Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ביחס? לפרארי ב 2,000,000 שקל. כן.

ביחס ישיר ליבואן הנורא הזה וליחס שרות / מוסך/ מחיר ממש לא.

ובעיקר לאופציות בשוק לא ! !

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
ביחס? לפרארי ב 2,000,000 שקל. כן.

ביחס ישיר ליבואן הנורא הזה וליחס שרות / מוסך/ מחיר ממש לא.

ובעיקר לאופציות בשוק לא ! !

לאיזה אופציות ? אני לא מחליף את הרכב מיכוון שאין כאילו .

פורסם
יש פירוט לחבילות בדף של כל דגם באתר של פולקסוואגן.

 

יש לך קישור לחבילת GO? סתם סיקרן אותי ולא מצאתי.

פורסם

נראה לי שזה מה שקראו לו פעם חבילת "enjoy". תוכן החבילה לא מפורט, אבל יש גרסה אחת שהיא בלי (הימנית) ואחת עם (השנייה מימין).

כולל דיבורית BT, חיבור USB ושליטה מההגה על השמע.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
נראה לי שזה מה שקראו לו פעם חבילת "enjoy". תוכן החבילה לא מפורט, אבל יש גרסה אחת שהיא בלי (הימנית) ואחת עם (השנייה מימין).

כולל דיבורית BT, חיבור USB ושליטה מההגה על השמע.

 

זה לא. תוספות מקומיות. enjoy זה המערכת-מחשב החדשה שלא מגיעה כמובן בדגם הזול.

[h=4]חבילות אבזור[/h]


go2_1.jpg

  • דיבורית BT
  • חיישני חניה שטוחים
  • תושבת ועריסה לטלפון נייד

מחיר לצרכן: 2,650 ש"ח כולל מע"מ

 

 

pro_2.png

  • דיבורית BT
  • חיישני חניה שטוחים
  • תושבת ועריסה לטלפון נייד
  • חישוקי סגסוגת

מחיר לצרכן: 4,690 ש"ח כולל מע"מ

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם

יש לך כרגע מנוע MPI ,תחשוב פעמיים. ממליץ לך להמשיך איתו. הוא מצויין והחסכון לכאורה במנוע TSI החדש קטן וחסרונותיו ידועים.

פורסם

כרגע מסתמן שזה הכיוון, אשאר עם ה-MPI האטמוספרית שלי עוד כשנה עד שיגיע שוב מבצע ש "לא יחזור" .

אולי הדגם החדש של הפאביה ישכנע אותי לשלם את הפער שקיים היום.

פורסם

הדגם החדש של הפאביה נראה יותר מכוער ומשעמם מהדגם הנוכחי, כך שאני במקומך לא הייתי מצפה לכלום.

מה שכן, הייתי בודק את הפולו והמבצעים עליה. נראית מצוין כשהיא מאובזרת.

פורסם

בסאדו-מאזו איזה תפקיד אתה לוקח?

תביא למנוע ולגיר כמה שנים להתייצב ולקבל אמינות נורמלית או ליבואן להתפקח ולגלות תקלות לפני שהם משביתים מנועים על ימין ועל שמאל.

פורסם
הדגם החדש של הפאביה נראה יותר מכוער ומשעמם מהדגם הנוכחי, כך שאני במקומך לא הייתי מצפה לכלום.

מה שכן, הייתי בודק את הפולו והמבצעים עליה. נראית מצוין כשהיא מאובזרת.

 

נכון, באמת כיערו אותה בדור האחרון....לעזאזל עם VAG...


×
×
  • תוכן חדש...