Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בבדיקת רכב יוקרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסתכלתי על רכב יוקרה בן שנתיים. בכוונה אני לא כותב איזה רכב כדי לא לפגוע בבעל הרכב אם הוא משוטט פה באתר.

בקיצור, דרך קשרים ומספר הרכב, קבלתי את דו"ח המוסך שלו כדי לראות אם להתקדם איתו לבדיקה מלאה. בדיקה לרכב כזה עולה כ- 1000 ש"ח.

 

הכל נראה רגיל: שמנים, פילטרים, מים למגבים וכאלה. הכל למעט 2 דברים שהציקו לי:

 

1. הוחלף מיכל דלק

2. הוחלף דוד אחורי של אגזוז

בשניהם החליפו לחלקים מקוריים ולא אפטרמרקט או שדרוגים.

 

מה יכולה להיות הסיבה והאם יש קשר בין 2 הרכיבים המוחלפים? זכרו, הרכב בן שנתיים.

 

כבר עלו לי מחשבות שאולי תדלק בטעות סולר, אולי'התיישב' על מדרכה.

 

אשמח לשמוע את דעתכם כי אני חייב להחליט אם לקחת לבדיקה.

לא יכול לשאול את בעל הרכב כי הרכב ממגרש (בגלל זה גם התאמצתי לקבל דוח מוסך לבד)

אם היו הרבה רכבים כאלו, היה לי יותר קל,הבעיה שאין.

 

תודה

פורסם

רכב יוקרה עדיף לקחת למוסך מתמחה בתור התחלה,כאן העלות תהיה בין חינם ל200-300 ש"ח ובמידה המוסך המתמחה ימצא את הרכב כשיר,תבחר בין לסגור את העסקה או לקחת למכון.

Porsche 944 turbo

פורסם

נסע על חצץ? ירד מדרכה? שפשף מחסום תנועה?

מה זה משנה.

אם אין פגיעת שלדה / תיקונים, מדובר בחלקים פריקים.

בקש לבדוק דוח שמאי (למקרה שהיה מעורב ביטוח) או הסטוריה במוסך. (סביר שרכב יוקרה בן שנתיים מטופל במוסך היבואן).

אם אין דוח שמאי ואין הסטוריה - בדוק יסודי אצל פחח המתמחה ברכבים כאלו.

 

עריכה: אני מבין שיש לך הסטוריה מהמוסך. האם הדוד ומיכל הדלק הוחלפו באותו ביקור? בוצעו עוד עבודות / חלפים?

הוחלף רק הדוד האחורי?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כבדיקה ראשונית, פתח את תא המטען והרם את כיסוי הרצפה.

בדוק היטב היטב אם אין סימני מעיכה, אפילו הקטנים ביותר.

אם הצמיג הרזרבי 'מונח' בשקע, הכי קל לראות על היקף השקע אם הוא מעגלי-מושלם.

פורסם (נערך)

בדקתי RAZMEL,

 

המיכל דלק והדוד האחורי לא הוחלפו באותו ביקור.

קודם המיכל דלק ואחרי כ-4 חודשים הדוד.

כל שאר הדברים נראה טיפולים שוטפים

אגב, בדקתי בגוגל ולא היה ריקול למיכל או לדוד בדגם הזה

 

השאלה היא, האם שני הדברים האלה + העובדה שהרכב במגרש פוסלים אותו על הסף או שווה להשקיע עוד 1000 ש"ח בבדיקה?

עריכה אחרונה על ידי Laurence
פורסם

אני משער שהנהג התלונן על ריחות לא נעים בתא הנוסעים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

למה המוסך משלם על זה?

תובעים את היצרן ומקבלים את עלות החלק בחזרה. בנוסף על הדרך זו אחלה התלמדות למוסכניקים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

תודה על התגובות.

לא רוצה להשאיר אתכם בלי ההחלטה...

ובכן, החלטתי לוותר על הרכב ולהמשיך הלאה.

יותר מידי סימני שאלה, כל החברים אמרו לי לוותר

ובכלל, כשיש ספק - אין ספק !! ופה יש ספק.

 

שוב תודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סיקרנת מאוד.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

×
×
  • תוכן חדש...