Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שנאמר בכותרת,הבחורה סטודנטית,עדיפות לרכבים חסכוניים בדלק. רכבים אמינים בדגש לאחר נפילה עם רכבים קודמים.

יש לה כרגע 40-45K יש אופציה להלוואה קטנה במידה והרכב באמת שווה את זה.

בנוסף,חשבנו ללכת לאחת מחברות הליסינג הגדולות ולחפש רכב..צריך התייעצותכם לגבי חברות בארץ על איזה חברות הייתם ממליצים ועל אילו ממש לא וכו'.

כרגע הילדה חושבת על:

1) nisan micra

2) Huyndai I20

 

הרכב יירכש עוד השבוע כך שעזרתם נחוצה בהקדם

אלטו וI10 לא באות בחשבון בגלל רמת בטיחות נמוכה, (לפחות לגבי האלטו..עד כמה בטוחה הI10?)

תודה לכל העוזרים!

פורסם

לנו יש יונדאי I20 שנת 2009, נוסעת כל יום מעל 100 ק"מ. הרכב נותן תמורה טובה למחיר, מרווח הפנים טוב יחסית לסופר מיני,

צריכת דלק טובה, מאובזרת מאוד (אפילו שזה דגם בסיס, יש לו 6 כריות אויר, כל מערכות הבטיחות, שליטה מההגה על ה AUDIO, כניסת AUX, מחשב דרך וכו'...).

תנסה לבדוק בחברות הליסינג, תוכל לרכוש אחת עם אחריות והיסטוריית טיפולים מלאה.

 

בלי קשר, מחירי ביטוח תוכל לבדוק ב:

http://www.rak.co.il/%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

או ב:

http://www.wobi.co.il

פורסם

ידני או אוטומט?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

התמונה הזו היא מחיפוש שהרצתי באתר של שלמה סיקסט, אם היא לא נוסעת הרבה היא יכולה לרכוש 2011 במחיר נמוך (אפילו להוריד להם מהמחיר שהם רשמו באתר) ואז שהרכב יהיה אצלה הק"מ יתאזן ויתקזז (המנהלת שלי עושה את זה, היא נוסעת מעט מאוד אז היא קונה רכב שהוא שנה-שנתיים על הכביש, מחזיקה אותו כמה שנים ואז הק"מ מתאזן ואפילו נמוך לשנה.

 

tlmll2hjdhzm.png

פורסם (נערך)

מבחינת דלק - צריכה משולבת של 15 ק"מ/ל', ביטוח אנחנו משלמים 4300 מקיף וחובה לכל נהג מגיל 24 ומעלה אבל הפוליסה ממש טובה (היו לי הצעות מחיר זולות יותר אבל זה לא השתלם כי היו דברים חסרים לעומת הפוליסה הזו)

לגבי טיפולים - הרכב היה בליסינג ורוב הטיפולים היו שם, האוטו לפני טיפול גדול, קיבלתי כמה הצעות מחיר ולפי מה שניראה לי החלקים לא כל כל יקרים).

סך הכל מחיר האחזקה סביר, כמובן שצריך לטפל כראוי כדי שהרכב ימשיך להיות תקין.

 

בדוק אופציות נוספות, בסופו של דבר היא צריכה לאהוב את הרכב ושיהיה לה נוח.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

שאני שואל על הI20 משום שממש התלהבה ממנה וממש אוהבת את הרכב (יש לכמה חברים משותפים יצא לה לנהוג ברכב הזה כמה פעמים וממש אהבה).

הגיוני שלפי WOBI מקיף יוצא 10,250?..כל נהג מעל גיל 21 עם וותק של לפחות 4 שנים.

ב10K אני מבטח STI ועוד נשאר עם עודף חחח:-o

פורסם

נשמע יקר ולא הגיוני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יקר מידי,עם קיה פורטה 2010 אני משלם מקיף של נהג חדש 8K.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אין מחלות בI20, לבדוק היסטוריית טיפולים כי הרבה מהן היו בליסינג, אם כבר ליסינג או השכרה לשעבר, אז בחברות כאלו שמטפלות במוסך מורשה יבואן כמו אלדן או אוויס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני זוכר איזשהי בעיה נפוצה בהגה, שווה לחכות לתגובה של חברים נוספים או לבצע חיפוש בפורום כי זה נידון בעבר.

פורסם

כמו כל רכב תבדוק שכל המכלולים עובדים, שטופל כראוי, שהמראות החשמליות והכל עובד.

אם תרצה טלפון של סוכן הביטוח שלי, צור איתי קשר בפרטי אולי הוא יציע לה הצעה טובה.

לגבי האתר השני שהבאתי לך, בדקת שם?.

פורסם

יש לי אלדן ממש קרוב,קראתי הרבה המלצות עליהם אולי באמת אגש לשם,לפי האתר שלהם ולפי ההבטחות שהם מבטיחים נראה שאפשר לסמוך עליהם עם טרייד אין עתידי,שקיפות בטיפולים החזרת הרכב לאחד חודש אם לא מתאים וכו'.

למישהו כאן יש חווית קנייה עם אלדן?..נעימה/לא נעימה?.. אשמח לשמוע.

×
×
  • תוכן חדש...