Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני יגיע גם הפעם עם טוליק כנראה יותר "חכם" והפעם אני מעוניין לקנות כמה דברים פרסמתי ב"שוק" מה שאני מחפש בבקשה לראות שמה ולהגיב ..

 

אשמח להצטרף לקבוצה בוואטספ של המפגש

 

כרגע אין קבוצה למפגש, אם לקראת שבוע הבא יהיה ביקוש אפשר לפתוח.

 

מקווה גם להגיע. דיטיילינג זה חלק רציני בכל תרבות מוטורית.

כל הכבוד למארגנים

 

נשמח מאוד אם תצליח להגיע :)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אם אתה תגיע מבאר שבע למפגש אז כבוד הוא לי לארח אותך :) ניפנק אותך במתנה קטנה

 

מתנה "קטנה" ?? זהו ? זה כל מה שמגיע לי ?

סתם סטס....העיקר שאתם תהיו שם, אתם המתנה שלי!!

 

אגב, מישהו אמר שמתנה קטנה => פוליש עדין על כל הרכב :lol:

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

מתכוון להגיע בפעם הראשונה.

כיוון שאין לי רכב כרגע, אשמח אם מישהו שגר באזור קרית מוצקין יוכל להקפיץ אותי (מוכן להשתתף בהוצאות הדלק).

פורסם

אני מת לבוא עם אבל רני שומר שבת. וחבל. אולי להבא נבדוק מי מעדיף שבת ומי לא. אפשר גם ביום שישי . (רק מציע)

כל הכבוד על עצם היוזמה

פורסם

אני מגיע !!

 

כמה בשוק תהיו אם יבוא חבר עם פונטו שהגג שלה נראה כמו מסננת?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

גבי, זה לא מפגן רכבי תצוגה אלא מפגש חברי ולימודי. כל מי שרוצה להכיר את התחום וללמוד מוזמן.

(אומנם יש לי חולשה לפונטו, אבל אני מבטיחה להיות חזקה ;) )

 

מנדי, לארגן מפגש ביום חול-להשבית בית עסק ביום עבודה ולגרום לחברים להפסיד ימי עבודה. ככה שהמפגש ככל הנראה לא יהיה חינמי ויגרור הוצאה נוספת מצד המשתתפים בויתור על שעות עבודה.

עריכה אחרונה על ידי Murzilka

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

מי שרוצה טרמפ מאזור המרכז (פתח תקווה,הוד השרון,כפר סבא וכו')שידבר איתי בפרטי

אני מראש העין(ולא,איני תימני)

לא צריך להשתתף בדלק (אבל אם הוא דורש זאת אין בעיה)

שבוע מהיר לכולם.

פורסם
משום מה לא מצליח להכנס למסמך, אין הרשה או משהו כזה.

מוזמנים לשנות את הסטטוס שלי מ-"אולי" ל-"כן".

 

חדשות טובות! שינינו לך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...