Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי...

זה קל להתנשא מעל דפי הפורום - מה שגורם לך להחזיק את הראש זקוף.

שבוע טוב שיהיה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אוקיי...

זה קל להתנשא מעל דפי הפורום - מה שגורם לך להחזיק את הראש זקוף.

שבוע טוב שיהיה.

נו טוב...

 

היה לי אייפון 3GS שנהנתי איתו ברמות המעבר לנקסוס 4 ואנדרואיד איכזבו אותי.

 

1. תוכנת הדואר המובנית (לא גוגל) על הפנים ולא עובדת כמו שצריך. אפילו לרוקן את פח האשפה של הדואר בלחיצה אחת לא ניתן.

2. שום אפליקציה לא רצה ב-100 אחוז בצורה תקינה.

3. אין גיבוי מובנה מסודר כמו ITUNES שמגבה הכול אלא צריך להתקין 3 אפליקציות גיבוי שונות או לבצע ROOT למכשיר.

4. תוכנת ניהול מכשיר ה-Android חיקוי של FIND MY IPHONE מוצאת את המכשיר כאשר מתחשק לה ואין אופציות כמו באפליקציה של FIND MY IPHONE.

 

ויש עוד הרבה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

מרק, אתה מסתכל על חצי הכוס הריקה. אם היה לך אייפון 4 במקום נקסוס 4, במקרה הרע היית נתקע עם ios 7 מקרטע או במקרה הטוב, עם מערכת הפעלה ישנה (אם לא התפתית להתקין את ה-7, או שהייתה לך מערכת פרוצה ושמרת "חתימות").

לעומת זאת, נקסוס 4, מריץ את הקיטקט ללא שום קושי וגם אם לא, תמיד אפשר לחזור לגרסא הקודמת.

 

אני אמנם לא משתמש בהרבה אפליקציות יחסית, אבל באלה שאני משתמש, לא נתקלתי בבעיות. יכול להיות שאפליקציה תיראה אחרת מאיך שהיא נראית באייפון.

עריכה אחרונה על ידי liran123
פורסם

כבר שנתיים שוויז מגמגמת. כול כמה חודשים משחררים גרסה חדשה לאנדרואיד עם תיקון לבאגים ובאותה נשימה מתגלים באגים חדשים.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

מרק10:

אתה חייב לנסות את הרום של MIUI- זה בידיוק בשבילך, יש לך שם הכל כמו שרצית כולל גיבוי מסודר, אנטיווירוס מובנה, איחסון בICLOUD וגיבוי בחינם, מציאת מכשיר מובנת, ועוד עמון דברים טובים שעובדים היטב כי כל שבוע מקבלים עידכון שמשפר את המערכת.

 

אנדאוריד נקי של נקסוס זה באמת בעיה, אתה הופף למתכנת, אם אתה לא אוהב את זה אז זה לא בשבילך.

 

ויש MIUI לנקסוס 4- אולי תנסה?

http://files.miuiandroid.com/4.1.24/miuiandroid_multi_mako_4.1.24_jb-4.2.zip

http://xiaomi.eu/community/threads/4-1-24.23399/

כמובן תומך בעברית.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
נו טוב...

 

היה לי אייפון 3GS שנהנתי איתו ברמות המעבר לנקסוס 4 ואנדרואיד איכזבו אותי.

 

1. תוכנת הדואר המובנית (לא גוגל) על הפנים ולא עובדת כמו שצריך. אפילו לרוקן את פח האשפה של הדואר בלחיצה אחת לא ניתן. -כל מילה בסלע.

2. שום אפליקציה לא רצה ב-100 אחוז בצורה תקינה. -להצהרות כאלו קשה להתייחס

3. אין גיבוי מובנה מסודר כמו ITUNES שמגבה הכול אלא צריך להתקין 3 אפליקציות גיבוי שונות או לבצע ROOT למכשיר. -יש גיבוי של גוגל, כשאתה עושה "פורמט" למכשיר, הוא מחזיר את כל האפליקציות שלך (לא יודע לגבי המידע).

4. תוכנת ניהול מכשיר ה-Android חיקוי של FIND MY IPHONE מוצאת את המכשיר כאשר מתחשק לה ואין אופציות כמו באפליקציה של FIND MY IPHONE. -אתמול בדקתי, עובד, וזאת לא תוכנה זה אתר. אם אתה קונה סמסונג, אז יש גם להם אתר שמאתר את המכשיר שלך, רק התוכנה שלהם מטומטמת כי רואים במכשיר שניגשת מרחוק.

