Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שזה רעיון מצוין וכמובן שאגיע! באת לי ממש טוב כי זה גם נורא קרוב לבית שלי בקריות (::::

אשמח לקחת חלק במפגש עם המקצוענים כאן בפורום (;

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נשמע כמו רף חדש למפגשים!

אבל רחוק לי מאד.. :/

אני מקווה להגיע למפגש הבא ואני מקווה שהוא יהיה במרכז דרומה :wink:

תהנו נשמע לשמוע חוויות.. :)

פורסם

חברים, מי שאמר שהוא מגיע, בבקשה להירשם במסמך גוגל דוקס שמופיע בהודעה הראשונה! זה חשוב!

 

תודה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
חברים, מי שאמר שהוא מגיע, בבקשה להירשם במסמך גוגל דוקס שמופיע בהודעה הראשונה! זה חשוב!

 

תודה.

 

הוא קצת לא עובד לי באייפון...

פורסם

תקנה אנדרואיד :lol::wink:

 

זה בסדר, לא דחוף שתעשה את זה עכשיו, פשוט כשתגיע הבייתה למחשב, בבקשה תעשה את זה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
תקנה אנדרואיד :lol::wink:

 

זה בסדר, לא דחוף שתעשה את זה עכשיו, פשוט כשתגיע הבייתה למחשב, בבקשה תעשה את זה.

 

בכיף (;

פורסם

כל הכבוד על היוזמה. באמת נראה שהולך להיות מפגש אדיר! אני באמת מקווה להגיע, אני מחולון ויש כאן חתיכת מרחק גדול(שעה ורבע נסיעה), אבל אני כל כך להוט לראות את זה בלייב בעיניים שלי לפני שאני מתחיל את כל התהליך על הרכב שלי, ולדעת עוד הרבה דברים שאני לא מבין בהם כל כך.

אני מקווה להגיע, מבחינת תאריך אין לי שום בעיה , הבעיה היחידה זה המרחק הגדול. אני אעשה השתדלות ענקית.

בינתיים אני בסימן שאלה.

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

תנסה לראות מי עוד מגיע מהאזור, ככה תוכל להתחלק בנהיגה/לא להיות לבד בנהיגה וגם להתחלק בדלק.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

מקפיץ.

אני רוצה לקנות כמות פלסטלינה שתספיק לשני רכבים (אחד מהם מסחרי),מישהו במקרה הולך למכור במפגש?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
מקפיץ.

אני רוצה לקנות כמות פלסטלינה שתספיק לשני רכבים (אחד מהם מסחרי),מישהו במקרה הולך למכור במפגש?

אם אגיע אביא לך גוש של פלסטלינה, השתמשתי בו פעם אחת על רכב יחסית נקי, יספיק לך ללא מעט רכבים.

חינם אין כסף.

"יאללה בירי".

פורסם

מציע להכין מדבקות לבנות. כל אחד שיגיע ירשום את השם שלו ואת הכינוי בפורום וידביק על החולצה שלו.

נרשמו קרוב ל-20 אנשים. מדבקות יעזרו לזכור את השמות.


×
×
  • תוכן חדש...