Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תחשוב על זה רגע. אתה באמת רוצה dsg? באמת?

 

רכב חדש לחלוטין ... מה הסיפור ? תחשוב שוב על dsg ? גיר מעולה. יש לי אותו ביטי ובגלל שאני ממש מרוצה מהשילוב שלו עם ה tsi רכשתי לעצמי גם פולו dsg tsi... יש אחריות על רכב חדש אם אתה לא יודע.

מצחיקה אותי התגובה שלך.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^

 

אבל הפולו שקנית היא לא חדשה ולא באחריות, וכנראה גם הייטי כבר, אז בהצלחה עם זה. :wink:

פורסם
רכב חדש לחלוטין ... מה הסיפור ? תחשוב שוב על dsg ? גיר מעולה. יש לי אותו ביטי ובגלל שאני ממש מרוצה מהשילוב שלו עם ה tsi רכשתי לעצמי גם פולו dsg tsi... יש אחריות על רכב חדש אם אתה לא יודע.

מצחיקה אותי התגובה שלך.

 

אז תצחק, את כל מי שנתקע עם ה-DSG באחריות זה לא מצחיק. גם אם התיקון לא עולה כסף.

ואת מי שעברה לו כבר האחריות זה ממש לא מצחיק

פורסם
אז תצחק, את כל מי שנתקע עם ה-DSG באחריות זה לא מצחיק. גם אם התיקון לא עולה כסף.

ואת מי שעברה לו כבר האחריות זה ממש לא מצחיק

 

גם לי יש יטי (אחרי אחריות) ולא אכפת לי אם יתקע, מחיר התיקון של גיר מלא 7500 ש"ח, זה הסכום שגורם לך לסיוטים?

לעומת זאת אני מאד נהנה מהשילוב גיר מנוע שהוא הכי טוב היום בשוק, אחרי 23 שנים על רכבים ואופנועים מצאתי את השילוב המוצלח יותר לטעמי.. לא אכפת לי לצחוק אני מרוצה.

כרגע על כ 50 אלף קילומטר , מרוצה מכל רגע.

Kia Niro 2017

פורסם

הכי חכם זה באמת לחכות למבצע טוב או לקנות אוטו יד 2 שלא חשבת לכיוון שלו.

אני מסכים איתך ש 90K זה הרבה בשביל פאביה שסיאט עולה 80K, אבל אל תשכח שיש לך אבזור שונה בפאביה והסיאט מגיעה ערומה.

מעניין אותי כמה עולה גרסת "הפרימיום" של פאביה ( גג לבן + סאן רוף, מושבי ספורט, ג'אנטים וכו') .

אוטו-מאניה :-)

פורסם

על איזה הבדלים באבזור אתה מדבר שיש לפאביה עדיפות?

4 כריות בשניהם, 4 חח בשניהם, מערכת מקורית בשניהם, ג'נטים רגילים בשניהם, צבע לבחירה רק לפאביה, מערכת דאון היל רק לאיביזה, חיישני ל. אויר + חימום מראות לפאביה לא יודע אם לאביזה, קרוז קונטרול לאיביזה, מנוע גיר זהים.... בקיצור זה נראה כתיקו.

מסתמן כרגע ישיבה על הגדר עד הקריז הבא

פורסם
נו באמת, כתבתי שאם איביזה 1.4 ידנית וסקודה 1.4 ידנית עלו 70k, אין סיבה שסקודה 1.2 dsg תעלה 90k בזמן שאיביזה 1.2 dsg עולה 80k.

 

אז מה מונע ממך לרכוש איביזה?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
גם לי יש יטי (אחרי אחריות) ולא אכפת לי אם יתקע, מחיר התיקון של גיר מלא 7500 ש"ח, זה הסכום שגורם לך לסיוטים?

לעומת זאת אני מאד נהנה מהשילוב גיר מנוע שהוא הכי טוב היום בשוק, אחרי 23 שנים על רכבים ואופנועים מצאתי את השילוב המוצלח יותר לטעמי.. לא אכפת לי לצחוק אני מרוצה.

כרגע על כ 50 אלף קילומטר , מרוצה מכל רגע.

 

לך לא אכפת לשלם 7500 תיקון גיר כל 50 אלף קילומטר. לי אכפת.

גם לי יש אוקטביה. אבל לא DSG.

וזה שאתה חושב שהשילוב DSG+TSI הוא הטוב ביותר בשוק זה לא פחות מבדיחה גרועה.

 

TSI - יענו מנוע קטן ומודגש זה משהו שכבר הפך להיות נפוץ אצל הרבה יצרנים וזה אחלה.