 

ויש עוד הרבה. -נכון, כמו היכולת להחליף צלצול... לא חסר דברים שאפל עוד לא העתיקה מאנדרויד, אבל ניחא, תמיד יש את הגירסא הבאה...

 

 

באדום.

פורסם
מרק10:

אתה חייב לנסות את הרום של MIUI- זה בידיוק בשבילך, יש לך שם הכל כמו שרצית כולל גיבוי מסודר, אנטיווירוס מובנה, איחסון בICLOUD וגיבוי בחינם, מציאת מכשיר מובנת, ועוד עמון דברים טובים שעובדים היטב כי כל שבוע מקבלים עידכון שמשפר את המערכת.

 

אנדאוריד נקי של נקסוס זה באמת בעיה, אתה הופף למתכנת, אם אתה לא אוהב את זה אז זה לא בשבילך.

 

ויש MIUI לנקסוס 4- אולי תנסה?

http://files.miuiandroid.com/4.1.24/miuiandroid_multi_mako_4.1.24_jb-4.2.zip

http://xiaomi.eu/community/threads/4-1-24.23399/

כמובן תומך בעברית.

 

אני עם MIUI עם גלקסי S2 הישן והטוב.

יש קצת חרטא סיני ברקע אבל הוא עובד מעולה ויציב מאוד. אני רק לא שם לשינויים כלשהם לאחר ביצוע עדכונים שבועיים.

פורסם

מה השימושים במכשיר?

 

לא יודע האם להגדיר את עצמי כמשתמש רגיל או לא, בסך הכל אני משתמש המון במכשיר ומטעין את האייפון נכון להיום פעמיים ביום אבל אין שום שימוש "לא סטנדרטי".

3-4 חשבונות מייל, שולח לפחות 20 מיילים מהמכשיר ביום, מנווט עם וייז על בסיס יומי, יש לי על המכשיר כ50 אפליקציות, משתמש על בסיס יומי בכ10 מהן וגולש לא מעט באינטרנט. עושה לא מעט QA על האתר TOUCH שלנו בעבודה ובאפליקציה אבל לא מעבר לבדיקת שימושיות יום-יומית.

 

חשוב לי שהמכשיר יהיה מהיר, 5 אינץ', מצלמה טובה וסוללה טובה ככל הניתן.

פורסם
אוקיי...

זה קל להתנשא מעל דפי הפורום - מה שגורם לך להחזיק את הראש זקוף.

שבוע טוב שיהיה.

 

עזוב, עדר זה עדר, לא ימינה ולא שמאלה. מי שמחזיק אייפון חושב שזה יציר כפיו של אלוהים. זאת ההשוואה.

רק אחרי שעוברים לאנדרואיד מבינים שחיית באפלה כל השנים.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

אוקיי באיזה אפליקציות אתה משתמש בד"כ?

 

הברירת מחדל זה ללכת על G2 או נקסוס 5, ל-G2 יתרונות בדמות סוללה חזקה יותר, מצלמה טובה יותר, אפשרות להרחבה ע"י SD, לנקסוס יתרון (לטעמי, ייתכן שבשבילך זה אחרת כמו עבור מרק) באנדרואיד נקי.

יש גם את האופציה לחכות ל-S5, ורק לאחר ההכרזה יהיה ברור יותר מתי יגיע לארץ ומה הוא יכלול. לכל הפחות המחיר של ה-S4 יירד משמעותית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

בG2 אין אפשרות הרחבה ע"י SD. כנראה התבלבלת. הG2 כנראה יהיה יותר "מגובש" מהנקסוס 5. תחזיק את שניהם, אם יש מישהו שאתה מכיר שמחזיק במכשירים האלה אז תנסה לבקש להתשמש בהם ותראה לאיזה מהם אתה מתחבר יותר.

 

 

אין מה להתבייש :-) אם כבר להתבייש אז זה אני שצריך.

כאחד שמשתמש עדיין בנוקיה 5800 :oops:

עריכה אחרונה על ידי samg
פורסם

צודק :oops: אני מתבייש בעצמי, זה מקום למיקרו-סים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם אני ממליץ על הגי 2, מאוד מרוצה לאחר שהייתי עם אייפון5, אחר כך עם גלקסי אס 4 ועכשי עם האל גי גי2 ואני מרוצה ממנו עד השמיים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

×
×
  • תוכן חדש...