Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטוסטר בן כחודשיים-שלושה. אומנם אינו יקר, אבל מבצע את עבודתו נאמנה.

 

בצבא, התנורים(הגז והחשמלי) היו סופגים מסיר שומנים בכמויות על בסיס חצי-שבועי. פעולה של 20-30 דקות על 250 משמיד כל זכר לנוזל.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

התנורים הצבאיים כנראה בנויים לעבודה גם כשיש נוזל בתוכם, הטוסטר אובן שלך לא, ייבוש שלו - אך ורק מנותק מהחשמל, בטח לא במצב עבודה!

 

תקנה את הסבון שהמלצתי, 12 שקל ל-750 מ"ל, עושה את העבודה יותר טוב מכל מסיר שומנים שניסיתי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אנשים משום מה לא מבינים שגופי החימום הם גם מחושמלים, הם חוטי חשמל לכל דבר ועניין, הם פשוט חוטים בעלי התנגדות מסויימת שיוצרים "קצר מבוקר", זורם בהם חשמל בדיוק כמו באיזור של "החיווט" בטוסטר.

פורסם

בעיקרון, יש דרך מסוכנת להיפטר מה״תקלה״ הזו. הדרך היא פשוטה: להפעיל את התנור ללא הארקה למשך כמה דקות. לאחר מכן מחברים חזרה את הארקה והתנור לא יקפיץ את הפקק.

דרך שניה היא פשוט להניח את התנור בשמש ליום יומיים ולקוות שהכל יתייבש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בחיאת איציק, לא חבל על חיי-אדם?

 

הדרך המסוכנת היא בבחינת "תמות נפשי עם הטוסטר", או "אם אני לא מתקן את הטוסטר הזה, חיי אינם חיים".

פורסם

אני מסכים שהדרך שהצעתי מסוכנת מאוד, עם כי רחוק מאוד ממה שאתה מתארים לעצמכם (אם תנקטו באמצעי זהירות בסיסיים ביותר).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני 10 שנים עבדתי עמ"ח, ככה שלי אין שום בעיות (כפפות, שטיח וכו'), העניין הוא שרוב האנשים לא מכירים חשמל ואת ההתנהגות שלו, לכן הייתי מציע להמנע מהצעות כאלו בפורום פתוח (שלא כשיחה בין חשמלאי אחד למשנהו).

×
×
  • תוכן חדש...