Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

shandor, אני מבין את נקודת המבט שלך, הנאמר נראה רשמי מעט. כמו בכל מפגש, טועים, לומדים ומשפרים. אני גם מבין למה ישנם חוקים בסיסיים בנושא.

ישנם אנשים שזה לא כל כך טריוויאלי להם, להזהר על רכבים של אחרים(כמו שהיה במפגש הקודם). לא כולם מודעים לסצנה, במיוחד החדשים שבאים ללמוד.

בקשר לנושא המפגש, אני בטוח ב100% שהנושא יהיה הרכבים. אני בטוח שאתעניין ברכבי החברים יותר מאשר בשלי ולהפך.

כפי שתקרא בפ"ש, תהיה הדרכה כלשהי, האם יהיה על חברי המפגש להתייצב להדגמה? ממש לא, אם אתעניין,אקשיב ואם לא, אלך להתעניין ברכבים.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני בטוח שיהיה אחלה מפגש, רק רשמתי שזה מרגיש רשמי מידי.

אם זה לא היה נסיעה של שעה ממני הייתי מגיע גם, נקווה שמישו ירים את הכפפה של מפגש במרכז.

פורסם
אני בטוח שיהיה אחלה מפגש, רק רשמתי שזה מרגיש רשמי מידי.

אם זה לא היה נסיעה של שעה ממני הייתי מגיע גם, נקווה שמישו ירים את הכפפה של מפגש במרכז.

 

אז אתה אומר בעצם שלא כדאי לי לבוא? :lol:

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם (נערך)

יש לי כמעט 2 ליטר ONR , אם אגיע אשמח למכור במחיר עלות למי שחסר לו ורוצה.

לנה, אני מבין שבמפגש הקודם 'נכוויתם קלות', אבל אני מאמין שכשבאים אנשים רציניים הם כבר יתנו למפגש ולאחרים את הכבוד הראוי. ואם לא, אני סומך על משה שיעמיד אותם במקום :-)

אם ישעמם לי וארצה לנקות את האוטו בצד אז ממש לא יפריע לי שיבואו ויסתכלו / יעזרו, בכיף!

עריכה אחרונה על ידי liork1
פורסם
יש לי כמעט 2 ליטר ONR , אם אגיע אשמח למכור במחיר עלות למי שחסר לו ורוצה.

 

תודה רבה....ניפגש שם.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
למה "צפוניים"?

אם אני עושה את המאמץ להגיע מבאר שבע, כל אחד יכול.

 

אם אתה תגיע מבאר שבע למפגש אז כבוד הוא לי לארח אותך :) ניפנק אותך במתנה קטנה

פורסם

אני משתמש די חדש בפורום אבל אני מנסה כול מיני דברים שאני רואה פה וזה רק משתפר מרגע לרגע :) אני יגיע בשמחה רבה :)

פורסם
למה "צפוניים"?

אם אני עושה את המאמץ להגיע מבאר שבע, כל אחד יכול.

הם המארגנים, לכן הם הרציניים הראשיים.. אבל גם להגיע מבאר שבע זה כבוד.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

אני יגיע גם הפעם עם טוליק כנראה יותר "חכם" והפעם אני מעוניין לקנות כמה דברים פרסמתי ב"שוק" מה שאני מחפש בבקשה לראות שמה ולהגיב ..

 

אשמח להצטרף לקבוצה בוואטספ של המפגש


×
×
  • תוכן חדש...