Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה מעולה!!!! שמחתי לתרום את חלקי במפגש(פולו רכב הדגמה) .... עד עכשיו אני מתלהב מהתוצאות !!!!

כל הכבוד למארגנים !!! לסטס על המקום והידע וכמובן גם למוטי על הידע!!!

פורסם

קודם כל, אציין שזאת תגובה משותפת שלי ושל GhostBuster (כמו שחלקיכם יודעים, הוא לא יכול להגיב כי כל תגובה שלו דורשת אישור מנהל וזה לוקח זמן)

תודה לכולם על כל כך שלקחתם חלק במפגש, כמה חברים הגיעו ממש מרחוק. סה"כ ספרנו כ-35 נוכחים, נוכחות מרשימה ומעודדת לאור כך שבמפגש הקודם היו כ-20 אנשים, סחטיין על ההיענות.

 

תודה מיוחדת לWash&Go בניצוחו של סטס היקר (Stas.Ka) על האירוח, על ההדרכות, על ההדגמות, על ההסברים ועל היחס האישי שקיבל כל אחד מהמשתתפים.

תודה רבה למוטי (יבואן מנזרנה ואופטימום) שהצטרף בהפתעה למפגש, לאור הבקשה של סטס. מוטי הגיע עם רכב מלא כל טוב, הדגים חומרים וטכניקות, הסביר בצורה מפורטת וענה על כל שאלה שנשאלה.

תודה נוספת מגיעה לדניאל, הבעלים של Wash&Go, על הרצון לארח אותנו במתחם שלו.

כמו שיכולנו להבין היום, בשורה משמחת לצפוניים שביניינו, הולכים להיות מוצרים של Optimum בצפון:!::!::!::multi:

 

כמו שכבר נאמר ומי שהיה במפגש הקודם כבר יודע, המפגש היום הציב רף חדש וגבוה מאוד שלא יהיה קל לעבור, אבל הרעיון למפגש הבא כבר קיים ומתבשלים דברים מעניינים. Stay tuned :wink:

הוצע פה לעשות מפגש פעם בחודש, זה יכול לעבוד רק בתור מפגש חברים קטן, אבל לא במתכונת של המפגש שהתקיים היום.

מפגש בסדר גודל זה בתדירות גבוהה מידי יהיה אינטנסיבי מידי ויוציא את כל הייחוד שבדבר, צריך להשאיר טעם של עוד וליצור ציפייה למפגש הבא.

פנו לGhostBuster אנשים במפגש עם בקשה להרים מפגש במרכז, התשובה שהם קיבלו זה שאנחנו מהצפון ואנחנו יכולים לפעול ולארגן בצפון ולכן אנחנו נמשיך לארגן את המפגשים פה באיזור. מי שרוצה להרים את הכפפה ולהקים מפגש במרכז, יותר ממוזמן לעשות זאת, נעשה כל מאמץ כדי להגיע גם אליו.

 

אנחנו שמחים לראות את כל התגובות ושמחנו עוד יותר לפגוש אנשים חדשים מאחורי הכינויים בפורום. יצאו כ130 תמונות, נשתדל לבחור את הטובות ולהעלות כבר מחר (צריך למחוק את המספרים). מי שצילם, כמובן יותר ממוזמן להעלות תמונות, בבקשה לצנזר מספרים.

 

אי אפשר להגיד את זה מספיק פעמים וכל המילים החמות שנאמרו על סטס בפורום הזה לא מספיקות ואפילו לא מתחילות לתאר את הבן אדם האדיר הזה, הן בפן האישי והן בפן המקצועי, יעידו על כך נוכחי המפגש - תודה לך סטס!!

 

 

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

נשמע מדהים, וההענות מרשימה מאד, יש תחום דיטיילינג חיי קיים ובועט בארץ! מחכה (כמו כולם בטח) לעוד תמונות!

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

וואוו! כל הכבודדד, איזו עריכה יפה כל הכבוד לך על ההשקעה. אמיתי, שיחקת אותה!

תמונות נדירות, יצאתי חתיך זה הכי חשוב :D

 

סתם, באמת רואים בסרטון הזה כמה רצינות הייתה במפגש הזה, באמת היה כיף לאללה, נהנתי מאוד

מחכה למפגש הבא בקוצר רוח! שאפו על הסרטון שוב :)

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

נראה שהיה מפגש מעולה.

וכפי שנאמר, תודה על ההשקעה והשיתוף.

אם המפגש הבא יתקיים ביום שישי - אני יותר מאשמח להגיע. אפילו מרחוק. :wink:

M-TECH E46

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...