Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה זה דברים קטנים שקצת משנים אולי חלקכם תאהבו אולי לא, אבל תמיד טוב לפרסם פה לשמוע חוות דעת ורעיונות.

בתור התחלה מצלמה דרך לרכב לפני חודש קניתי מצלמה מחול (שימושי מאוד דרך עגב) אבל הפריע לי קצת זה שהמצלמה תקועה בשמשה והפחד העיקרי שלי היה שהשמש של הקיץ תשרוף את הגומי וישאר סימן על השמשה אז הפתרון לא כזה בעייתי..

פירוק והעברת כבל -

2.jpg

3.jpg

 

1.jpg

קדיחה באחורה של המראה המרכזית, הכנסת הבורג של המצלמה ,וכייוון המצלמה לכביש -

4.jpg

בדיקה שהכל עובד וניקוי קל

5.jpg6.jpg

סכה הכל לא משהו מסובך יותר מדי , הכבל מוסתר בתעלות וחלקי פלסטיק ברכב באזורים שלא רואים ,הפירוק מהיר ,הקידוח נסתר גם אם אני יוותר על המצלמה עדין לא יראו אותו, אין חשש שישרף הגומי שמחובר לשמשה ,ולא מפריע יותר בפניות.

סכה הוצאות -אפס כל אחד יכול בתכלס עם קצת רצון.

פרויקט הבא לא מזמן הזמנתי לדים "פנסי ערפל בקו ישר" מאיבי 20 שקל והתקנה פשוטה ביותר והחוזק שלהם לא משהו אז החלטתי לפרק ו"לשפר אותם"

זה הלדים שהזמנתי

10.jpg

11.jpg

פורסם
אז ככה זה דברים קטנים שקצת משנים אולי חלקכם תאהבו אולי לא, אבל תמיד טוב לפרסם פה לשמוע חוות דעת ורעיונות.

בתור התחלה מצלמה דרך לרכב לפני חודש קניתי מצלמה מחול (שימושי מאוד דרך עגב) אבל הפריע לי קצת זה שהמצלמה תקועה בשמשה והפחד העיקרי שלי היה שהשמש של הקיץ תשרוף את הגומי וישאר סימן על השמשה אז הפתרון לא כזה בעייתי..

פירוק והעברת כבל -

[ATTACH=CONFIG]384697[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]384698[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]384696[/ATTACH]

קדיחה באחורה של המראה המרכזית, הכנסת הבורג של המצלמה ,וכייוון המצלמה לכביש -

[ATTACH=CONFIG]384699[/ATTACH]

בדיקה שהכל עובד וניקוי קל

[ATTACH=CONFIG]384700[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]384701[/ATTACH]

סכה הכל לא משהו מסובך יותר מדי , הכבל מוסתר בתעלות וחלקי פלסטיק ברכב באזורים שלא רואים ,הפירוק מהיר ,הקידוח נסתר גם אם אני יוותר על המצלמה עדין לא יראו אותו, אין חשש שישרף הגומי שמחובר לשמשה ,ולא מפריע יותר בפניות.

סכה הוצאות -אפס כל אחד יכול בתכלס עם קצת רצון.

פרויקט הבא לא מזמן הזמנתי לדים "פנסי ערפל בקו ישר" מאיבי 20 שקל והתקנה פשוטה ביותר והחוזק שלהם לא משהו אז החלטתי לפרק ו"לשפר אותם"

זה הלדים שהזמנתי

[ATTACH=CONFIG]384705[/ATTACH]

הלדים שהיו בפנים ....

הלדים שאני שמתי ותוצאה סופית

12.jpg

13.jpg

לפני -

14.jpg

אחרי-

15.jpg

אני אישית כרגע מרוצה מהתוצאה השלב הבא הוא להשתיל את הפסי לד בתוך הפלסטיק השחור....

פורסם (נערך)
הלדים שהיו בפנים ....

הלדים שאני שמתי ותוצאה סופית

[ATTACH=CONFIG]384708[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]384707[/ATTACH]

לפני -

[ATTACH=CONFIG]384709[/ATTACH]

אחרי-

[ATTACH=CONFIG]384710[/ATTACH]

אני אישית כרגע מרוצה מהתוצאה השלב הבא הוא להשתיל את הפסי לד בתוך הפלסטיק השחור....

 

נעבור לפרויקט הבא....

יוצא לי הרבה פעמים לנקות את הרכב ניקוי פנימי בלילה, בעקבות זאת ובנוסף לכמה בפורום שראיתי שעשו את זה ...

קיבלתי השראה והחלטתי גם לשים לדים באזור השטיחים הקדמיים .

ניתן לתמונות לדבר בעד עצמם-

מיקום הפס

20.jpg

העברת הכבל-

 

21.jpg22.jpg

"חיווט"

23.jpg

23.jpg

24.jpg

תוצאה סופית -

 

 

25.jpg26.jpg

27.jpg

הלדים פועלים בזמן שאני בוחר ,ולא באופן קבוע!

הפרויקט הבא הוא פוליש ווקס לרכב שלי ולרכב נוסף ,אני מחכה שהמכונה תתפנה להשכרה:-)

אני הולך לבצע פלסטלינה,פוליש גס ועדין מגורייס,אוטם וווקס מנזרנה תמונות בקרוב....

עריכה אחרונה על ידי oran corolla
פורסם

אהבתי את התאורה ברצפה :mm_yeah:

יש תכנון גם לרצפה בשורה האחורית?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

גם אני אהבתי את התאורה ברצפה, ניראה מעולה!

ההתקנה של המצלמה ניראית טוב, למרות שהפחד שלך מכך שהגומי ישרף על השמשה אינו מוצדק לדעתי (במקרה הגרוע מנקים את השמשה עם טינר).

 

את ה"פנסי ערפל" פחות אהבתי.

פורסם

התאורה ברצפה נראית טוב.

היית מחבר אותה לתאורה של הפתיחת דלת ומקבל תאורת רצפה בכל פעם שיוצאים/נכנסים לרכב.

פורסם
התאורה ברצפה נראית טוב.

היית מחבר אותה לתאורה של הפתיחת דלת ומקבל תאורת רצפה בכל פעם שיוצאים/נכנסים לרכב.

זה היה התכנון העיקרי ....

אבל בדרך מהמנורה המרכזית לכבלים של הלדים יש לי שם איזה גוש ברזל, ואני לא מצליח להעביר את הכבל לשם אז נכנעתי בסוף חחחח

פורסם

פש אורן כל הכבוד!!! הבאת פה השקעה יוצאת מן הכלל!

נהנתי לראות כל תמונה וכל דרך בשלבים שתיארת להתקנת הציוד החדש.

הלוואי והיה לי את הידע בדברים האלה כמו שהיה לך, אפשר רק ללמוד ממך! תמשיך להביא לנו עוד חידושים מיום ליום, אהבתי מאוד ☺️

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

באמת כל הכבוד. ההתקנות נראות מקצועיות. מאיפה הידע הזה?

 

ואגב, מישהו יכול להסביר לי מה זה נותן להחליף את התאורת פנים של הרכב ללדים?

פורסם

בעיקר ליופי אבל הלד מאיר חזק יותר ברוב המקרים אז זה גם עוזר למשתמש.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

עשיתי שינוי קל ב"פרויקט של המצלמה ,וחיברת את היוסיבי לאחורה של המצת בעצרת חוטים .( קצת קשה להסביר תראו בתמונות)ככה שלא תופס את המקום וגם לא רואים אותו אני יעלה תמונות בערב .

....הידע בא עם הזמן .

×
×
  • תוכן חדש...