DSG - שהיא בגדול רובוטית דו מצמדית - גם קיימת אצל יצרנים נוספים.

 

בגדול = שהשילוב עובד הוא סבבה, פגמי תכנון בחלק ממנועי ה-TSI ובגיר ה-DSG7 הופכים לשילוב הכי מעורר ספקות בשוק ולא הכי טוב בשוק.

 

תבוא לעדכן אותנו שיתקלקל לך הגיר איך שמחת לשלם 7500 ש"ח

פורסם
על איזה הבדלים באבזור אתה מדבר שיש לפאביה עדיפות?

4 כריות בשניהם, 4 חח בשניהם, מערכת מקורית בשניהם, ג'נטים רגילים בשניהם, צבע לבחירה רק לפאביה, מערכת דאון היל רק לאיביזה, חיישני ל. אויר + חימום מראות לפאביה לא יודע אם לאביזה, קרוז קונטרול לאיביזה, מנוע גיר זהים.... בקיצור זה נראה כתיקו.

מסתמן כרגע ישיבה על הגדר עד הקריז הבא

 

האיביזה AM5 שזה מה שבמבצע לא מגיעה עם בקרת שיוט (יש מצב שיהיה אפשר להוסיף אבל יעלה לך איזה 3000 ש"ח אם המוסך המרכזי בכלל יהיה מוכן לעשות), הרפרנס כן אבל לפי מה שהבנתי אין במלאי יותר וגם לא יביאו כי מחליפים את הדגם עוד מעט.

פורסם
האיביזה AM5 שזה מה שבמבצע לא מגיעה עם בקרת שיוט (יש מצב שיהיה אפשר להוסיף אבל יעלה לך איזה 3000 ש"ח אם המוסך המרכזי בכלל יהיה מוכן לעשות), הרפרנס כן אבל לפי מה שהבנתי אין במלאי יותר וגם לא יביאו כי מחליפים את הדגם עוד מעט.

 

אז הנה, עוד אבזור שחשבתי שקיים ברשימת היתרונות של האיביזה על הסקודה נפל

פורסם

עזוב טרייד אין, תודיע לי שאתה מחליט למכור את הפאביה שלך.

 

היום הייתי אצל סקודה, נחמד, לדעתי לא משתלם (את הפאביה שלי קניתי ב2012 ביותר זול ממה שהם מציעים.)

 

מישהו יכול להסביר לי מה היתרון בטרייד אין?

פורסם

יש טרייד אין של יבואנים שמוכרים רכבים פחות פופולרים או בעלי תג מחיר גבוהה שמציעים טרייד במחיר מחירון ואז שם זה שווה.

 

רוב היבואנים, וגם צ'מפיון במקרה זה מציע טרייד שהוא בבחינת עושים לך טובה ומשקף מחיר של בקירוב 20 אחוז מתחת למחירון.

 

היתרון, החלפה של רכב ברכב בלי התעסקות עם מכירה ומצב שאתה נשאר ללא רכב לפעמים לתקופה מסויימת.

פורסם
זה לא. תוספות מקומיות. enjoy זה המערכת-מחשב החדשה שלא מגיעה כמובן בדגם הזול.

חבילות אבזור

 


go2_1.jpg

  • דיבורית BT
  • חיישני חניה שטוחים
  • תושבת ועריסה לטלפון נייד

מחיר לצרכן: 2,650 ש"ח כולל מע"מ

 

 

pro_2.png

  • דיבורית BT
  • חיישני חניה שטוחים
  • תושבת ועריסה לטלפון נייד
  • חישוקי סגסוגת

מחיר לצרכן: 4,690 ש"ח כולל מע"מ

 

 

תודה על התיקון, נראה שזה עוד פחות טוב ממה שאני חשבתי. מביך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
גם לי יש יטי (אחרי אחריות) ולא אכפת לי אם יתקע, מחיר התיקון של גיר מלא 7500 ש"ח, זה הסכום שגורם לך לסיוטים?

לך אולי לא, אבל לאלף איש אחרים כן.

אחרי שאתה משלם סכום לא קטן בשנה על אחזקה שוטפת, להוציא עוד 7.5K על שיפוץ גיר זו עוגמת נפש לא קטנה. במיוחד שבדרך כלל מדובר במכוניות חדשות יחסית וכאלה שלא עשו יותר מדי ק"מ. מאחל לך שלא תעבור מה שרבים עברו. אתה יכול לקרוא על לא מעט כאלה רק כאן בפורום.


×
×
  • תוכן חדש...