Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.autosport.co.il/magazin/50678/%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%A4%D7%AA-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%A7%D7%98%D7%99-%D7%95%D7%9E%D7%94%D7%A4%D7%9B%D7%A0%D7%99-%D7%A2%D7%9D-400-%D7%9B/

 

מקור הכתבה הוא אוטוספורט, נביא להם קרדיט(למרות שבפועל הכתבה המקורית הינה מחו"ל)

 

מנוע מאוד מעניין, לאו דווקא כי יש לו הספק מדהים, אלא גם בזכות גודל ומשקל נמוכים מאוד.

 

מה דעתכם?

 

 

נ.ב

אני בעל מנוע 1.5L, רק המחשבה של מנוע כזה יושב אצלי ברכב:loco:

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

נשמע מטורף עד בלתי אפשרי. הלוואי ונזכה למנוע סדרתי כזה שמפיק רק חצי מהסוסים.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

לא יודע עד כמה "בלתי אפשרי", אבל זה מנוע שמיועד למירוצים ולכן יכול בהחלט להיות שהוא מתוכנן לעבודה בסל"ד גבוה מאוד, ולכן גם ההספק שלו הוא כזה (ההספק הוא מכפלה של סל"ד כפול מומנט לחלק לקבוע).

 

אין אפילו נתון של מקס' הספק / סל"ד, ומקס' מומנט / סל"ד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם הוא (או גירסה מוחלשת שלו, מספיק שתוציא "רק" 150-200 כ"ס) יחזיק מספר שש ספרתי של ק"מ, כמו המנועים האטמוספריים הפשוטים שלהם, זה יהיה לא פחות ממדהים.

 

זאת תהיה תשובה יפנית הולמת ל-TSI.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

זהו מנוע מירוצים, 1.5 ל' מוגדש. מנועי 1.5 ל' מוגדשים של F1 בשנות ה-80 הוציאו גם 1200 כ"ס בתצורת דירוג (אם-כי נכון שאורך החיים שלהם היה מגוחך). זה גם לא יותר חזק ממנועי F1 של היום, שמנפח דומה מוציאים פי שניים הספק.

 

בלי נתון של אורך חיים חריג המנוע הזה מתקדם,אולי, רק במידות הקטנות שלו.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בכדי שמנוע כזה גם יפיק הספק כזה וגם יעשה את זה באמינות לאורך זמן מצריך איכות חומרים והקפדה על טולרנסים ברמה כ"כ גבוהה שמנוע כזה עולה בערך כמו GTR בסוכנות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

המנוע יבחן לראשונה במרוץ le mans, שבו מנוע עם הספק כזה יצטרך לעבוד 24 שעות(גם עם פיטים)...לא פשוט עבור מנועים שמוציאים כזה הספק גבוה במימדים כאלו קטנים.

מנועי F1 היו צריכים לנסוע לכל היותר מספר שעות בודדות ברצף(המרוץ הארוך ביותר היה 4 שעות)...שגם בין לבין היו נכנסים לפיט בשביל לקבל רענון כזה או אחר.

 

המנוע עוד לא הוכיח את עצמו, אבל זאת נראה בקרוב...ובנתיים מה רע בלפנטז שמנוע כזה (בתצורה כזו או אחרת) יגיע למכוניות משפחתיות ספורטיביות מתוצרת ניסן??(לא שיש מבחר במשפחתית ספורטיבית)

עריכה אחרונה על ידי norco

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003

פורסם

עצימות גבוהה לאורך זמן קצר יחסית לא בודקת אמינות.

יש לבדוק אמינות עם המנוע הנ''ל אחרי שיעבור את ה400K קילומטרים ללא פתיחת מנוע

 

 

 

:wink:

פורסם (נערך)
אין אפילו נתון של מקס' הספק / סל"ד, ומקס' מומנט / סל"ד.

 

הסל"ד המקסימלי של המנוע הינו 7,500, עם מומנט של 39~ קג"מ(!)

