Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות הלקוחות של לובינסקי מפנה למוסך לקבלת הסטורית טיפולים


Guest botzek1
שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פלאו אתה סתם מקטין ראש. בסמל"ת אתה שולח להם מייל מסודר עם הפרטים שאתה צריך ומחזירים לך טבלה מפורטת של כל מה שעבר האוטו תוך כמה שעות. אם הם רוצים לזכות בו כלקוח לא מן הנמנע שהם יתנו לו שירות גם אם זה לא בתשלום או גם אם הוא עדיין לא לקוח שלהם.

 

בצ'מפיון לעומת זאת, עושים לך טובה שהם בכלל עונים בשירות לקוחות, אין להם מושג איך בכלל אפשר להשיג דבר כזה, מבטיחים שיחזרו אליך וזה כמובן לא קורה.

 

 

 

 

הנציגה לא יודעת שהם (המוסך, לא שירות הלקוחות, כי הוא לא לקוח...) חייבים לספק את המידע, אבל שלחה אותו למוסך.

היה מתקשר למוסך, היה מקבל.

 

לוקח פחות זמן מלהתקשקש בפורום...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקשרתי למוסך והוא אכן ענה על שאלותיי ופירט לי מה החליפו ומתי, אך הם לא שולחים היסטוריה ללקוחות.

אני יסתפק בזה למרות שזה עדיין מעצבן.

פאלו להזכירך הנציגה לא הפנתה אותי למוסך לשם קבלת הסטוריית הטיפולים אלא לצורך קביעת מועד לטיפול.

משום מה אתה זה שבוחר להתקשקש ולהתנגח, בכל אופן לא אתווכח איתך זה באמת היה יותר קצר- למרות שלא ברור לי למה אני צריך לשגע את המוסך בעניין, כאשר כל בר דעת מבין שזו עבודה של שירות לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כמה חודשים קניתי פיג'ו 307.

היום התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה וביקשתי שישלחו לי את היסטוריית הטיפולים של הרכב כדי שאדע איזה טיפולים עשו לרכב,

ולהפתעתי הנציגה הנחמדה אומרת ש"זה מידע פנימי של החברה ואנחנו לא מוסרים אותו".

לטענתה אני צריך להתקשר למוסך שאבחר ו"הם יחזרו אליך מתי שצריך טיפול ויגידו לך מה לעשות".

לדעתי זו פשוט חוצפה מדרגה ראשונה, אני אישית מטפל ברכב שלי בעצמי אז מה אני אמור לעשות? לנחש? :evil::evil:

בינתיים ביקשתי שמנהל יחזור אליי למרות שלא נראה לי שייצא מזה משהו. יש להם נציג בפורום?

 

בטח שייצא מזה - קדחת. אני פתחתי בעבר מספר פעמים שרשורים בנושא ולצערי לא רק שהביזיון הזה נמשך אלא ממשיכות להתקבל תגובות אויליות כמו זו שענו גם לך:

 

במקום לעשות רעש ובאלאגן, לך למוסך מורשה, תתיידד עם מנהל העבודה/ המזכירה / יועץ השירות ותארגן את המידע.

 

יש למוסכים המורשים אינטרס שלא תדע מה מצב התחזוקה ברכב כדי שתהיה שבוי בידיהם. כמו שאתה מבין זה לא יפתר ללא רגולציה בנושא.

 

אגב רוצה שאלה יותר גדולה באותו נושא? למה אין בארץ חברה כמו CARFAX ? (רמז: כי חברות הביטוח מוכרות רכבים מושבתים לסוחרי רכב שמחזירים אותם לכביש בניגוד לחוק).

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שלא ברור לי למה אני צריך לשגע את המוסך בעניין

 

כי זה החוק.

המוסך חייב לספק לך את המידע, גם אם בתשלום.

שירות לקוחות נותן שירות ללקוחות...

 

http://www.consumers.org.il/files/files/madrih-car/hok-car.pdf

 

אם המוסך מסרב, בקש לדבר עם המנהל. אם לא עוזר, שלח להם מכתב רשום עם העתק למחלקה המשפטית ואולי גם לאיגוד המוסכים, עם העתק החוק ודרישה לקבל את המידע, לפני שתפנה לקבל כל סעד אפשרי לפי החוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנציגה לא יודעת שהם (המוסך, לא שירות הלקוחות, כי הוא לא לקוח...) חייבים לספק את המידע, אבל שלחה אותו למוסך.

