Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברבוס מציגה, G קלאס עם 800 כ"ס.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמא שלי, אם אין לאוטו הזה אופציה שבלחיצת כפתור משדרת לרכב לפניו למערכת דרך BT, "תזוז בצד, חולרה...אמרתי תזוז בצד... לא מפחדת, אוליגרך לא מרביץ, תזוז בצד פשקרב חולרה לפני אני שולח אליך מיכאיל" אז זה האוטו שצריך כזו אופציה.

 

הדגם החדש של בראבוס, 800 איי-ביזנס (iBusiness), מצויד במנוע ה-V12 טווין-טורבו בנפח 6.0 ליטר של ה-G 65, המספק 800 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-112 קג"מ ב-2,100 סל"ד. הכוח עובר לארבעת הגלגלים ומאיץ את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות, ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש (270 ללא הגבלה) - לעומת 5.3 שניות ב-G 65 לו 612 כ"ס "בלבד".

 

וככה נראיית האוליגרך מוביל:

 

518742501001094640360no.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

112 מומנט??:shock:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מעניין כמה דבר כזה יעלה בארץ. הגרסא ה"רגילה" (AMG) עולה בסביבות מליון ש"ח

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חשבתי בהתחלה לקחת 6X6, גם עבירות טובה וגם כיף לנסוע במדבר. אבל עכשיו יש את G65 ואני כבר לא יודע מה לעשות.

אני בדילמה: יש לי רק חנייה פנוייה אחת, ובא לי על שני הרכבים. מה אתם אומרים, לוותר על הבוגאטי שלוקחת חנייה וחצי?

 

או אולי לוותר על המייבאך? לא יכול בעצם, אני צריך רכב יומיומי להסתובב בעיר.

 

רגע! יש לי רעיון, אולי ארחיב את הגראז' שלי לעוד קומה ואז אקנה גם את הפרארי החדשה שתמיד רציתי ועוד פורשה לאישה?

 

^ככה יכולה להשמע דילמה של מי שהולך לקנות רכב כזה.

 

אני הייתי מסתפק ב"גליק" (גלנדווגן או בקיצור G קלאס) הפשוט, איזה G500 שנת 2004. בדיוק היום ראיתי אחת כזאת בWINWIN ב100K.

ובינתיים אמשיך לנסוע על מגרדת גחון (אני גם לא מתלונן :twisted:).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
112 מומנט??:shock:

 

ב2100 סל"ד...

בהחלט מפחיד.

 

צוויפר - יכולה להישמע אבל לא תישמע, מקסימום קונים עוד דונם ועושים חניה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

 

אני הייתי מסתפק ב"גליק" (גלנדווגן או בקיצור G קלאס) הפשוט, איזה G500 שנת 2004. בדיוק היום ראיתי אחת כזאת בWINWIN ב100K.

ובינתיים אמשיך לנסוע על מגרדת גחון (אני גם לא מתלונן :twisted:).

 

גם אני ראיתי אותה אתמול, קפץ לי בעמוד הראשי של Ynet. נכנסתי לראות :onfire:

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

ענק הוא שהם קראו לדגם הזה IBUSINESS, איזה עסקים בדיוק עושים ברכב כזה?

 

או הסטה של קו צינור נפט, או הברחה של 50 טון קוק! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
112 מומנט??:shock:

 

זה בדיוק הפרצוף שאני עשיתי כשקראתי את זה!

 

800 כ"ס ומהירות סופית של 270 קמ"ש?? הוא שוקל כמו סמיטריילר???

 

תראה, הG63 עם המנוע ה"צנוע" בנפח 5.5 ליטר בי-טורבו בלבד (עלק :roll:) ורק 550 כ"ס :shock: שוקל קצת פחות מ-3 טון. אז תוסיף לזה את הנפח המגודל יותר ועל זה תוסיף חלקים שיתמכו במנוע העצום הזה והגעת למשקל עצמי גבוה מאוד.

חוץ מזה, ראית איך הדבר הזה נראה? לבית יש אוירודינמיקה יותר טובה מאשר ליצור הזה!

 

פאק עד עכשיו הייתי מאוהב בG65 והייתי מוכן להתפשר גם על ה-G63 :oops::lol: אבל עכשיו... סעמק עם העולם הזה! אני חייב עוד כסף!

פורסם

פעם חבר הסולד משוחרי מהירות, אמר לי שאם היה יכול היה בונה לי ולכל הדהרנים כביש ארוך

בו יוכלו להאיץ למהירות כאוות נפשם כשבסוף אותו כביש היה מציב קיר.

פורסם

לדעתי כל גירסאות ה AMG פשוט נראות מגוכחות במקרה של ה G, שבניגוד לרוב ה SUV שלאט אבל בטוח מעדיפים את הכביש על השטח, מוכיח יכולת שטח ברמה גבוהה מאד.

ה G צר וצפוף וממש לא מהווה תחרות לממוטות כמו ה X5\6 או האודי Q7.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)
ענק הוא שהם קראו לדגם הזה IBUSINESS, איזה עסקים בדיוק עושים ברכב כזה?

 

או הסטה של קו צינור נפט, או הברחה של 50 טון קוק! :lol:

עסקים שמאפשרים לממן את הדלק שדבר הזה שותה. וידוע יש רק 3 דברים שנותנים כסף גדול באמת: פוליטיקה, מסחר בנשק וסמים.

אבל במקרה הזה כניראה יקנו את הרכב בעיקרב באמירויות איפה נפט יותר זול ממים.

 

חשבתי על זה, מעדיף את גירסת ה6X6. תופס יותר חנייה. icon_lol.gif

 

יום אחד יהיה לי "GELIK", בגירסא החסכונית על המדף ביחד עם מרצדס 600. אבל כניראה באמת אצטרך לוותר על איזו ביויק אלקטרה או גולף - נגמר מקום החנייה. או בעצם אולי להתפשר?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...