כשלרגע חשבתי שה EcoBoost הקומפקטי של פורד מהפכני... אז חשבתי.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=939690

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם
אם הוא (או גירסה מוחלשת שלו, מספיק שתוציא "רק" 150-200 כ"ס) יחזיק מספר שש ספרתי של ק"מ, כמו המנועים האטמוספריים הפשוטים שלהם, זה יהיה לא פחות ממדהים.

 

זאת תהיה תשובה יפנית הולמת ל-TSI.

 

אם מה שאתה כותב יתרחש הרי שזו לא תיהיה תשובה הולמת למנועי ה-TSI, זה עשוי להיות נוק אאוט.

 

קחו בחשבון שמנוע כזה שהינו מנוע מירוצים לרוב בעל אורך חיים קצר במיוחד ומנועים קיצוניים לרוב משמשים למירוץ אחד שלאחריו הם עוברים ENGINE REBUILD כך שברור שלא מדובר במנוע שעתיד להיות סדרתי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קצת פרטים על האוטו בו יורכב המנוע הזה - Nissan ZEOD RC - Zero Emission On Damand Racing Car

http://www.autocar.co.uk/car-news/motorsport/nissan-zeod-rc-gets-395bhp-3-cylinder-engine-le-mans

 

אפילו עוד יותר פרטים כולל תמונות, נתונים טכניים וסרטונים של הרכב:

http://www.ultimatecarpage.com/car/5588/Nissan-ZEOD-RC.html

 

ניסאן רוצים לנסות לבצע הקפה מלאה בלה-מאן באמצעות שימוש בכוח החשמלי של האוטו בלבד. אורך המסלול הוא 13.5 ק"מ. מסתבר, שאם הם יצליחו הם יהיו הראשונים שעשו את זה אי פעם.

לא הצלחתי למצוא פרטים על המנוע החשמלי המשולב שם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
המנוע יבחן לראשונה במרוץ le mans, שבו מנוע עם הספק כזה יצטרך לעבוד 24 שעות(גם עם פיטים)...לא פשוט עבור מנועים שמוציאים כזה הספק גבוה במימדים כאלו קטנים.

מנועי F1 היו צריכים לנסוע לכל היותר מספר שעות בודדות ברצף(המרוץ הארוך ביותר היה 4 שעות)...שגם בין לבין היו נכנסים לפיט בשביל לקבל רענון כזה או אחר.

 

המנוע עוד לא הוכיח את עצמו, אבל זאת נראה בקרוב...ובנתיים מה רע בלפנטז שמנוע כזה (בתצורה כזו או אחרת) יגיע למכוניות משפחתיות ספורטיביות מתוצרת ניסן??(לא שיש מבחר במשפחתית ספורטיבית)

 

מנועים ב-F1 עוברים גם ממירוץ למירוץ, יש גם הגבלה על מספר המנועים שמותר להשתמש בהם לאורך עונה.

בפיטס ב-F1 אין זמן לתת מענה לבעיות מנוע, בטח לא בשנים האחרונות, אפילו תדלוקים כבר אין בפיטס אם אני זוכר נכון אלא רק החלפות צמיגים.

 

הסל"ד המקסימלי של המנוע הינו 7,500, עם מומנט של 39~ קג"מ(!)

כשלרגע חשבתי שה EcoBoost הקומפקטי של פורד מהפכני... אז חשבתי.

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=939690

 

אוקיי הקו האדום שלו זה ב-7500 סל"ד, מוציא 39 קג"מ איפשהו על הסקאלה, ובערך 400 כ"ס גם כן איפשהו על הסקאלה.

זה אפילו לא תחילתו של מידע מועיל על רצועת כוח.

אם הרצועת כוח האפקטיבית היא בין 6000 ל-7000 סל"ד, ברור לכולם שזה בכלל לא רלוונטי מעבר למירוצים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני אחפש מידע בנושא, אבל לפי הזכור לי יש הגבלות משמעותיות לגבי שיפוץ בין מירוצים.

 

שהרי מה הטעם בהגבלה על החלפת מנועים אם אתה מפרק לחלוטין את המנוע ומחליף את כל רכיביו?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...