היה מתקשר למוסך, היה מקבל.

 

לוקח פחות זמן מלהתקשקש בפורום...

 

היו המנהלים שלה מסבירים לה את החוק, היה מקבל. לוקח פחות זמן מלהתקשקש בפורום...פאלו יש לך מושג מה זה שירות לקוחות? וכך נערך לו עוד נושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אין בארץ חברה כמו CARFAX

 

כי בחו"ל הכח אצל הצרכן, ברצותו יוריד ספק שירות וברצותו יעלה ספק שירות. בארץ הכח אצל היבואנים/ המוסכים/הלוביסטים. הצרכן הוא בסוף שרשרת המזון, והאינטרסים של הצרכן לא מעניינים אף אחד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר זלגו פה ליבואנים אחרים,

 

אחרי שקניתי את האוטו, טלפון אחד למרכז של קרסו בפארק ראם, רישיון רכב בפקס, אחרי כמה זמן קיבלתי היסטוריית טיפולים מלאה מסודרת בפקס בחזרה.

הנציגות שירות היו אדיבות ונחמדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקניתי פיאט, התקשרתי למוסך מורשה, קיבלתי את כל היסטוריית הטיפולים בלי בעיה בכלל. כמו שאמרו כאן, לא היו מוכנים לשלוח אבל מסרו בכיף פרטים בטלפון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפקידה פעלה נכון מאוד. מאיפה לה לדעת מי ומה אתה?! אתה היית רוצה שמישהו יתקשר ליבואן כלשהו ועל סמך מספר הרישוי שהוא יראה על האוטו שלך הוא יקבל היסטוריית טיפולים? אתה לא לקוח שלהם והם לא חייבים לספק את המידע הזה לכל אחד שמתקשר ודורש. אם תגש למוסך שלהם, ותוכיח להם שאתה הבעלים של הרכב אני בטוח שיוציאו לך במקום את כל ההיסטוריה. סתם התנפלת עליהם. חוץ מזה, אני מתפלא שלא ביקשת את היסטורית הטיפולים מהבעלים של הרכב לפני שקנית ממנו את האוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפקידה פעלה נכון מאוד. מאיפה לה לדעת מי ומה אתה?! אתה היית רוצה שמישהו יתקשר ליבואן כלשהו ועל סמך מספר הרישוי שהוא יראה על האוטו שלך הוא יקבל היסטוריית טיפולים? אתה לא לקוח שלהם והם לא חייבים לספק את המידע הזה לכל אחד שמתקשר ודורש. אם תגש למוסך שלהם, ותוכיח להם שאתה הבעלים של הרכב אני בטוח שיוציאו לך במקום את כל ההיסטוריה. סתם התנפלת עליהם. חוץ מזה, אני מתפלא שלא ביקשת את היסטורית הטיפולים מהבעלים של הרכב לפני שקנית ממנו את האוטו.

 

כי זה בעיה לפקסס העתק רישיון נהיגה/תעודת זהות ורישיון רכב עם אישור העברת בעלות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים,

 

כפי שהבנתי הדעות משתנות ממוסך למוסך ומנציג לנציג. בינתיים קיבלתי את המידע שרציתי בטלפון, כך שאשחרר את הנושא נכון לעכשיו.

ולסקרנים- שום מנהל לא חזר אליי, שלא במפתיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מילא מנהל,לפחות היו נותנים לאחד המנקים שם לחזור אליך.

גם אני נתקלתי בקשקוש הזה עם ההיסטוריית טיפולים של לובנסקי,יש להם עוד שגעונות בלעדיים,ככה זה בחברה שמסתכלת על הלקוח כמטרד..

פשוט בזיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פעם התקשרתי למוסך מורשה ברשת של לובינסקי שאני לא מטפל בו, והצלחתי לשכנע אותם לבדוק לי במחשב מה מצב הרכב שחשבתי לקנות, לפי מספרו. פשוט אמרתי שאני רוצה לקנות ושוקל לטפל אצלם. אתה התחלת לא טוב - קודם כל דורשים לראות היסטוריה ממי שקונים ממנו (קנית חתול בשק???), ואם כבר רוצים היסטוריה אז עדיף בעל פה ממוסך ולא בדפוס מהשירות לקוחות המרכזי (שהוא אכן נוראי, מניסיון רב שנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3780 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...