Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי במקום שהשרשור הזה ירד בדפים כדיי לנעוץ אותו, אז אם מנהל כלשהו קורא את זה אז שיעשה מהלך ויעביר לדביק, פעולה של שניה שממש יכולה להועיל.

תודה.

  • תגובות 148
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אממ...רצון להגיע - יש. רצון לנסוע שעתיים לכל כיוון - פחות.

התלבטות גדולה, אני אשאיר את זה לאינסטינקט של הרגע האחרון.

חבר'ה מצוינים מארגנים את המפגש אז מוכרח להיות אירוע מהנה ביותר.

בהצלחה למארגנים! כל הכבוד.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

כל הכבוד על הארגון, לא משהו שבא ברגל...

הסובארו תתפגר בדרך אז אני אוותר הפעם, שוב כל הכבוד ולבעל העסק שהחליט לבוא ולתת מזמנו בשבת בחינם בכלל שאפו.

Miata ND2

 

פורסם
אממ...רצון להגיע - יש. רצון לנסוע שעתיים לכל כיוון - פחות.

התלבטות גדולה, אני אשאיר את זה לאינסטינקט של הרגע האחרון.

חבר'ה מצוינים מארגנים את המפגש אז מוכרח להיות אירוע מהנה ביותר.

בהצלחה למארגנים! כל הכבוד.

 

אל תבאס גם הפעם.

 

כל הכבוד על הארגון, לא משהו שבא ברגל...

הסובארו תתפגר בדרך אז אני אוותר הפעם, שוב כל הכבוד ולבעל העסק שהחליט לבוא ולתת מזמנו בשבת בחינם בכלל שאפו.

 

ואני חשבתי שסובארו אמינות :wink:

ובנימה יותר רצינית, מאיפה אתה?

הצעתי במפגש הקודם ואני אציע שוב. מי שמגיע מרחוק, יכול להתארגן עם עוד כמה חברים ולהגיע ברכב אחד. ככה גם הנטל של עלויות דלק יתחלק בין כולם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

תגיד מה אתה עושה צחוק ? חולון-חיפה זה הרבה מידי לך ? זה כלום סע לערד ותחזור עם תובנות.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

בניתי על אדון האופל שיארגן משהו עם פחות קילומטראז'.... ;) איך חיפה, איך? זה כל הזמן הולך ומצפין ....

מפגש הבא ראס אל-עמוד בלבנון.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם
בניתי על אדון האופל שיארגן משהו עם פחות קילומטראז'.... ;) איך חיפה, איך? זה כל הזמן הולך ומצפין ....

מפגש הבא ראס אל-עמוד בלבנון.

 

דווקא זה קצת דרומה יותר מהמפגש הקודם

פורסם
תגיד מה אתה עושה צחוק ? חולון-חיפה זה הרבה מידי לך ? זה כלום סע לערד ותחזור עם תובנות.

מה שטוב בטרנטה זה שתמיד אפשר להאשים אותה... אין האוטו לא מגיע, חברים רוצים שאני אסיע לכנרת/אילת אין הרכב לא מגיע וכולם אוכלים את זה, במקרה הזה באמת הנסיעה והחזרה בשביל מפגש דיטיילינג נראית לי יותר מדי

למה איפה זה היה בפעם הקודמת ?

חיפה, הגיע הזמן לעשות במרכז (הראשון היה במרכז והייתי, טוב לחמש דקות אבל הגעתי).

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...