Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום מותקן לי ברכב HU - Pioneer x8500BT וממנו יש חיבור RCA למגבר Audison 5.1MT.

רמקולים קדמיים + SUB עובדים עם המגבר ורמקולים אחוריים מחוברים ישירות ל - HU.

Current.JPG

 

אני רוצה לחבר מעבד קול MS8. כאשר רעייון מקורי, זה לעבוד אקטיבי מקדימה.

כרגע רמקולים קדמיים מותקנית עם קרוס מקורי (סט מורל הייבריד + טוויטר של אילייט).

משהו כזה:

NEW.JPG

אבל, MS8 מוסיף השהייה וזה אומר שהכול חייב לעבור דרכו.

בהנחה שאני ממש לא רוצה להגביר רמקולים אחוריים, איך הכי נכון לחבר אותם?

פורסם

הMS8 כולל בתוכו מגבר 8 ערוצים חלש מאוד ( בסגנון של הגברה של רדיו דיסק )

תחבר את האחוריים ישירות למגבר שלו.

 

אתה מחבר כבל RCA אחד ליציאת הFRONT של המגברים ואל הכניסה בMS-8

ואתה צריך כבלי RCA מJBL לאודיסון

 

וכמובן כדי לעבוד אקטיבי אתה צריך להוציא את הקרוס אובר ולהריץ כבלים ישירות למגבר

פורסם

יש לך טעות. מספיק RCA כדי להשתמש במגבר הפנימי.

 

כעיקרון יש לך 8 יציאות,

כאשר אתה לא יכול להשתמש ביציאה גם בRCA וגם במגבר הפנימי,

זה אומר שאם חיברת לדוגמא את היציאות 1,2 לטוויטרים 3,4 למידבאסים למגבר שלך בעזרת RCA אתה לא יכול להשתמש שוב ביציאות 1-4 בעזרת המגבר הפנימי ואתה תצטרך להשתמש ב5,6.

 

תשתמש ביציאה 8 בשביל הסאב

×
×
  • תוכן חדש...