Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה היה התכנון העיקרי ....

אבל בדרך מהמנורה המרכזית לכבלים של הלדים יש לי שם איזה גוש ברזל, ואני לא מצליח להעביר את הכבל לשם אז נכנעתי בסוף חחחח

 

אין צורך להגיע עד "למנורה המרכזית" , תן למערכת תאורה שבניתה פלוס קבוע ותחבר את המינוס למיקרומתג של פתיחת הדלת.

פורסם
אין צורך להגיע עד "למנורה המרכזית" , תן למערכת תאורה שבניתה פלוס קבוע ותחבר את המינוס למיקרומתג של פתיחת הדלת.

מחר יבדוק את הנושא...

פורסם

הסיום-

כמו שאמרתי בצהרים הפריע לי הUSB של המצלמה במטען של הרכב, כיוון שלא ניתן לסגור את תא האחסון הקטן הזה -

אז לקחתי מטען USB שקיבלתי מטיוטה בטיפול האחרון, פירקתי אותו הערכתי את החוט האדום והשחור (הפלוס והמינוס)

לפני-1.jpg

בזמן הפירוק-2.jpg

ניקוי קל על הדרך-

3.jpg

בדיקה של המטען אחרי הערכה של הכבל -

4.jpg

מיקום נסתר וקיבוע נסתר -

5.jpg

חיבורים למצת (הכבל הלבן שחור בתמונה משמש כערקה, עליו מחברים את המינוס.(השחור של המטען ברוב המקרים)

הכבל האדום בתמונה משמש טוב פלוס עליו מחברים את הכבל האדום. (ה+ ברוב המקרים)

6.jpg7.jpg

תוצאה סופית -

8.jpg

האופציה הנ"ל אפשרית לכל דבר לדוגמא חיבור של מטען USB וכבל פאלאפון נסתר להטענה בעת הצורך וכו....

×
×
  • תוכן חדש...