובזרת יותר.

ה I30 נוחה בהרבה לנסיעה ומרגישה בוגרת בהרבה, כנראה בשל המיתלה הנפרד מאחור.

גם יחידת הכוח מרגישה טוב יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

עברתי לאחרונה(כמה חודשים) מi30 cw לi35,מטעם אחד עיקרי:

בקרת שיוט,שעבורי,שנוסע הרבה,הייתה מרכיב קריטי. הרכב מאובזר יותר אבל זה מינורי(סאנרוף שלא בשימוש,קיפול מראות בלחיצה) עבורי וכמעט חסר חשיבות. מצד שני,אין השחרת חלונות כמו בקודמת,ועבורי,עם ילדים קטנים,זו מגרעת. איכות נסיעה טובה אך הגה לא מתקשר במיוחד,וככלל נופלת ברוב הפרמטרים מבחינת נהיגה מקודמתה.לי היה שיקול שאין לרבים,כך שזה מאוד תלוי בך. אין ממש משמעות לסטיישן ביומיום,אבל כשצריך אותו,זה יתרון ענק.

פורסם
תסביר לנו בבקשה למה דווקא רכבים אלו הגיעו לקו הגמר, ומי עוד היה במירוץ?

 

היו במירוץ גם הטויוטה קורולה והפורד פוקס בעיקר. למעשה כל המשפחתיות בסגמנט הזה היו במירוץ.

מקריאה של לא מעט שרשורים ומבחני דרכים, הגעתי למסקנה שהיא נותנת את התמורה הטובה ביותר בסה"כ הכללי. אגב, זה לא שהמירוץ נגמר. אפשר לשנות את דעתי. :-)

פורסם
עברתי לאחרונה(כמה חודשים) מi30 cw לi35,מטעם אחד עיקרי:

בקרת שיוט,שעבורי,שנוסע הרבה,הייתה מרכיב קריטי. הרכב מאובזר יותר אבל זה מינורי(סאנרוף שלא בשימוש,קיפול מראות בלחיצה) עבורי וכמעט חסר חשיבות. מצד שני,אין השחרת חלונות כמו בקודמת,ועבורי,עם ילדים קטנים,זו מגרעת. איכות נסיעה טובה אך הגה לא מתקשר במיוחד,וככלל נופלת ברוב הפרמטרים מבחינת נהיגה מקודמתה.לי היה שיקול שאין לרבים,כך שזה מאוד תלוי בך. אין ממש משמעות לסטיישן ביומיום,אבל כשצריך אותו,זה יתרון ענק.

 

גם אני משתמש הרבה בבקרת שיוט. גם בעיני סאנרוף הוא חסר חשיבות, מבחינתי זה משהו שלא מעניין אותי ושעלול להתקלקל.

יש הבדל בינהן מבחינת המקום מאחור? נראה לי זהה לגמרי. עם כמה ילדים את נוסע ברכב?

 

אגב, היום אני נוסע בסיאט איביזה רפרנס, עם שני ילדים, כלב, עגלה מאחורה ותיקים עם ציוד לסופ"ש ארוך לכל המשפחה, ואנחנו מסתדרים. לא שיא הנוחות, אך מסתדרים. לכן השדרוג ל i35 מבחינת מקום הוא כבר שדרוג מסיבי. אם היתרון בסטיישן זה פשוט עוד קצת מקום אחסון, אז עושה רושם ששווה ללכת על ה i35. מה אתם אומרים?

פורסם
מבין השניים, ה I30 עדיפה, למרות שה I35 נאה ומאובזרת יותר.

ה I30 נוחה בהרבה לנסיעה ומרגישה בוגרת בהרבה, כנראה בשל המיתלה הנפרד מאחור.

גם יחידת הכוח מרגישה טוב יותר.

 

תודה :-)

פורסם

אני חושב שדווקא הקורולה עדיפה, למה היונדאי מועדפת בעיניך?

הטויוטה חדישה יותר, היונדאי כבר עברה מתיחת פנים של אמצע החיים.

לקורולה 7 כריות אויר, ליונדאי 6. יש לקורולה גם ציון עדכני יחסית של 5 כוכבים במבחן הריסוק האמריקאי.

לקורולה יש מערכת מולטימדיה סופר פשוטה לתפעול ומאוד איכותית עם שיקוף מסך של חלק ממכשירי אנדרואיד. ליונדאי מערכת מהתקנה מקומית.

לקורולה גיר רציף שתורם לחסכון בדלק, ליונדאי 6 הילוכים פלנטארי.

 

לדעתי המשפחתיות של יונדאי זקוקות לרענון, ה-I35 בסעיפי עידון, התנהגות כביש ונוחות נסיעה וה-I30 בסעיפי האבזור. שתיהן יחד בנושא ביצועים וצריכת דלק.

במקום ה-I30 אתה יכול לבדוק קיה סיד סטיישן שחולקת הרבה רכיבים עם ה-I30 אבל מצויידת בגיר רובוטי דו מצמדי שתורם לחיסכון בצריכת הדלק ומציעה כיול מתלים עדיף לדעתי ותא נוסעים איכותי יותר.

אם אתה מעדיף סדאן אז הקורולה כמו שציינתי עדיפה לדעתי, גם האוקטביה עדיפה אבל היא יקרה יותר ונכנס גם שיקול של אמינות צפויה עם ה-DSG.

