Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון: עשיתי הבוקר נסיעת מבחן גם בקורולה וגם i35.

נדמה לי שהקורולה שקטה יותר ופחות מורגשת על הכביש בייחוד במהירויות גבוהות. בנוסף, ה i35 מרגישה יותר זולה בפנים אך גם מעט יותר מאובזרת. יתרון שיש לה הוא שמערכת המולטימדיה שלה תומכת בעברית אך מנגד היא בתהקנה מקומית שזה טיפה מבאס.

מבחינת המחיר, ההפרש בינהן לא גדול. הקורולה אולי יותר יקרה באלף- אלפיים שקל לכל היותר.

 

יש בכל רכב יתרונות וחסרונות בדברים אחרים ואין לזה סוף.

מה אתם אומרים, ללכת על הקורולה?

 

 

 

דרך אגב- מנסיונכם, מגיני הדלתות שהציעו לי, באמת מגינים על הדלתות מפני מכות ופתיחות דלתות של אחרים?

פורסם

עדכון לעדכון:

לתדהמתי הרבה, *בכל* הטויוטות, אין GPS במערכת המולטימדיה וגם לא ניתן לשים GPS!

חשבתי שהם צוחקים עלי! שאלתי אם נראה להם הגיוני שמישהו ירצה לקנות לנד קרוזר ב 370,000 ש"ח ולא ניתן יהיה לקבל GPS במערכת אפילו לא בתוספת תשלום? נאמר לי שהם מודעים לחסרון הגדול אבל זה המצב. הייתי המום. מפריע לי להפרד מ 130,000 ש"ח עבור קורולה בלי שיהיה ניתן לקבל GPS, אפילו כשדרוג.

 

אני מגזים פה? אתם הייתם מוותרים על רכב בגלל דבר כזה?

 

אגב, יש שני פתרונות למצב שאני לא יודע איזה מהם גרוע יותר:

1. לפרק את המערכת המקורית ולהתקין מערכת אחרת שתומכת ב GPS בכמה אלפי ש"ח.

2. לשנמך את הסמארטפון לגלקסי 3 ואז נדמה לי שהמערכת הקיימת יודעת להסתנכרן אליו (אבל רק לדגם הזה).

פורסם

עמדתי לפני כשנה בהתלבטות בין היונדאי לקורולה, אחרי המון בדיקות והתייעצות עם בעלי רכבים אלה העדפתי את היונדאי 35 מהסיבות הבאות:

אבזור עדיף משמעותית, חסכון בדלק, זה נשמע מוזר אבל היונדאי יותר חסכונית, תיבת הילוכים סטנדרטית עושה את העבודה ביונדאי לעומת רציפה בקורולה(לא מתחבר לרציפה), מערכת מולטימדיה מסובכת בקורולה, היונדאי לדעתי הרבה יותר יפה. היונדאי נופלת באיכות ומעט בנוחות. ביצועים ומרווח דומים.

היום אחרי שנה עם היונדאי אני מאוד מרוצה, בתקופה שאני מחזיק אותה גיליתי שהרכב זול מאוד לאחזקה(טיפולים,ביטוח).

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

×
×
  • תוכן חדש...