Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירוע מרצדס לחברי CarsForum


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב נו היא אישה:) , בכל מקרה אני רוצה לראות את כל בעלי a4 , סידרה 3, לקסוס וכו' נכנסים אל ה c החדשה ולא נשארים פעורי פה,

 

נו, אז באמת חבל שלא ראית אותי, הרכב נחמד ומכובד - אבל להגיד שנשארתי פעור פה? זו "קצת הגזמה"...

 

אי אפשר להגיד את זה גם על ה B אבל בהחלט אגיד שלדעתי זה רכב שלא עושה טוב לתדמית המותג.

 

ה- B בטח שלא רכב בושה, אבל גם קשה להגיד שהוא מביא כבוד למותג.

אגב - איש המכירות שישבתי אתו אחרי שנפרדנו לא מביא כבוד לסוכנות - אבל זה כבר סיפור אחר. :wink:

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למדתי דבר אחד מאוד פשוט על נשים ורכבים (טוב בעצם שתים).

יש להן כנות תמימה כמו של ילד כשזה נוגע להערכה של רכב, אז כשהיא אומרת שזה פשוט כמו מזדה 3, זה כנראה פשוט כמו מזדה 3.

בנוסף, לא משנה כמה הן מתות על הרכב שהן מתניידות בו הן תמיד יפנקו אותו בשיפשוף בחניה (ושכל אחד יבין את זה איך שהוא רוצה).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למדתי דבר אחד מאוד פשוט על נשים ורכבים (טוב בעצם שתים).

יש להן כנות תמימה כמו של ילד כשזה נוגע להערכה של רכב, אז כשהיא אומרת שזה פשוט כמו מזדה 3, זה כנראה פשוט כמו מזדה 3.

בנוסף, לא משנה כמה הן מתות על הרכב שהן מתניידות בו הן תמיד יפנקו אותו בשיפשוף בחניה (ושכל אחד יבין את זה איך שהוא רוצה).

 

תמיד, לפנק לפנק לפנק .

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש להן כנות תמימה כמו של ילד כשזה נוגע להערכה של רכב, אז כשהיא אומרת שזה פשוט כמו מזדה 3, זה כנראה פשוט כמו מזדה 3.

אני למדתי מהאירוע עד כמה חזק כוחו של המותג הזה וכמה הרכב לא "מתאים" לתדמיתו של היצרן. 'סופרי האפונים' יכולים להראות עלייה בשורת הרווח שבטווח הקצר, העניין הוא שישנו סיכוי לא קטן שמכוניות כאלה יישחקו את ערך המותג, דבר שיקטין בהמשך את נכונות הקונים לשלם פרמיה משמעותית בעבור הסדרות הבכירות - התוצאה סופית של התהליך תהיה גרועה מבחינתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך. זה נכון שמצד אחד הם זולגים מטה עם מכוניות כמו ה A, אבל גם השיפור ב S החדשה וב C החדשה הוא ממש עליית מדרגה מבחינת איכות ותחושת פרימיום. כנראה שהדגמים הבאים שיוצגו ימשיכו עם המגמה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל משפחה יש את הכבשה השחורה

 

אבל לייצר אחת כזו בכוונה זו כבר הגזמה.

 

זאת בניגוד למכונית הסמארט שלפחות הייתה לה אמירה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא את המגמה הזאת הסביר בצורה בהירה מאד עמית מנהל המותג.

 

הזליגה לדגמים קטים נובעת מהעובדה שתנאי השוק הקיימים כיום יצרן רכב לא יכול לשרוד אם הוא לא מוכר כמות מינימלית של מכוניות בשנה.

 

לכן יש זליגה של המותג כלפי מטה, ויש שתפי"ם כמו מרצדס סיטאן

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שהצורה שבה האירוע הזה אורגן, עשה למרצדס לא טוב.

 

על סמך נהיגה של דקות ספורות על הרכבים, הגיעו חלק מחברי הפורום למסקנות לא מחמיאות על אותם רכבים.