אני הייתי מוסיף לרשימה גם את סיאט לאון סטיישן, אבזור עדיף על של היונדאי, יחידת כוח חסכונית יותר ותמורה עדיפה למחיר.

פורסם

אני אבא לשניים(2.5 ו6,5) ומבחינת מקום מאחור,אני חושב שהנוכחית מרווחת יותר,אם כי כשהיינו זקוקים למקום לילד שלישי מאחור,כבר נעשה צפוף.

גם אני חושב שבגזרת הסדאן,הקורולה עדיפה על שתיהן.

פורסם

בוודאות, מבדיקה שערכתי בין 2 הרכבים, ה I35 יותר מרווחת מאחורה מהI30CW החדשה.

בהנחה שתהיה עם בוסטר גב, מושב בטיחות וסלקל בע"ה לתינוק, אז בשנה ראשונה הסלקל יהיה ממוקם קדימה ואתה או אשתך תידחסו מאחור בלוליינות. לאחר שהתינוק בן שנה, הגדולים בגיל 6, 4 עם בוסטר גב (חייב בכדי להנמיך את החגורה, כי בבוסטר ללא משענת גב החגורה עוברת על הצוואר של הילד) והתינוק עובר למושב בטיחות ואז אתה צריך רכב שיכול להכיל מאחורה 2 בוסטר גב + מושב בטיחות. דבר זה מאוד ספציפי למבנה הבוסטרים ומושב הבטיחות ולמבנה המושב האחורי של הרכב ומיקום חגורות הבטיחות (שקועות, בולטות, מקובעות, ניתנות להזזה וכו').

אז בעצם יש לך כאן עוד שיקול שאתה צריך לקחת בחשבון וגם לאחר שמצאת רכב שאתה סגור עליו - תוודא שהגנון שלך נכנס פנימה - ולדעתי כשמשקיעים 80 עד 130 אלף ש"ח ברכב, רצוי מאוד לבדוק את הפרמטר החשוב ביותר שתתעסק איתו בכל יום, אז הכי טוב זה לקחת את המושבים ולבדוק אם הם ואתם נכנסים ברכב בכל תצורות סידור הישיבה שתצטרכו להשתמש בהן בחלוף השנים.

לדוגמא מאצלי: 2 בוסטרים ומושב בטיחות במושב אחורי של אוקטביה 2013 - מפאת מבנה המושבים, החגורה של בוסטר אחד מקובעת ובכל פעם הילדה נאלצת להשתחל לתוכה ואז אני מהדק את החגורה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אני חושב שדווקא הקורולה עדיפה, למה היונדאי מועדפת בעיניך?

הטויוטה חדישה יותר, היונדאי כבר עברה מתיחת פנים של אמצע החיים.

לקורולה 7 כריות אויר, ליונדאי 6. יש לקורולה גם ציון עדכני יחסית של 5 כוכבים במבחן הריסוק האמריקאי.

לקורולה יש מערכת מולטימדיה סופר פשוטה לתפעול ומאוד איכותית עם שיקוף מסך של חלק ממכשירי אנדרואיד. ליונדאי מערכת מהתקנה מקומית.

לקורולה גיר רציף שתורם לחסכון בדלק, ליונדאי 6 הילוכים פלנטארי.

 

לדעתי המשפחתיות של יונדאי זקוקות לרענון, ה-I35 בסעיפי עידון, התנהגות כביש ונוחות נסיעה וה-I30 בסעיפי האבזור. שתיהן יחד בנושא ביצועים וצריכת דלק.

במקום ה-I30 אתה יכול לבדוק קיה סיד סטיישן שחולקת הרבה רכיבים עם ה-I30 אבל מצויידת בגיר רובוטי דו מצמדי שתורם לחיסכון בצריכת הדלק ומציעה כיול מתלים עדיף לדעתי ותא נוסעים איכותי יותר.

אם אתה מעדיף סדאן אז הקורולה כמו שציינתי עדיפה לדעתי, גם האוקטביה עדיפה אבל היא יקרה יותר ונכנס גם שיקול של אמינות צפויה עם ה-DSG.

אני הייתי מוסיף לרשימה גם את סיאט לאון סטיישן, אבזור עדיף על של היונדאי, יחידת כוח חסכונית יותר ותמורה עדיפה למחיר.

 

גם אני אהבתי מאוד את הקיה סיד סטיישן, רכב מאוד מרווח ונעים (צריך לנסוע בו כדי להבין), חסכוני - זה גם חשוב לך - וההתנהגות כביש טובה

פורסם (נערך)

אגב, בהתחשב בכך שאין לי הגבלת תקציב עקרונית. הייתם ממליצים על רכב אחר מלבד ה i35 או הקורולה (שכרגע מסתמנת כמובילה)? נניח הסקודה אוקטביה או מאזדה שלוש?

על איזה רכב אפשר לומר ששלושה ילדים יוכלו לשבת בו מאחור בניחותא?

עריכה אחרונה על ידי A.E.M
פורסם

האוקטביה מכונית מצויינת אבל גיר ה-DSG7 הוא עדיין סימן שאלה לדעתי והאחריות הקצרה רק מחמירה את הבעיה. המושב האחורי שלה הכי מרווח.

×
×
  • תוכן חדש...