Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לא נפתח תא מטען ברכב פורד פוקוס 2008. ברגע שלוחץ על ידית פציחה נשמע רעש פעולה מכנית אבל לא נפתח.

מבירור עם מוסף התברר שמחיר מנעול הוא 1300 ש"ח.

מחיפוש ברשת מצאתי (מקווה שיתאים) מנעול כזה במחיר 220 ש"ח.

אני מניח שהחלפה לא אמורה להיות קשה (מתמונה רואים שזה סה"כ ע"י פתיחת 3 ברגים).

הבעייה שאני בינתיים לא יודע איך לפתוח את המנעול התקוע (אין לי בעייה להגיע לתא המטען ממושב אחורי.

מישהו יכול לעזור? מה הפעולה לפתוח את המנעול מבפנים?.

מצורפת תמונה.

20140210_182612.jpg

פורסם

איזה דגם - 4 דלתות או 5 ?

 

בכל מקרה, אם יש רעש מכני אז אולי משהו לוחץ על הדלת החוצה ולכן מקשה על השחרור, והמנגנון החשמלי לא מספיק חזק כדי להתגבר על זה - תנסה ללחוץ על הדלת פנימה בזמן שמישהו לוחץ על הכפתור

פוקוס 2002 2.0 אוט'

פורסם

זו בעיה מוכרת בפורדים, אם אני זוכר נכון נשבר שם איזה גלג"ש מפלסטיק ולכן המנעול מסרב להיפתח, סרט לא קטן לפתוח את המנעול ולהחליף אותו, כדאי שתלך לחשמלאי רכב הם כבר יודעים להתעסק עם זה, לבד לדעתי יהיה לך קשה מאוד לפתוח את התא מטען.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עוד ימישהו שמכיר איךלפתוח את תא מטען מבפנים??

לא חושב שאמור להיות קשה מידי - רק רציתי להיות מוכן לפני שני מתחיל לנסות :-)

 

דגם 4 דלתות, ידית על דלת תא מטען , ניסיתי ללחוץ על הדלת ולפתוח - לא עוזר!

פורסם
עוד ימישהו שמכיר איךלפתוח את תא מטען מבפנים??

לא חושב שאמור להיות קשה מידי - רק רציתי להיות מוכן לפני שני מתחיל לנסות :-)

 

דגם 4 דלתות, ידית על דלת תא מטען , ניסיתי ללחוץ על הדלת ולפתוח - לא עוזר!

 

כמו שכתבו מעלי בעיה ידועה הדרך היחידה להשתחל מהמושב האחורי להרים שטיח ולפרק כי הוא תקול ודורש החלפה

פורסם

אתה משתחל מהמושב האחורי מנסה לפרק את המנעול, יש שם זיז שמתלבש על וו שמחובר לחלק התחתון של התא מטען, שאותו אתה צריך להזיז וכך אתה פותח את התא מטען, גישה מאוד מאוד מאוד בעייתית ועבודה לא קלה, זו עבודה של כמה שעות בשקט עקב גישה מאוד בעייתית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

לא מכיר את הרכב.

 

אין שם איזה מנגנון ביטול דריכה מהיר של המנעול?

 

כמו שאני רואה בתמונה, אם הוא יפרק את שלושת הברגים ואת החשמל, הבגאז יתרומם והמנעול ישאר תקוע למטה.

יכול ליהיות שאני טועה.

בגלל שאני לא מכיר את הרכב בכלל, עדיף שלא תנסה את זה אלה אם מישהו יאשר את זה.

 

חפש מדריך באינטרנט.

או לפחות תפרסם פה איך זה מורכב ככה יהיה יותר קל לעזור לך.

 

 

אל תרסס WD40, לפי איך שהמכלול נראה, זה סתם יסריח ולא יעשה כלום.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

ניר, זה בדיוק מה שחשבתי, 3 ברגים והוא יתרומם (אחר כך כבר לחפש איך להפריד את המנעול מהוו).

למה אתה אומר לא לעשות זאת? מה כבר יכול לקרות?

פורסם

כשהתקנתי מערכת ברכב הייתי אצל חשמלאי שהייתה לו פוקוס עם אותה בעיה, לקח לו 3-4 שעות רק לפרק את המנוע, אם יש לך יום שלם לשרוף על התיקון לך על זה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...