 

ידוע לכולנו שגם נסיעת מבחן של חצי שעה על רכב אינה מספיקה ואפילו נדרשים כמה חודשים כדי לעמוד על מלוא תכונותיו ובייחוד תכונות נסתרות מהעין שמושפעות מפרמטר של איכות (איכות התכנון, איכות הייצור, איכות החומרים, איכות ההרכבה וכיוצ״ב) ובוודאי שכמה דקות אינן מספיקות.

 

אני רוצה להניח שבעליהם של מרצדסים, לפחות מהסדרות הבכירות, מרגישים את תכונות האיכות הידועות של מרצדס, שלא הורגשו על ידי חברי הפורום.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך. זה נכון שמצד אחד הם זולגים מטה עם מכוניות כמו ה A, אבל גם השיפור ב S החדשה וב C החדשה הוא ממש עליית מדרגה מבחינת איכות ותחושת פרימיום. כנראה שהדגמים הבאים שיוצגו ימשיכו עם המגמה.
אלכס, אתה בטוח שיצרן שזולג למטה יצליח לגבות פרמיה כבדה על הסמל למעלה - בדגמים הבכירים? לי יש ספק גדול בכך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא בטוח. אני חושב ש BMW עושים את זה הרבה יותר נכון עם המותג מיני. נכון שגם להם יש סדרה 1 שהיא פחות איכותית אבל לפחות כרגע היא מובדלת ע״י הנעה אחורית והנאה מנהיגה.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלעת בדיוק לנקודה, ישנו קו עדין שאסור לחצות אותו - מצד אחד ברור שהסדרות הנמוכות צריכות להיות פשוטות יותר כדי שתהיינה זולות יותר, מצד שני אסור לרדת לזנות כי זה יפגע בערכי המותג עד כדי ירידה בנכונות לשלם כסף גדול על הדגמים היקרים, דבר שיפגע קשות ברווחיות החברה. לדעתי ב.מ.וו השכילו שלא לחצות את הגבול - במרצדס הלכו רחוק מידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בין מאוכזבי ה-A, אבל מכאן ועד להגיד שאין בה כלום זה קצת מוגזם.

נתחיל מזה שיש לה עיצוב בולט ונאה, נכון שבעיקר בדגמים המאובזרים אבל אני מניח שרוב המכירות מגיעות מהם, לפחות ממה שאני רואה על הכבישים.

לרוב הרוכשים/רוכשות הפוטנציאלים פחות משנה שהרכב הוא הנעה קדמית וגם שהגיר קצת מחוספס ואיטי, רובם לא יבחינו בזה בכלל.

את התנהגות הכביש לא הספקתי לבחון אז אין לי הרבה מה להגיד בנושא.

 

אם מרצדס הלכו רחוק מדי, ימים יגידו. כרגע לפחות, אם אני מנסה להיכנס לראש של רוכש פוטנציאלי אז האאודי מאוד נפוצה והפכה לבחירה קצת שגרתית. הב.מ.וו מכוערת, מה לעשות, יש לה מעלות אבל בנושא שהוא כמעט הכי חשוב בקטגוריה היא נופלת בענק, היא נראית רע. האלפא יכולה להיתפס בקרב חלק מהרוכשים הפוטנציאלים בקטגוריה כלא מספיק יוקרתית או בעלת יחוס פחות נחשב משל נבחרת גרמניה.

ואז נשארה ה-A, היא נראית מצויין, יש לה את הסמל הנכון, על הנייר הנתונים שלה לא רעים ובפקקים כוחות סוס פחות רלונטיים וקיבלנו בדיוק למה נמכרות כרגע לא מעט מכוניות כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הרכבים בקטגוריה הזאת נרכשים מהסיבה הזאת.

מאזדה 3 ספיריט או סיאט לאון FR מאובזרות כמעט כמוהן, חזקות כמעט כמוהן ואמנם באיכות והסמל הן נופלות אבל זה שווה כל כך הרבה כסף?

ללקוחות שרוכשים את הרכבים האלה כן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם אתה אומר שהסיבה היחידה לקנות אותה זה העיצוב של ב.מ.וו והסמל. אאוץ׳.

 

תיקנתי לך...:lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...